Karbantartásfüggő!!!! Vegyél újonnan egyet és rendesen adj meg neki mindent ami kell mindig 200ezer km-nél nézd meg! Sajnos én is használtan tudtam venni bízva benne hogy nagy bajok nem lesznek, azért van egy két bibi de nem biztos hogy az autó hibája.
Abszolút így van.
Sok egyéb típusra is igaz ez, de a megfelelő karbantartás mellett a Corolla, mint típus nagyon megbízható.
Sokan esnek/estek abba a hibába, hogy, mivel Toyotája van, azt lehet gyűrni, kibír mindent, aztán, egyszer csak minden egyszerre, vagy közvetlen egymás után megy tönkre. És aztán szidja a Toyotát, hogy milyen szar.
Még a Corollára is igaz az, hogy szervizelni kell, de ebben az esetben bírni is fogja, sőt, sokkal jobban fogja bírni az igénybe vételt, mint bármilyen más hasonló korú, kategóriájú típus.
Csak összevetésképpen Don Prego autójával az enyémre meghibásodás folytán az alábbi alkatrészeket kellett cseréljek
nem tervezetten:1. gyújtáskapcsoló betét
2. bal első ablakemelő mecahnika+motor
3. hőmérséklet jeladó gomba tisztítás (ingyen volt, WD40 kellett hozzá, meg szétszedés)
Amit saját szorgalmamból kifolyólag cseréltem, mert törekszem arra, hogy mindig jó legyen az autó:
1. kuplung szett
2. csomagtartó teleszkópok
3. első fékek (tárcsa+betétek)
4. összes folyadék, ami az autó működéséhez kell
5. 1db utastéri izzó
6. 2 szett gumi újonnan (téli és nyári)
7. előírás szerinti olajcserék, szűrőcserék, gyertyacserék
...ezek kivétel nélkül kopó alkatrészek és 4 éves távlatra vezethetők vissza. Az autóm 2012. november 29-én volt 12 éves!!!
Optikai költségek:
1. fóliázás
2. hátsó lökhárító fényezés + tolató radar
3. hifi
4. lesz első lökhárító festés
5. lesz könnyűfém felnik felújítása
Még egyszer: mindez egy több, mint 12 éves autón 4 év alatt... EZ az, amit bármilyen más típusból nézve is csak nagyon kevés autó tud, hogy 10 év felett sem viszi az ember pénzét, amennyiben becsületesen gondját viseli az autónak.