Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490724 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TUNING
« Válasz #420 Dátum: 2009.03.31 21:01:52 »
hello

39ért, ebayről.
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TUNING
« Válasz #421 Dátum: 2009.03.31 21:26:23 »
Szerintetek érdemes az 1,4 es motoromat átépíttetni 1,6ra.

Kaptam rá ajánlatot 100-ból meglenne azt mondják, h pár dolgot kell cserélni. A többi meg elbírja a terhelést.

Illetve vette e ki valaki már a katalizátorát?


Konrád

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: TUNING
« Válasz #422 Dátum: 2009.03.31 21:34:02 »
Őszintén csodálná,, ha 100 ezerből tényleg kijönne úgy, hogy hibátlan legyen.
Arról nem is beszélve, hogy így buksz mindent, garanciát, későbbi eladás körüli macera, stb.
Lehet, hogy egyszerűbb lett volna élből 1.6-ost venni.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TUNING
« Válasz #423 Dátum: 2009.03.31 21:44:19 »
Garanciát így is buktam mert nem vittem már 45nél szervízbe, illetve a spoilerek utólag kerültek rá.

A katalizátor kivétele szerinted mennyi lovat jelentene pluszban?

Konrád

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re: TUNING
« Válasz #424 Dátum: 2009.03.31 21:53:40 »
Szerintem nem érdemes átalakitani... meg sem fogod érezni azt a 13 lóerőt hidd el nekem!
Én is egy ideig harcoltam a lóerőkért ilyen olyan tuningokkal.(chiptuning stb.) Nézd meg, nem kevés időt és pénzt beleöltem, de aztán rájöttem hogy ez nem lesz jo....
http://admin.hasznaltauto.hu/index.auto?command=osszeshirdetes&sID=d3890fd5c986d7c711572ba039e260b5
Aztán kiprobáltam egy igazi ts-t... egyböl tudtam hogy nekem ilyen kell...
igy vettem egy másfél évvel fiatalabb fekete háromajtós joállapotú faceliftes ts-t 2.950-ért..... cirka 850-es árkülönbséggel...
fogyasztása is maximum 1 literrel több mint az 1.4-esé... jelenleg nálam most a bc szerint:7liter vegyes használatban... :D
persze ha ész nélkül nyomod akkor lehet akár 15 is... bár én produkáltam 14 literes fogyasztást az 1.4-essel is..


BLACK COROLLA TS 2005

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #425 Dátum: 2009.03.31 21:57:55 »
Lehet, hogy egyszerűbb lett volna élből 1.6-ost venni.

Ha már átépítés akkor szét kell szedni a motort és akkor már inkább 1.8-ra érdemes átépíteni .
A munkadíja ugyanannyi de az alkatrészár se lehet sokkal több.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TUNING
« Válasz #426 Dátum: 2009.03.31 21:58:00 »
Garanciát így is buktam mert nem vittem már 45nél szervízbe, illetve a spoilerek utólag kerültek rá.

A katalizátor kivétele szerinted mennyi lovat jelentene pluszban?


Szia! A tetőszárnyról mit lehet tudni? Kb mennyibe kerül egy ilyen, és mennyi felrakva fényezve? Nekem bejönnek ezek...

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TUNING
« Válasz #427 Dátum: 2009.03.31 22:13:31 »
Szeretnek cafolni.

Az 1.4-es es az 1.6-os koszonoviszonyban sincs egymashoz viszonyitva. Vezettem mindkettot. A plusz nyomatek es az 1.6-os karakterisztikaja sokkal eleterosebb kocsit ad, a gyorsulasa 20%-al jobb 100-ra es ezt erezni is, arrol nem is beszelve mi van 120-180-nal. Ha esszel hajtod kevesebbet eszik, mint az 1.4-es. Az atalakitashoz cserelni kell: fotengely, dugattyu, hajtokar, injektorok. Ezek, foleg szerelessel, ketlem ha kijonnek 100 rugobol, hiszen a motort is ki kell venni. Ha ezek mind hasznaltak, akkor nezd meg nagyon ki csinalja. A gyari csapagyak ezred millimeterre vannak illesztve, itthon es kuldolfdon is nagyon ritkan csinal ilyet valaki utolagosan.

Ha kiveszed a katalizatort es semmi mast nem csinalsz, akkor:
check engine light a muszerfalon
zoldkartya?
egyebkent picit erezni, de benzinszagod lesz, hidegben nagyon, melegben, dugoban erosen



« Utoljára szerkesztve: 2009.03.31 22:16:12 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TUNING
« Válasz #428 Dátum: 2009.03.31 22:16:54 »
Szia! A tetőszárnyról mit lehet tudni? Kb mennyibe kerül egy ilyen, és mennyi felrakva fényezve? Nekem bejönnek ezek...

108 euro volt plusz fényezés mert gyárilag piros volt illetve a felrakás díja.

Az idézetet szerkesztettem. Szilvi
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.01 08:17:20 írta Szilvi »
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #429 Dátum: 2009.03.31 23:31:41 »
Garanciát így is buktam mert nem vittem már 45nél szervízbe, illetve a spoilerek utólag kerültek rá.

A katalizátor kivétele szerinted mennyi lovat jelentene pluszban?



