Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2106769 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

fábián

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14460 Dátum: 2018.06.28 19:25:06 »
Auris Sport Touring 1,8 HSD, 2014-es, 93ekm. Szürke.
Mindig is hibridet szerettem volna (ha nem most, akkor 4-5 év múlva), de most kellett előteremteni hozzá a különbözetet. Megoldottuk :)
Gratula   február óta használom imádom

Gaben88

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14461 Dátum: 2018.07.03 13:08:16 »
Sziasztok!

Szeretném lecserélni mostani autómat egy facelift utána e120-ra, 1.6, 5 ajtós kivitelben.
Valóban olyan elnyűhetetlen,mint amit írnak róla? Természetesen fontos, hogy az autónak gazdája legyen és ne tulajdonosa.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Németországból szeretném behozni.

Köszönöm a válaszokat!

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14462 Dátum: 2018.07.04 20:34:28 »
Sziasztok!

Szeretném lecserélni mostani autómat egy facelift utána e120-ra, 1.6, 5 ajtós kivitelben.
Valóban olyan elnyűhetetlen,mint amit írnak róla? Természetesen fontos, hogy az autónak gazdája legyen és ne tulajdonosa.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Németországból szeretném behozni.

Köszönöm a válaszokat!

Szia!
Nincs különös képen semmi. Általánosan át kell nézni. 1.4-et se hagyd ki számításból, elenyésző a kettő közti különbség. Ha erősebbet akarsz, akkor TS verziót kell nézni.
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Gaben88

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14463 Dátum: 2018.07.05 22:22:23 »
Szia!
Nincs különös képen semmi. Általánosan át kell nézni. 1.4-et se hagyd ki számításból, elenyésző a kettő közti különbség. Ha erősebbet akarsz, akkor TS verziót kell nézni.

Köszönöm a hozzászólást!

Soprtosabban vezetek és napi rendszereséggel 80-90km-t megyek kb. 50% autópálya 40% településen kívűl, ezért szeretnék 1.6-os moddelt.
TS-t drága behozni az euro 3-as norma miatt. Itthon pedig hahu-n egy normálisat láttam 2M-ért, ami már nekem sok.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14464 Dátum: 2018.07.05 23:07:37 »
Szia!
Nincs különös képen semmi. Általánosan át kell nézni. 1.4-et se hagyd ki számításból, elenyésző a kettő közti különbség.
200 lóerő felől nézve bizonyára így van, de az átlag usernek egyáltalán nem. Ha eleve 1,6-osat keres, én nem ajánlanám az 1,4-est.
music     

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14465 Dátum: 2018.07.06 00:01:26 »
Ha eleve 1,6-osat keres, én nem ajánlanám az 1,4-est.
Nincs akkora különbség az 1,4 és az 1,6 között, hogy ne lehessen a kisebbet ajánlani. Az 1,4 et váltó 1,33 sokkal nagyobb visszalépés az elődhöz képest agilitásban.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14466 Dátum: 2018.07.08 18:20:37 »
200 lóerő felől nézve bizonyára így van, de az átlag usernek egyáltalán nem. Ha eleve 1,6-osat keres, én nem ajánlanám az 1,4-est.

Előtte E12 1.4-esem volt...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14467 Dátum: 2018.07.09 09:45:59 »
Lehet, de könnyű a jót megszokni... az a tapasztalatom, hogy általában az alap motorizáltság kicsit alul van tervezve. Egy személlyel, klíma nélkül esetenként még akár fickósnak is tűnhet, de amint van egy kis terhelés, pláne ha a klíma is jár - és minél kevesebb a paci, annál többet vesz el arányaiban a hűtés -, azonnal elmegy az erő: pl. 80-nál előzni akarsz, visszateszed 3-asba, és nem akar gyorsulni. Na ilenkor jön jól a +200 ccm miatt sokkal laposabb nyomatékgörbe.
music     

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14468 Dátum: 2018.07.09 10:13:49 »
...azonnal elmegy az erő: pl. 80-nál előzni akarsz, visszateszed 3-asba, és nem akar gyorsulni.

True story.
Ilyenkor mindig kikapcsolom arra a pár másodpercre.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14469 Dátum: 2018.07.12 21:22:46 »
Intenzív gyorsításnál kikapcsolja a motorvezérlő automatikusan a klímát...  :whistling:

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14470 Dátum: 2018.07.13 07:01:15 »
Ilyet én soha nem vettem észre.
Megtorpanást annál inkább.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14471 Dátum: 2018.07.13 12:35:59 »
Akkor lehet motor/felszereltség függő. Nekem a D-4D, aut. klímával egyértelműen így vezérli. Pl autópálya felhajtó esetén érzékelhető, hogy akkor jön meg a hűvös fuvallat újra, amikor már felvettem az utazó tempót. Persze addig is hűvöset fúj, de az csak a hőcserélő hőtehetetlensége miatt van...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14472 Dátum: 2018.07.15 20:17:52 »
Ilyet én soha nem vettem észre.
Megtorpanást annál inkább.
Én se tapasztaltam ilyet, de lehet tényleg hogy így van. A klímakompresszor a hűtőközeget hűti, közvetlen visszajelzésünk a működéséről nincs. Ha a klímát lekapcsolom, de a légkeringetés marad, akkor nekem még percekig hideget tol be.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14473 Dátum: 2018.07.16 07:14:54 »
Én se tapasztaltam ilyet, de lehet tényleg hogy így van. A klímakompresszor a hűtőközeget hűti, közvetlen visszajelzésünk a működéséről nincs. Ha a klímát lekapcsolom, de a légkeringetés marad, akkor nekem még percekig hideget tol be.
:eek: :eek: :eek:
 :nono: :nono: :nono:

Ennek érdemes lenne még egyszer nekifutni, de csak akkor, ha a valóság is érdekes!
(gázok hőmérséklet változásai nyomás változáskor (kompresszor))
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14474 Dátum: 2018.07.19 19:58:31 »
Kemény autópálya tempónál biztos, hogy nem megy a klíma 170-nél már érezhető amit Pici Peti mond...
Off Passat B8 amit hajtok heti rendszerességgel- 190 paci és ott keményen hűt még 190km/hnál is...

Akkora különbség meg nincs, ne mondja senki 1,4 1,6 között-hülyeség. Ha jó gumit vesz pl akkor egyenesben jól tud menni, ha szélesebbet kanyarba.
Én pl a 205/50 R16-al tudtam a körforgalomban a fönökömmel fogócskázni az említett B8-as Passatjával Győrben. :D

(Passatban pl nem érzem a sebességet Audi gyárból kiérek külső raktárba 10 perc alatt 7km-es táv, igaz, hogy 180-ra felmegy, körforgalom 90-el körbe, de az 4motion.
Na ott kimerem jelenteni más dimenzió úgy hogy Pestről lejöttem és egyedül egy autó előzött meg, mindenki kikotort előlem :devil: :whistling:
A legnagyobb az volt, hogy az új turbós vitara 160km/hig tudja tartani a tempót nem szakad le-HM-es rendszámú honvédek voltak akik utánna egy kamiont villogtak le.
DSG nagyon lassan engedi rá a nyomatékot a hajtásra.)

Off Quasquai 1,5 dci amit teszeltem új autó vásárlása miatt pl nem volt gyorsabb mint a Cori-jobb volt benne ülni, de a motorja gyenge volt.

Konrád