köszönöm, hogy ennyien foglalkoztatok máris a témával. Ahogy írtam, a 2.2 d-4d és az 1.8 benzin lenne versoban, ha lenne választék 1.8bol, de itt kint nincs, csak 1.6 benzin meg 2.2 d-4d-böl. Ezek 8500 eurotol indulnak a 2007 esek 100 000km körüli max futással. Erre a két (évjárat és futásteljesítmény) szűrtem. 1.8 benzint nem találtam 14 000 euroig. 1.8bol csak avensist találtam, az még belefér a maga majd 14 000 euros árával.
Weltautot néztem meg első körben, ahol kicsit drágábbak, mint más kereskedőknél, magán persze a legolcsóbb. Nem tudom egy minőségbiztosított osztrák welt mennyivel megbízhatobb forrás, mint egy bármilyen kereskedő (akár toyota kereskedő beszámított autó esetén is). Jó lenne, ha szeretném az egész autóvásárlást, de csak a nyűgöt látom. Eddig két használt autót vettem, miután az első autóm egy új yaris volt, de ellopták pár hónaposan. Az első használtan vásároltnál eladásnál derült ki, hogy törött volt a teljes hátulja (legalábbis újra volt fényezve), mert nem nézettem meg rétegvastagság mérővel. Megtanultam.
A második pedig a 45 000 szervizre mikor vittem (44 000-rel vettem) mondták, hogy ez nagyon messze van a 45 000től. Fékek, gyújtáskapcsoló meg pár mütyür csere. Ennek a kiszüréséhez már több tudás kellene.
És most venném a harmadikat néhány év cégesautó használat után.
A használat havi egy Bécs-Hajdúszoboszló táv, meg ehhez kb havi 7-800 km város és rövid túra vegyesen.