Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2091881 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14445 Dátum: 2018.05.18 11:11:26 »
Sajnos a dízeltől nem tudok eltekinteni, mivel viszonylag sokat autózom (másik városban dolgozok)
Ettől még mindig nem értem miért kötelező opció a dízel.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14446 Dátum: 2018.05.19 00:01:43 »
Igen, ez nekem is szemet szúrt, hisz a benzines és dízel közt épp országúton a legkisebb a fogyasztásbeli különbség.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.19 00:04:36 írta music »
music     

pepe0419

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14447 Dátum: 2018.05.24 21:30:59 »
Végül hibrid lett, legfeljebb nem eszünk hónap végén :D Eddig nagyon tetszik (volt már a családban ilyen, ismertem), első hosszabb utam (160km) 4.1-4.2 fogyasztás országúton. Az autó egyben van, bár pár elem újra lett fújva (Bp-i autó), de korrektül javítva, szervizek rendesen papírozva.
#FINOALLAFINE

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14448 Dátum: 2018.05.24 22:54:42 »
Végül hibrid lett, legfeljebb nem eszünk hónap végén :D Eddig nagyon tetszik (volt már a családban ilyen, ismertem), első hosszabb utam (160km) 4.1-4.2 fogyasztás országúton. Az autó egyben van, bár pár elem újra lett fújva (Bp-i autó), de korrektül javítva, szervizek rendesen papírozva.
prius?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14449 Dátum: 2018.05.25 21:52:26 »
Végül hibrid lett, legfeljebb nem eszünk hónap végén :D Eddig nagyon tetszik (volt már a családban ilyen, ismertem), első hosszabb utam (160km) 4.1-4.2 fogyasztás országúton. Az autó egyben van, bár pár elem újra lett fújva (Bp-i autó), de korrektül javítva, szervizek rendesen papírozva.
Grat, előremutató döntés.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14450 Dátum: 2018.05.26 00:29:17 »
Végül hibrid lett, legfeljebb nem eszünk hónap végén :D Eddig nagyon tetszik (volt már a családban ilyen, ismertem), első hosszabb utam (160km) 4.1-4.2 fogyasztás országúton. Az autó egyben van, bár pár elem újra lett fújva (Bp-i autó), de korrektül javítva, szervizek rendesen papírozva.
Az avatarja szerint Auris kombi.
music     

pepe0419

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14451 Dátum: 2018.05.26 09:29:22 »
prius?
Auris Sport Touring 1,8 HSD, 2014-es, 93ekm. Szürke.

Grat, előremutató döntés.
Mindig is hibridet szerettem volna (ha nem most, akkor 4-5 év múlva), de most kellett előteremteni hozzá a különbözetet. Megoldottuk :)
#FINOALLAFINE

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14452 Dátum: 2018.05.26 14:52:35 »
Auris Sport Touring 1,8 HSD, 2014-es, 93ekm. Szürke.
Mindig is hibridet szerettem volna (ha nem most, akkor 4-5 év múlva), de most kellett előteremteni hozzá a különbözetet. Megoldottuk :)
soksok hibamentes kmt kivánok hozzá!!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Handbrake

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14453 Dátum: 2018.06.25 15:54:59 »
Üdvözlet!

Véleményeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni. Kb. 2 héttel ezelőtt találtuk ki, hogy új autó vásárlásába fogunk. Még sosem volt új autóm, valahogy nem vonzott a dolog. Viszont ahogy az ember öregszik, a biztonság felé orientálódik és a megbízhatóságot tartja szem előtt. Ez lenne a 4-ik autóm. 1 benzines és 2 dízel motoros autóim voltak eddig. Az autó 90% napi ingázós, 45 km, alkalmanként szüleimhez 700 km oda vissza. Éves szinten kb. 20 000 km.

A választásunk Toyota Auris Touring Sports-ra esett 1.6 motorral, Active vagy Active Trend felszereltséggel. Legalább 10 évig szeretnénk megtartani.

Kérdésem arra irányulna, hogy mi a gyakorlati tapasztalatotok megéri-e a fent említett modellt Toyota Értékőr programban megvásárolni, 36 - 60 hónapos futamidővel 0km vagy inkább egy 2-3 éves 100 ezer Km alatti futásteljesítményében gondolkodjunk? Sajnos kis magyar valóságunkban hitel nélkül semmiképpen se menne a dolog. :no:

Mi az a fogyasztási érték ami hozható ezzel a motorral?
Milyen szervizköltségre lehet számolni az 5 év alatt?

Esetlegesen megérné inkább a hibrid változatot megvenni, márkakereskedő szerint + 700 000 Ft, bár ő nem javasolta éves 30 000 km futásteljesítmény alatt...

A válaszotokat előre is köszönöm!

