Szeretnek cafolni.
Az 1.4-es es az 1.6-os koszonoviszonyban sincs egymashoz viszonyitva. Vezettem mindkettot. A plusz nyomatek es az 1.6-os karakterisztikaja sokkal eleterosebb kocsit ad, a gyorsulasa 20%-al jobb 100-ra es ezt erezni is, arrol nem is beszelve mi van 120-180-nal. Ha esszel hajtod kevesebbet eszik, mint az 1.4-es. Az atalakitashoz cserelni kell: fotengely, dugattyu, hajtokar, injektorok. Ezek, foleg szerelessel, ketlem ha kijonnek 100 rugobol, hiszen a motort is ki kell venni. Ha ezek mind hasznaltak, akkor nezd meg nagyon ki csinalja. A gyari csapagyak ezred millimeterre vannak illesztve, itthon es kuldolfdon is nagyon ritkan csinal ilyet valaki utolagosan.
Ha kiveszed a katalizatort es semmi mast nem csinalsz, akkor:
check engine light a muszerfalon
zoldkartya?
egyebkent picit erezni, de benzinszagod lesz, hidegben nagyon, melegben, dugoban erosen