Ennyi!
Amúgy pedig 10 éves autókról beszélünk, ez megint csak Magyarországon esik a "fiatal" kategóriába.
Alapvetöen 2 út van:
- veszel a kínálat tetejéröl egy viszonylag drágább, kevesebb km-el rendelkezö, 1.-2. tulajtól származó, magyar autót
- nem szánsz rá annyit, inkább veszel egy olcsóbbat
Èn tudom, hogy mindenki olcsón akar jót, de ILYEN NINCS!!!
Ezt kellene megérteni!
Èn eddig kétszer vettem használtan Toyotát, mindkétszer a drágábbak közül.
Nem is volt velük gond, lekopogom.
Persze, szerencsém is volt, de tudatosan megkímélt autókat vettem, amiknek megvolt a gazdájuk és az áruk is.
Magyarországon k.b. ugyanannyi az autók átlagéletkora, mint az USA-ban(~13 év)!
Csak ott megengedhetik maguknak... itt pedig mindenki egy "számmal" drágább autót tart, mint amit megengedhet magának!
Még egy megjegyzés, ha megengeditek...
Szerintem az a drága használt autó, amit kevés ideig tartanak meg...
(mert, átírási kltsg, amortizáció rövid időre, kevés km-re oszlik el!)
Nézzük az én példámat.
Vettem a T22 AVE-t 840000 Ft-ért.
Legalább 10 évig szándékozunk megtartani, évi 15000km futással. Ez k.b 10 év alatt 4 millió Ft üzemanyagköltséget jelent!
Plusz a többi költségről még nem is beszéltem...
Tehát ilyen használatnál szinte elhanyagolható, hogy 2...300E-el drágábban v. olcsóbban veszi az ember!
Úgyhogy érdemes megkíméltebbet választani...
szvsz.