Mennyit költöttél rá eddig?Mennyit tervezel még?Vezettél már TS-t?El szeretnéd adni az autódat az adott piaci értékében valaha?Ha nagyobb injector akkor oda több benzin és levegő is kell amit egy írható ecuval kell megoldanod ami olyan 60ezertől 400ezerig van.Egy motor ki és beszerelés csak egy 30-40eft akkor még semmilyen alkatrészed nincs.Van egy oldal ahol van egy stroker kit ami az enyémhez lenne jó.Mindenből a nagyobb amivel 2000-res lenne az 1800-as moci és ez kerül 500eft-be.Ha sokat költesz rá akkor egyszer csak azt fogod észrevenni hogy beülsz egy csodaszép autóba amit nagyon szeretsz,meg a Te ízlésed alapján van benne kialakítva minden,de egyszer csak belegondolsz hogy mi a f....szért nem megy :devil:???Nincs alatta fék nincs alatta futómű.Bár így is sokat költöttél rá akkor miért nem gyorsul jobban,miért nem kanyarodik,vagy áll meg jobban?Szép lesz meg minden csak jobb nem lesz.Ha jobb autót akarsz jobbat vegyél.Én is azt akartam az elején amikor 1.6-osom volt hogy tezek bele ts motort,de értelmetlen az egész attól még nem lesz ts.Nézd meg Tutinetet ugyanezt akarta végigjárni hogy majd az 1.4-ből csinál rakétát é sikerült nagyjából meggyőznünk párunknak hogy ha gyors autót akar akkor azt vegyen ha megteheti.Persze lehet szépítgetni,csak meg kell találni a mércét hogy mi az ami megéri és mi az ami nem.Add hozzá azt a pénzt az autód értékéhez amit eddig ráköltenél,amit ráköltöttél és kezdj el nézegetni a használtautón erősebb tetszetős autókat aztán írd meg mit találtál hasonló évjáratban.

Satriani

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #430 Dátum: 2009.04.01 07:34:34 »
Ha esszel hajtod kevesebbet eszik, mint az 1.4-es.

Ez kb. sztráda 150-160-nál lehetséges. Országúton és városban nem létezik, hogy ugyanolyan tempónál többet egyen az 1,4-es, kivéve, ha azt eszetlenül, az 1,6-ost figyelve vezetik.

A többivel egyetértek. Ha tehettem volna, én is 1,6-ost veszek, nagyon jól mozgatja a kocsit, és ésszerű a fogyasztása is.

Satriani

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #431 Dátum: 2009.04.01 07:39:15 »
meg sem fogod érezni azt a 13 lóerőt hidd el nekem!

Szerintem érzetre is jobban megy az 1,6-os, a stopper pedig nem hazudik.

fogyasztása is maximum 1 literrel több mint az 1.4-esé... jelenleg nálam most a bc szerint:7liter vegyes használatban... :D
persze ha ész nélkül nyomod akkor lehet akár 15 is... bár én produkáltam 14 literes fogyasztást az 1.4-essel is..

Nyüssz.  :eek:

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #432 Dátum: 2009.04.01 10:37:44 »

Mennyit költöttél rá eddig?Mennyit tervezel még?Vezettél már TS-t?El szeretnéd adni az autódat az adott piaci értékében valaha?Ha nagyobb injector akkor oda több benzin és levegő is kell amit egy írható ecuval kell

Jó kérdések. Egy 1.4-re tényleg nem érdemes sokat költeni. Szép de jó felnik, minőségi gumik, jobb futómű ültetett rugóval esetleg keményebb gátlókkal max ez amit rá lehet dobni mert ezt motortól függetlenül nem árt megerősíteni meg a sajátodon legyen jobb, mint a gyári. Ezenkívül kis  kis optika belefér  pl. hátsó szárny és nagyjából ennyi. Van aki pl. HIFI-re költ nagyon sokat szerintem az aztán tényleg felesleges max. rongyrázásra jó a diszkó előtt.
Ha nem akarod, hogy a csajok hamar kiszáljanak belőle, akkor a 17-es felniket felejtsd el Konrád. Ha mégis beteszel 17-est utána majd el akarod adni de figyeld meg nem kell majd senkinek. Ezt már mondtam neked, elég lesz arra  a 16-os is bőven. Azzal is csökken a menetkomfort még én is parázok egy kicsit, hogy mennyire mert már az ültetőrugók is bekeményítettek és az úthibákra sokkal ütősebben reagál a kocsi.
Illatosító legyen benne - az enyémet is dicsérte egy csaj de azt mondta 1 dolog hiányzik még és ez az illatosító :) -
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.01 10:43:55 írta tutinet »

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TUNING
« Válasz #433 Dátum: 2009.04.01 10:44:24 »
Illatosító legyen benne - az enyémet is dicsérte egy csaj de azt mondta 1 dolog hiányzik még és ez az illatosító :) -
Rendszeresen kell takarítani és akkor nem fogja senki hiányolni az illatosítót! :devil:  :flowers:
Gabe 254.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: TUNING
« Válasz #434 Dátum: 2009.04.01 10:45:38 »
Illatosító legyen benne - az enyémet is dicsérte egy csaj de azt mondta 1 dolog hiányzik még és ez az illatosító :) -
Rendszeresen kell takarítani és akkor nem fogja senki hiányolni az illatosítót! :devil:  :flowers:
Meg neha le kell furdeni  [rohog]  :lol: :tt2:
Bocs ez nagyon magasan jott, de elertem


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX