Azért nem egyforma a szalonok hozzáállása Egész más volt Budakeszin , nem csak kevesek, nyitottak de komoly kevezményt is ajánlottak míg a töbiek ló*-t
Ez a Corim volt az első A/C-s és ebben a felmelegedett világban (25 éve Görögországban jobban elvoltam a Swiftel klima nélkül mint most itt) én is azt mondom, hogy kell! Pénzügyileg viszont nincs igazad: a 700eFt felárat ha levonod eladáskor a klima nélküli kocsidból, majdnem ingyen túladhatsz rajta (mondjuk 12 éves korában ér 1,2millió-0,7 millió, eladod 0,5 millióért a hülyének is megéri
Miért nem jó az 1,33-as? Legalább bevált, kiforrott... Talán sokkal gyengébb mint az 1,4-es diesel? Nem a leírt 90-99n Le-re gondolok - bár a nyomaték meg a dieselnél a több.
Az 1,6-os valóban jobb? Vagy csak erősebb? Az a 1-2 másodperc jobb gyorsulás nem éri meg(pláne ha annyival többe kerül) ha jóval többet fogyszt, netán lesznek olyan hibái amik a kicsinél már nincs?
Kicsit sántít a matek.
Hogy akarod az új autónál lévö klíma felárat eladásnál (mondjuk 5-6 év múlva) egy az egyben levonni?
Szerinted annak nincs amortizációja, csak az autónak?
Külön is müködik? Vagy az ablakemelöt is hasonlóan számítanád?
Az 1.33-t én nem ajánlom, menj vele egy kört (ne csak városban!) és ha Neked elég akkor hajrá, de nem fog kevesebbet enni az 1.6-nál, cserébe erölködik.
12,6 alatt van százon (az 1.4 E12 12 alatt!), 175 a vége, szerintem elég gyenge, de ahogy érzed.
Megkockáztatom, hogy érzésre gyengébb az 1.4 VVTi-nél, mert tele van folytásokkal, hogy megfeleljen az Euro 6-nak.
Start csomagba nem fognak jó áron adni klímát, mert érdekük, hogy a magasabb felszereltséget vedd meg.
A Toyota alapból nem híres az individuálisan összekonfigurálható autókról, csomagokban gondolkodnak, éppen azért, hogy megkönnyítsék az importot.
Az 1.33-al is sport verzió nem? Akkor nem lehet gond. Amúgy is a nyomatékot fordulattal lehet pótolni. Városban biztos tűrhetően viszi - némi gépészkedéssel- városon kívül is gondolom tudja a megengedettet.
Még mindig a 90 lovas 1.4d ? Ezek a japók sokáig életben tartanak egy 20 éves konstrukciót... Jól beletaláltak elsőre, a németek félévente változtatnak, sikerül is kiadni egy csomó beteges motort, győzze az ember kitalálni melyik ecotekest lehet megvenni, motorkód-évjárat-alvázszám alapján... Az 1.6dtől félnék egyedül, azt szerintem veszik valahonnan.
Az elsö mondatodat nem értem, ha Sport a csomag neve, kapsz ajándékba még 20 pacit, vagy mi?
Persze, a nyomatékot fordulattal kell pótolni, de a 128 NM (E12 1.4 130 NM) szerintem eléggé harmatosnak tünik.
Az 1.4 D4D kb. 13 éves konstrukció, a LEGJOBB TOYOTA dízel!
Az 1.6 és a 2.0 dízel motorok a BMW-töl jönnek, nem rosszabbak az átlagnál, de nem is jobbak, a Toyota nem akar már dízelt fejleszteni, mert nem az a jövö (szerintem teljesen igazuk van).
Ezért megveszik a kész konstrukciókat a Bömbitöl, cserébe adnak nekik hybrid szabadalmakat.
Itt egy régebbi cikk:
http://www.carstyling.hu/magazin/aktualis-hirek/mar-biztos-toyota-bmw-egyuttmukodes-8714