Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 480660 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Apu

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 915
TUNING
« Válasz #105 Dátum: 2006.09.12 17:49:10 »
Az enyémen Szatuna van, a baloldali kicsit mozdul, de minimálisan.
'94 Corolla Sedan 1.3  16v 29

A vegetáriánus egy õsi indián szó.
Jelentése: rossz vadász.

Az élet folyamatos harc. Délelõtt az éhséggel, délután az álmossággal.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
TUNING
« Válasz #106 Dátum: 2006.09.13 08:01:23 »
Idézetet írta: "PParker"
És a gyáriról mi a véleményetek, azt leszámítva, hogy 20k?

Kompatibilis a becsípõdés-gátlóval, azaz nem fog "visszamenni" az ablak, ha nekiér a légterelõnek.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TUNING
« Válasz #107 Dátum: 2006.09.13 09:55:59 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "PParker"
És a gyáriról mi a véleményetek, azt leszámítva, hogy 20k?

Kompatibilis a becsípõdés-gátlóval, azaz nem fog "visszamenni" az ablak, ha nekiér a légterelõnek.


Az meg tanítható, nem biztos, hogy 20-at ki kell adni, ha 5-bõl is megoldható!! - ha csak a design miatt nem!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Sey

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
TUNING
« Válasz #108 Dátum: 2006.09.13 10:36:25 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "PParker"
És a gyáriról mi a véleményetek, azt leszámítva, hogy 20k?

Kompatibilis a becsípõdés-gátlóval, azaz nem fog "visszamenni" az ablak, ha nekiér a légterelõnek.


Véletlenül nincsen-e errõl fotó, mármint a gyári légterelõrõl?

És SZATUNA légterelõnél volt probléma a becsipõdésgátlóval?

istu24

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
TUNING
« Válasz #109 Dátum: 2006.10.05 17:55:23 »
sziasztok.még új vagyok és elöre is bocsi ha vmit elrontok.lenne nekem 1kérdésem.van 1.3as corollam,és szeretném ha 1 kicsit erösebb lenne,ha egy 1.6os tengelyt,és egy hengerfejet cserélnék akkor menyivel lenne jobb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #110 Dátum: 2006.11.03 20:35:24 »
Kb 2 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy 2004-es Corollának.Elég sok idõt töltöttem azzal hogy találjak olyan oldalakat,ahol tuninggal kapcsolatban lenne vmi érdekesség.Mindenhol csak a sportlégszûrõ,tuninggyertya és 10 lóerõt hozó chiptuning és kipufogótuning volt fellelhetõ.A TTe,TRD-nél is csak 1.8-as motorokkal foglalkoznak.Nem kevés kört futottam az infók miatt.Utólagos turbósításra is van infó,de ott is csak a turbót adják,a vezérlésre nem tudnak mit mondani.Így most arra gondoltam hogy használtan veszek egy1.8Ts motort és beéppíttetem vhol,ha megy.Ha esetleg lenne infótok arra hogy miket kellene még kicserélnem ha egy sima 1.6-osba szeretném ezt a motort beletornázni,az nagy segítség lenne.Igen tudom hogy akkor inkább Ts-t kellett volna vennem,de egy 2004-es Ts majdnem kétszer annyiba került volna mint amibe került nekem az enyém.Vhogy elég jól sikerült hozzájutnom egy kereskedésbõl.Így aztán ezzel próbálkozok hátha összejön.Ha tudtok vmit akkor elõre is köszi.Nemtom lehetséges e amit akarok,vagy csak elment az eszem.Majd kiderül.Sziasztok!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
TUNING
« Válasz #111 Dátum: 2006.11.03 22:14:16 »
Szia!

