A motorról egy bontós 1 kiló körüli összeget mondott,ami még nem olyan vészes.Nagyon sok pénzem nincsen,apránként menne a dolog,Más autót jelen pillanatban nem akarok,ezt imádom.2004 8.havi és 2.9 volt.Fekete most már Oz titan 16-os alufelni,sötétítve,sportrugókat rendeltem hozzá,meg 16mm-es nyomtávszélesítõket,amik a jövõhéten jönnek meg,kerülnek rá.Hasonló évjáratú Ts viszont 5 körül van,azért az nem 1 Mft különbség.Belsõ tér tekintetében az enyém Sol felszereltségû és sztem nagyon rendben van.Nemtom mi a nagy különbség az alupedálokon,ajtódíszléceken, piros mûszerfalon kívül.Én nem egy Ts-t szeretnék csinálni,hanem egy kicsit cselesebb Corollát.Érdeklõdésszintnél még tovább nagyon nem akarok lépni,mert ha tényleg 1.5Mft-t kéne ráköltenem,az azért nem kevés,akkor inkább megpróbálom elcserélni,vagy eladni és venni egy Ts-t.Emiatt csak azért félek,mert nem lehet tudni ki használta és hogyan.Láttam a fórumban egy srácot/bocs hogy nem jegyeztem meg a nevét/egy TRD,TTE alkatrészekkel felszerelt Ts-e van,volt,nemtom el tudta e már adni.Tényleg szép az autó,detényleg azt hiheti minden laikus,hogy ha így néz ki a gép,akkor az hajtva is volt.Onnantól kezdve pedig nehezebben veszi meg,vagy adja el az ember.A regisztrációs adó különbségrõl én is hallottam.Amit ezzel a 1.6-ossal lehet még csinálni az a vezérmûtengelycsere.Shrick márkából nem találtam a TRD-nél meg csak 1.8-ashoz van mindenük.Ott az a populáris/Õk írták/.Még egy dologról hallottam.A váltóval csinálnak vmit,lerövidítik egy kicsit a fokozatokat és hamarabb éri el az adott fokozatban levõ maximális sebességet a járgány.Ez izgalmas lehet.Kb 200-ért csinálják meg.Nemtom hogy belefogjak vagy sem.Egyrészt anyagi okokból,másrészt ha így rendben van és szépen megy a gép talán mégsem kéne belerondítani.
Na most:
1, azt írod egy cselesebb Corollát akarsz, 2003-as tehát még a fészlift elõtti TS-t 3,5 körül kapsz, tehát nemhogy dupla annyi, hanem szinte bagatell a árkülönbözet, annál meg nincs cselesebb Corolla, :wink: leszeded a piros :toy: emblémát, elölrõl a TS logót, azt szevasz, (átlag)ember nincs aki megmondja, hogy most ez egy 1.4alap vagy egy TS...
A fészliftesek már agyon vannak szpojlerezve, ami ugyan szép, de így elveszíti a "tanító" mivoltát az autó... :ordog:
2, azt mondod apránként menne a dolog, ezt hogy csinálnád, :hmm: pl. belemegy a motor aztán 2hét múlva a váltó/difi, még néhány hét is jön a nagyobb fék s így tovább...
Ahogy Lymphater is írta, ezeket egyszerre kell beszerelned, nem lehet apránként csinálni.
3, megnézném én azt a 1kilóért árult TS motort, persze ha lopott akkor még sok is érte... :mrgreen:
Hidd el hogy nem éri meg, ismerõs alakított át F-Astrát, a mai napig jönnek elõ fura dolgok rajta, rengeteg pénzt beleölt, pedig Õ hobby szinten otthon a garázsba csinálta, de még Õ is mondta hogy inkább vennie kellett volna egy GSi-t és azt okosítania...
Ha nagyon érzel affinitást a "cselesítésre", akkor vegyél egy TS-t, miközbe gyûjtöd a pénzt addig is van egy halál jó kocsid, aztán arra vehetsz kompresszort, sport rendszert meg minden szépet és jót...
Az 1.6os motorba én nem túrnék bele, nem tudsz akkorát húzni rajta hogy megérje, pláne amilyen árak vannak, talán ha elosztanánk 2vel 3al, akkor talán...