A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Dehát mond már nekem hogy ezek szépek...
De ebbe sem sok szépség szorult:
Nem tudom mi bajotok van velük: mindegyik szép Emléxem az a Ford nagyon divatos, modern designosnak számitott.
Alsóról első ránézésre azt hittem hogy Fiat Stilo. Szóval az alsó tényleg szép
Jaja! Meg A3-as Audira is hasonlít
Tényleg, és a millenium falconra is
Én benne vagyok egy ilyen tesztben. Csak valami jó helyet kéne találni... Városban nem szívesen tesztelgetném a 0-100at, ahogy autópályán se a 60-100at pl. 2 sávot elfoglalva nem a hosszú élet titka...
Végre valaki . Majd keresünk valami helyet. Budapesti vagy?
Aztaqrva Ennyi választ egy fél nap alatt... Ilyen használatra én is dízelt, és HB-t ajánlanék. Sokkal rugalmasabban használható mind a motor, mind a bódé. El kell oszlatni viszont egy tévhitet. Ez már nem az a dízel, hogy alul tol egy nagyot, aztán annyi...1800-2500ig használva simán tartja a forgalom ritmusát, de a rövid váltó miatt pakolgatni kell sűrűn. Egy előzésnél, gyorsításnál 3500-4000-ig ÉRDEMES kihuzatni, de ha nagyon szűk egy előzés, még 5000 környékén se fogy el. Tegyük hozzá, hogy egyes német benzinmotorok lustábbak ennél... Rugalmasságban biztosan (akár visszaváltva is) veri az 1.4 VVT-i-t. 60-100pl elég durva 3.ban... 0-100-at is meg merném kockáztatni. Jól sikerült traktorok ezek... Én benne vagyok egy ilyen tesztben. Csak valami jó helyet kéne találni... Városban nem szívesen tesztelgetném a 0-100at, ahogy autópályán se a 60-100at pl. 2 sávot elfoglalva nem a hosszú élet titka... Viszont tény, hogy a dízelben több százezres kárt lehet csinálni egy óvatlan leállítással is. Nemhogy a karbantartás (olaj, olajszűrő, gázolajszűrő) hanyagolásával.Dízelt mindenképpen átnézetném alaposan szervízben..
Az E12 HB hátuljáról beszélnek
Kicsit jobb idő lesz akkor mehetünk. 8 fok alatt nagyon beleszól a gumi tapadása... Amúgy ha nem fagy, az már nekem jó...