Hát, nagy dologba akarod vágni a fejszédet...
Véleményem szerint lehet, hogy továbbra is a TS vásárlással járnál a legjobban.
Ha motort cserélsz valószínûleg váltót is kell. Az új motor után vizsgásztatni kell, sõt, asszem regisztrációs adót is kell fizetni. Még ha az 1.6os motorodat eladod valakinek, akkor is jelentõs kiadások várnak rád (beszerelés, alkatrészek/pl.:futómû, elektronika/, stb.).
Szerintem ha eladod a mostani kocsidat, és a motorra szánt összeget hozzácsapod, akkor azért más vehetsz egy használt, egyben lévõ TS-t.
Amit talán majd eladni is könnyeben tudsz majd, mint egy módosított modelt.
Szerintem.
Ha mégis a motorcsere mellett maradsz, akkor viszont szívesen hallanék a folyamatról, bekerülésrõl, stb.
Biztos, hogy hasznos lenne....
Akárhogy is lesz: Sok sikert hozzá!
 :kacsint:

Peti

  • Vendég
Re: Hí All!
« Válasz #112 Dátum: 2006.11.04 01:29:45 »
Idézetet írta: "Szuti"
Kb 2 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy 2004-es Corollának.Elég sok idõt töltöttem azzal hogy találjak olyan oldalakat,ahol tuninggal kapcsolatban lenne vmi érdekesség.Mindenhol csak a sportlégszûrõ,tuninggyertya és 10 lóerõt hozó chiptuning és kipufogótuning volt fellelhetõ.A TTe,TRD-nél is csak 1.8-as motorokkal foglalkoznak.Nem kevés kört futottam az infók miatt.Utólagos turbósításra is van infó,de ott is csak a turbót adják,a vezérlésre nem tudnak mit mondani.Így most arra gondoltam hogy használtan veszek egy1.8Ts motort és beéppíttetem vhol,ha megy.Ha esetleg lenne infótok arra hogy miket kellene még kicserélnem ha egy sima 1.6-osba szeretném ezt a motort beletornázni,az nagy segítség lenne.Igen tudom hogy akkor inkább Ts-t kellett volna vennem,de egy 2004-es Ts majdnem kétszer annyiba került volna mint amibe került nekem az enyém.Vhogy elég jól sikerült hozzájutnom egy kereskedésbõl.Így aztán ezzel próbálkozok hátha összejön.Ha tudtok vmit akkor elõre is köszi.Nemtom lehetséges e amit akarok,vagy csak elment az eszem.Majd kiderül.Sziasztok!



Minek akarsz egy olyan motort beépíteni amit a gyár is berak???
Magyarán: miért nem TS-t vettél akkor???
Az okés hogy írtad majdnem kétszer annyi, bár sztem ez így nem állja meg a helyét, kb. 1-1,5 millió a difi egy-egy hasonló példánynál, én is néztem, a mai napig nézem a TS-eket, az én Corim volt anno 2.6 akkor tájt 3.6-3.8ért mentek az azonos évjáratú/1évvel idõsebb  TS-ek, azért az messze nem a duplája...

A szívátültetés nem egyszerû dolog, se mûszakilag se jogilag, amúgy én is szívesen belevágnék egy ilyen dologba, de a józan ész azért be ill. lekapcsol...

Arról nem is beszélve ha bebulizod a motort, ahhoz kell egy komplett TS erõátviteli egység, difi, váltó minden... Továbbá az 1.6-os fékei gyengék a TS-nek, a futómû más... :?  
Sztem felejtõs...
Ráadásul a beleölt pénzbõl (+persze az autód értéke) sztem simán kijön egy TS-is, sõt...
Ez úgy jó poén ha van soksok pénzed, még több idõt és némi mûszaki affinitásod is a dologhoz, akkor egy nagyon nagy kaland...

Manapság a bátrabb F-Astrások jutottak el arra szintre, hogy adott egy alap 60lovas 1.4, vesznek egy GSI motort 150ezerért azt belepakolják, jó menet lehet aztán a gyári futómûvel meg fékekkel, (aki meghagyja) de ez már más történet...

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
TUNING
« Válasz #113 Dátum: 2006.11.04 11:05:04 »
A motor minimum 500e Ft de inkább több. Akkor jön még
- váló
- kuplung
- féltengelyek
- víz csatlakozások, hûtõ is gondolom más
- fékek (opcionális)

Sajnos ezeket nem lehet apránként berakni, egyszerre kell.
Ha az anyagot megkapnád 1MFt-bõl akkor is kell még valaki aki berakja, ami itthon LEHETETLEN, mert nem pénz kérdése.
És még hol vagy akkor a TS-tõl? Ülések, belsõ tér, futómû, plusz légzsákok, EBD ........
És azért nem úgy lesz összerekva.
Napi használatban meg fogja keseríteni az életed.


Vegyél egy 2. gen mr2-t és lefosod a bokád a vezetési élménytõl   :nagymosoly:
Vagy ha német stílusba "sleeper" (rejtett fenevad) kell, vegyél egy starletet és rakj bele egy 4AGE motort, ami 120-130 Ló könnyen tuningolható 160lóra és könnyû.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #114 Dátum: 2006.11.04 11:31:54 »
A motorról egy bontós 1 kiló körüli összeget mondott,ami még nem olyan vészes.Nagyon sok pénzem nincsen,apránként menne a dolog,Más autót jelen pillanatban nem akarok,ezt imádom.2004 8.havi és 2.9 volt.Fekete most már Oz titan 16-os alufelni,sötétítve,sportrugókat rendeltem hozzá,meg 16mm-es nyomtávszélesítõket,amik a jövõhéten jönnek meg,kerülnek rá.Hasonló évjáratú Ts viszont 5 körül van,azért az nem 1 Mft különbség.Belsõ tér tekintetében az enyém Sol felszereltségû és sztem nagyon rendben van.Nemtom mi a nagy különbség az alupedálokon,ajtódíszléceken, piros mûszerfalon kívül.Én nem egy Ts-t szeretnék csinálni,hanem egy kicsit cselesebb Corollát.Érdeklõdésszintnél még tovább nagyon nem akarok lépni,mert ha tényleg 1.5Mft-t kéne ráköltenem,az azért nem kevés,akkor inkább megpróbálom elcserélni,vagy eladni és venni egy Ts-t.Emiatt csak azért félek,mert nem lehet tudni ki használta és hogyan.Láttam a fórumban egy srácot/bocs hogy nem jegyeztem meg a nevét/egy TRD,TTE alkatrészekkel felszerelt Ts-e van,volt,nemtom el tudta e már adni.Tényleg szép az autó,detényleg azt hiheti minden laikus,hogy ha így néz ki a gép,akkor az hajtva is volt.Onnantól kezdve pedig nehezebben veszi meg,vagy adja el az ember.A regisztrációs adó különbségrõl én is hallottam.Amit ezzel a 1.6-ossal lehet még csinálni az a vezérmûtengelycsere.Shrick márkából nem találtam a TRD-nél meg csak 1.8-ashoz van mindenük.Ott az a populáris/Õk írták/.Még egy dologról hallottam.A váltóval csinálnak vmit,lerövidítik egy kicsit a fokozatokat és hamarabb éri el az adott fokozatban levõ maximális sebességet a járgány.Ez izgalmas lehet.Kb 200-ért csinálják meg.Nemtom hogy belefogjak vagy sem.Egyrészt anyagi okokból,másrészt ha így rendben van és szépen megy a gép talán mégsem kéne belerondítani.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #115 Dátum: 2006.11.04 11:33:42 »
Bocs ha vki segítségére nem reagáltam és köszi az infókat.Ez kimaradt az elõbbibõl.Jó hétvégét!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #116 Dátum: 2006.11.04 11:50:21 »
Tud vki rugalmassági adatokat?

Peti

  • Vendég
Re: Hí All!
« Válasz #117 Dátum: 2006.11.04 13:41:16 »
Idézetet írta: "Szuti"
A motorról egy bontós 1 kiló körüli összeget mondott,ami még nem olyan vészes.Nagyon sok pénzem nincsen,apránként menne a dolog,Más autót jelen pillanatban nem akarok,ezt imádom.2004 8.havi és 2.9 volt.Fekete most már Oz titan 16-os alufelni,sötétítve,sportrugókat rendeltem hozzá,meg 16mm-es nyomtávszélesítõket,amik a jövõhéten jönnek meg,kerülnek rá.Hasonló évjáratú Ts viszont 5 körül van,azért az nem 1 Mft különbség.Belsõ tér tekintetében az enyém Sol felszereltségû és sztem nagyon rendben van.Nemtom mi a nagy különbség az alupedálokon,ajtódíszléceken, piros mûszerfalon kívül.Én nem egy Ts-t szeretnék csinálni,hanem egy kicsit cselesebb Corollát.Érdeklõdésszintnél még tovább nagyon nem akarok lépni,mert ha tényleg 1.5Mft-t kéne ráköltenem,az azért nem kevés,akkor inkább megpróbálom elcserélni,vagy eladni és venni egy Ts-t.Emiatt csak azért félek,mert nem lehet tudni ki használta és hogyan.Láttam a fórumban egy srácot/bocs hogy nem jegyeztem meg a nevét/egy TRD,TTE alkatrészekkel felszerelt Ts-e van,volt,nemtom el tudta e már adni.Tényleg szép az autó,detényleg azt hiheti minden laikus,hogy ha így néz ki a gép,akkor az hajtva is volt.Onnantól kezdve pedig nehezebben veszi meg,vagy adja el az ember.A regisztrációs adó különbségrõl én is hallottam.Amit ezzel a 1.6-ossal lehet még csinálni az a vezérmûtengelycsere.Shrick márkából nem találtam a TRD-nél meg csak 1.8-ashoz van mindenük.Ott az a populáris/Õk írták/.Még egy dologról hallottam.A váltóval csinálnak vmit,lerövidítik egy kicsit a fokozatokat és hamarabb éri el az adott fokozatban levõ maximális sebességet a járgány.Ez izgalmas lehet.Kb 200-ért csinálják meg.Nemtom hogy belefogjak vagy sem.Egyrészt anyagi okokból,másrészt ha így rendben van és szépen megy a gép talán mégsem kéne belerondítani.


Na most:
1, azt írod egy cselesebb Corollát akarsz, 2003-as tehát még a fészlift elõtti TS-t 3,5 körül kapsz, tehát nemhogy dupla annyi, hanem szinte bagatell a árkülönbözet, annál meg nincs cselesebb Corolla, :wink:  leszeded a piros  :toy: emblémát, elölrõl a TS logót, azt szevasz, (átlag)ember nincs aki megmondja, hogy most ez egy 1.4alap vagy egy TS...
A fészliftesek már agyon vannak szpojlerezve, ami ugyan szép, de így elveszíti a "tanító" mivoltát az autó... :ordog:

2, azt mondod apránként menne a dolog, ezt hogy csinálnád, :hmm:  pl. belemegy a motor aztán 2hét múlva a váltó/difi, még néhány hét is jön a nagyobb fék s így tovább...
Ahogy Lymphater is írta, ezeket egyszerre kell beszerelned, nem lehet apránként csinálni.

3, megnézném én azt a 1kilóért árult TS motort, persze ha lopott akkor még sok is érte... :mrgreen:

Hidd el hogy nem éri meg, ismerõs alakított át F-Astrát, a mai napig jönnek elõ fura dolgok rajta, rengeteg pénzt beleölt, pedig Õ hobby szinten otthon a garázsba csinálta, de még Õ is mondta hogy inkább vennie kellett volna egy GSi-t és azt okosítania...
 
Ha nagyon érzel affinitást a "cselesítésre", akkor vegyél egy TS-t, miközbe gyûjtöd a pénzt addig is van egy halál jó kocsid, aztán arra vehetsz kompresszort, sport rendszert meg minden szépet és jót...

Az 1.6os motorba én nem túrnék bele, nem tudsz akkorát húzni rajta hogy megérje, pláne amilyen árak vannak, talán ha elosztanánk 2vel 3al, akkor talán...

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Re: Hí All!
« Válasz #118 Dátum: 2006.11.04 14:39:28 »
Idézetet írta: "Szuti"
ha így rendben van és szépen megy a gép talán mégsem kéne belerondítani.


A próféta  szólt belõled. :wink:
color=green]Savaria[/color] 91

Satriani

  • Vendég
Re: Hí All!
« Válasz #119 Dátum: 2006.11.04 14:51:01 »
Idézetet írta: "Szuti"
A motorról egy bontós 1 kiló körüli összeget mondott...

Mennyi? Azonnal kérek egyet! Építek köré egy Super 7-t vagy szerzek egy Ariel Atom vázat. Ha meg kicsit eszi az olajat, hát egye.