Akkor hasonlítsd össze a konkurencia azonosan motorizált típusaival és láthatod, hogy azokhoz képest sem drágább, mindössze hozza azok átlagát. Egyik mai modern alsó-közepes új autó ára sincs az átlag magyar keresetekhez igazítva...
Inkább házon belül hasonlítok mert a Toyotákat szeretem E15 4,5-5, AveIII 6,1-8.
Azért ahhoz a gyöngyfehérhez még hozzáadodod a szokásos díjakat, és minden autóhoz nélkülözhetetlen kiegészítőket az árából vidéken családi házat lehet venni,vagy Budán egy 50nm-es panel+-os lakást. A kicsi dízeléból meg Pesten egy sima panelt. Egy alsó középkategóriás autót egy lakásért.
Ezek az arak honnan vannak Agyarka? A tc-s tszetben Csikos meg 6,6 millios HSD arrol irt.
Elég megbízható forrásból.-) Sajnos csak ezt a felszereltségű árat ismerem HSD árat, de eléggé beleillik a TMH árképzésébe. A Yarisnáliscsakmarketing volt az annyiba kerülmint a dízel. Majdnem annyiba került mint az eggyel magasabb felszereltségű dízel, bár az azonos nevű felszereltségi szinteknél a HSD kicsit jobban felszerelt. A "fapadra" elképzelhető a 6,6, (ami pont az 2.0 Auris L ára).
Elméletben (vagy 4 hónap várakozással) létezik YHSD Eco, Auris Start vagy PIII Terra is amiknek szintén megvan a 4 kereke.