"A második már-már túl tiszta, bővelkedik szilikonban is."
Ez további aggodalomra adhat okot? Amúgy írtam a hirdetőnek hogy küldjön további képeket. Viszont a címében linea terrát ír, a leírásban pedig hogy a "leggazdagabban felszerelt" változat. Tudtommal a G6 az és nem a terra.
Ezt könnyen megismered a műszerfaláról és a sebváltójáról, valamint, a kárpitszínéről. Ha piros a műszerfal világítása, 6 sebességes a váltója, illetve, piros cérnával varrott az üléskárpit, akkor G6 lehet, ha nem, akkor Terra.
A lemosott, kitakarított autó önmagában nem baj, sőt, ha nem csak az eladáshoz glancolták ki, hanem látod, hogy részleteiben is (kormány, váltó, pedálok és úgy általánosan az egésze autó) rendben van, akkor valszeg jó gazdája volt. Mérni kell egy emissziót neki, és vizsgálni a CO-HC értékeket. Ha határérték felettiek, akkor eszi az olajat, alku téma. Esetleges javítása kb 150.000Ft.
Ezekre a vvt-i motorokra jellemző volt az olajfogyasztás, még a kímélő használat mellett is előfordulhatott.