 :clap:
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.25 16:14:55 írta Handbrake »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14454 Dátum: 2018.06.25 16:10:22 »


Mi az a fogyasztási érték ami hozható ezzel a motorral?
Milyen szervizköltségre lehet számolni az 5 év alatt?

Nekem egy 2009-es T27 Avensisben van ez a motor lassan 9 éve és 309e km óta. Nem gyilkolom (nagyon nem), 6,5 a teljes átlag. A legkevesebb 5.2, a legmagasabb 7.8 volt egy komplett tankolásra. A város nagyon tág fogalom. Ha nincs brutál dugó, hanem lehet szépen haladni, akkor a rövid távok (4-10 km) kb 6.4-7.5 között van. 130 pályán kb. 6.4-6.7 (terepviszonyok, szél függvényében). Télen -10-ben az utcáról indulva persze nem ennyi, de ott csodák és alacsony fogyasztás nincsen  ;)
Szerviz költség nekem: egy hátsó fék tárcsa + betét 180e km-nél, akksi 215e km-nél, hátsó teleszkópok 270e km-nél.
Még garanciálisan cserélték a motoros rögzítő féket (téged nem érint, hibás széria volt) és a fejegységet.
Egyenlőre nem igazán magyarázható okok miatt 209 km-től fogy az olaj, 5e km/1 liter mértékben. Tehát 100e km alatt nem növekedett (bár előzménye sem volt, egyszer csak  elfogyott belőle. Ez ne riasszon vissza - lehet el sem juttok oda km-ben-, nem jellemző erre a motorra és nem vállalhatatlan (bár én nem értem, miért  :no: ).

A finanszírozási dolgokhoz nem értek :) 
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.25 16:17:11 írta Nagycitrom »

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14455 Dátum: 2018.06.25 17:25:57 »
Üdvözlet!

Véleményeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni. Kb. 2 héttel ezelőtt találtuk ki, hogy új autó vásárlásába fogunk. Még sosem volt új autóm, valahogy nem vonzott a dolog. Viszont ahogy az ember öregszik, a biztonság felé orientálódik és a megbízhatóságot tartja szem előtt. Ez lenne a 4-ik autóm. 1 benzines és 2 dízel motoros autóim voltak eddig. Az autó 90% napi ingázós, 45 km, alkalmanként szüleimhez 700 km oda vissza. Éves szinten kb. 20 000 km.

A választásunk Toyota Auris Touring Sports-ra esett 1.6 motorral, Active vagy Active Trend felszereltséggel. Legalább 10 évig szeretnénk megtartani.

Kérdésem arra irányulna, hogy mi a gyakorlati tapasztalatotok megéri-e a fent említett modellt Toyota Értékőr programban megvásárolni, 36 - 60 hónapos futamidővel 0km vagy inkább egy 2-3 éves 100 ezer Km alatti futásteljesítményében gondolkodjunk? Sajnos kis magyar valóságunkban hitel nélkül semmiképpen se menne a dolog. :no:

Mi az a fogyasztási érték ami hozható ezzel a motorral?
Milyen szervizköltségre lehet számolni az 5 év alatt?

Esetlegesen megérné inkább a hibrid változatot megvenni, márkakereskedő szerint + 700 000 Ft, bár ő nem javasolta éves 30 000 km futásteljesítmény alatt...

A válaszotokat előre is köszönöm!

 :clap:

Ne vedd kötekedésnek! :flowers:
10 évre veszel autót, de csak az ELSŐ 5 év szervizköltége érdekel? Szerintem  a MÁSODIK 5 ÉVNEK magasabb lesz a szervizköltsége, mint az elsőnek!  :yawn: (de okos vagyok... :cool2:)

A hitelre történő autóvásárlásról ez jutott eszembe, ami már többször volt itt téma:
https://kiszamolo.hu/okos-ur-es-buta-ur-autot-vasarol/
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Handbrake

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14456 Dátum: 2018.06.25 18:49:25 »
Ne vedd kötekedésnek! :flowers:
10 évre veszel autót, de csak az ELSŐ 5 év szervizköltége érdekel? Szerintem  a MÁSODIK 5 ÉVNEK magasabb lesz a szervizköltsége, mint az elsőnek!  :yawn: (de okos vagyok... :cool2:)

A hitelre történő autóvásárlásról ez jutott eszembe, ami már többször volt itt téma:
https://kiszamolo.hu/okos-ur-es-buta-ur-autot-vasarol/

Az első 5 év szervizköltsége a havi részletek melletti, illetve casco, biztosítás melletti tervezhetőség miatt érdekes számomra.
Olvastam a leírást, erről megint csak a dohányos és nem dohányos ember jut eszembe, hogy akkor a nem dohányosnak hol van a Ferrarija?  :D

dp

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14457 Dátum: 2018.06.25 19:14:22 »
Üdvözlet!

Véleményeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni. Kb. 2 héttel ezelőtt találtuk ki, hogy új autó vásárlásába fogunk. Még sosem volt új autóm, valahogy nem vonzott a dolog. Viszont ahogy az ember öregszik, a biztonság felé orientálódik és a megbízhatóságot tartja szem előtt. Ez lenne a 4-ik autóm. 1 benzines és 2 dízel motoros autóim voltak eddig. Az autó 90% napi ingázós, 45 km, alkalmanként szüleimhez 700 km oda vissza. Éves szinten kb. 20 000 km.

A választásunk Toyota Auris Touring Sports-ra esett 1.6 motorral, Active vagy Active Trend felszereltséggel. Legalább 10 évig szeretnénk megtartani.

Kérdésem arra irányulna, hogy mi a gyakorlati tapasztalatotok megéri-e a fent említett modellt Toyota Értékőr programban megvásárolni, 36 - 60 hónapos futamidővel 0km vagy inkább egy 2-3 éves 100 ezer Km alatti futásteljesítményében gondolkodjunk? Sajnos kis magyar valóságunkban hitel nélkül semmiképpen se menne a dolog. :no:

Mi az a fogyasztási érték ami hozható ezzel a motorral?
Milyen szervizköltségre lehet számolni az 5 év alatt?

Esetlegesen megérné inkább a hibrid változatot megvenni, márkakereskedő szerint + 700 000 Ft, bár ő nem javasolta éves 30 000 km futásteljesítmény alatt...


A válaszotokat előre is köszönöm!

 :clap:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14458 Dátum: 2018.06.26 21:56:35 »
Véleményeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni.

Szia!
Mindenképpen Aurisban gondolkozol?
Akkor nem kérdés, ha megteheted vegyél új hibridet. Kevesebb mint 5 év alatt csak a benzinen megspórolod az ákülönbséget. Nincs kuplung, önindító, váltó, fék normális használattal alig kopik.
Statisztikai alapon 10 év alatt a mondott futásteljesítménnyel kb 14 motorolaj és olajszűrő, 5 fékfolyadék, 7 levegő szűrő, 10 pollenszűrő, 3 hajtómű folyadék, 2 garnitúra gyújtógyertya, 7 légszürő, pár ablaktörlő gumi, 1-2 garnitúra gumi abroncs, 3 hütőfolyadék , cserére számíthatsz, és sajnos néha az ablakmosó folyadékot is után kell tölteni.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14459 Dátum: 2018.06.27 10:24:44 »
Üdvözlet!

Véleményeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni. Kb. 2 héttel ezelőtt találtuk ki, hogy új autó vásárlásába fogunk. Még sosem volt új autóm, valahogy nem vonzott a dolog. Viszont ahogy az ember öregszik, a biztonság felé orientálódik és a megbízhatóságot tartja szem előtt. Ez lenne a 4-ik autóm. 1 benzines és 2 dízel motoros autóim voltak eddig. Az autó 90% napi ingázós, 45 km, alkalmanként szüleimhez 700 km oda vissza. Éves szinten kb. 20 000 km.

A választásunk Toyota Auris Touring Sports-ra esett 1.6 motorral, Active vagy Active Trend felszereltséggel. Legalább 10 évig szeretnénk megtartani.

Kérdésem arra irányulna, hogy mi a gyakorlati tapasztalatotok megéri-e a fent említett modellt Toyota Értékőr programban megvásárolni, 36 - 60 hónapos futamidővel 0km vagy inkább egy 2-3 éves 100 ezer Km alatti futásteljesítményében gondolkodjunk? Sajnos kis magyar valóságunkban hitel nélkül semmiképpen se menne a dolog. :no:

Mi az a fogyasztási érték ami hozható ezzel a motorral?
Milyen szervizköltségre lehet számolni az 5 év alatt?

Esetlegesen megérné inkább a hibrid változatot megvenni, márkakereskedő szerint + 700 000 Ft, bár ő nem javasolta éves 30 000 km futásteljesítmény alatt...

A válaszotokat előre is köszönöm!

 :clap:
Ezek szerint az évi 20ekm-ből, 18 e-t ingázással, vásrosi közlekedéssel (?) tennéd meg. Akkor nem is kérdés csak is hybrid a nyerő, részedre.Az értékőr program , nem csak akkor hasznos, ha tudod hogy pár év múlva be akarod cserélni egy új Toyotára? 10 évig ha megtartod, nem sokat ér szerintem az "értékőrség" Egyébként  akár tovább is megtarthatod mint 10 év, hiszen csak 200 ekm-lesz benne. (Én is ezen vagyok túl és kutya baja  sincs, igaz diesel (vagy mondhatjátok " pedig diesel").