Ákos!
Ha már így megszólítva érzem magam: akkor tisztázzuk enyém 2006 12. havi utolsó darabok egyike:) és nem dátom hanem alvázszám van-autóiparban így kezelik a visszahívást
(bocsi, de eddig egy turbógyárban dolgoztam, most meg egy győri A-betűs cégnél a motorgyárban)
->hidd el nem az a típus vagyok aki fényezi, én leírom mi van és objektív vagyok. (pl klíma motor néha zörög, és digit klíma kattog a fogaskerekeknél- na most ezzel vagy együtt élek, vagy cserélem, de nem éri meg nyílván, és a biztonságra semmi hatással sincs-sajnos így vannak méretezve az alkatrészek, csak idő kérdése)
->Autópályán használom 130-150- es tartományban és évi 35 ezret megyek, tehát nem csak dísznek van.
->Olajból továbbra is azt tudom mondani gyári vagy gyárival egyenértékű, és azért írtam le a c5-t mert azért a 2 literes motornál az 1,8 liter 5W40-es a total quartzból már jelentős fogyás és a kocsiban van 114 ezer km és hetente 2x használja -> amúgy tökéletes példája, hogy kevés kilométerrel is lehetnek bajok (vízpumpa, repedt hűtő, vezérlés csere) persze én kezdtem rendbe tetetni, de lehet, hogy már túl késő...remélem anno nem főzte meg a motort- hétfőn majd a szerelőm átnézi kompresszió stb-hogy mi is a baja, vagy teljesen normális -e (após jelölt olyan ember, h seggre vernéd magad milyen jó vételt csináltál, de sose egy fillért nem költene a kocsira, olyan mintha a fogát húznád -és megfogna a térkő, hörmann kapu elhinnéd h keveset ment ami igaz is, de mivel nincsen pénze nem is költött rá- tehát azt kihagytad a modelledből ki mennyit költ a kocsira) ne mindig a külsőségekre adj autóvétel esetén.
Lehet néha vannak olyan hülyék akik többet költenek a kocsira mint kellene, na olyanoktól kell kocsit venni és ne ess hasra mindig a külsőségektől.
Üdv
K