Nem hiszem.
Ez csak az én pesszimista gondolatom az 1,4-es motor gázosításáról:
1. Annyira sok km-t mentek vele, hogy megérte?
2. Biztos, hogy csak ennyi km van benne?
3. Miért nem dízelt vett akkor (a sok km-hez)?
4. Ha ennyire számítanak a költségek, akkor vajon milyen anyagokkal volt szervizelve, az előírt karbantartásokat elvégezték-e rajta a megfelelő minőségben?
Annyira ritka a normális tulaj, hogy az valami borzasztó. Azt tudjuk, hogy itt a fórumon olyane mberek vannak, akiket az átlagnál jobban érdekel az autójuk, többé-kevésbé tudjuk is, ki mennyire tartja karban az autóját. A legideálisabb az lenne, ha fórumtárstól tudnál autót venni, de tudtommal, most ilyen eladó autó nincs.
Persze, a pontokba szedett gondolataim lehet, hogy full hülyeségek, csak erre asszociálok egyből... ![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Mester, sokan nem mernek dízelt venni (szerintem én sem mernék). Ha ugyanakkor sokat mennek az autóval, akkor eléggé kézenfekvően adódik a gáz beszereltetése.
Tehát nekem erről biztosan nem jutna eszembe, hogy a tulaj fillérb...ó, igénytelen vagy ilyesmi.
AZ viszont eszembe jutna, hogy VVTi-ben rizikós a gáz. És
emiatt nem venném meg az ilyen autót, soha a büdös életben.