Srácok,
eladó lett egy igen korrekt és megkímélt állapotú fecaliftes E11 Wagon itt, Békéscsabán.
Kink a képekhezAz autót legalább 1-1,5 éve figyelem itt, a városban. Egy család használta, mindig tiszta és ápolt megjelenésű volt. Az E11-ek között messziről feltűnően jó állású autó, közelről van néhány szépséghibája, de a belseje gyakorlatilag újszerű, minimális kopások látszanak csak rajta. Kárpitja világos, szakadás és folt mentes.
Ez talán a legutolsó E11-ek egyike lehet a 2002.06. havi gyártással. Itthoni forgalomba helyezésű, de sajnos a szervizkönyve nem szerepel a leírásban. Ennek ellenére korrektnek tűnik a 146.000km, kb annyi a kopás és a fényesedés a kormányon, váltón, amennyi ennyi futás után természetes.
Ami szépséghibája még, hogy a hátulja kaphatott egy kisebb ütést egészen régen, mert a csomagtartóajtó közelről nézve látható néhány helyen pici, felületi rozsda, illetve, festéktörés, karc és a rendszámvilágítás borítója körül fényezés nyoma fedezhető fel. Valószínűleg a csomagtérajtót újra kell fújni, mielőtt a rozsda elhatalmasodik rajta...
Az autón elöl-hátul radar van, adnak hozzá egy garnitúra téli gumit is, most a nyári, Conti 195/55R15 gumik vannak rajta 2005-ös DOT számmal. Szemre-érzésre 5mm körüli minta van még rajta, a gumik nem repedezettek. Szerintem két nyarak még kibírnak. A téliek acéltácsán vannak gyári dísztárcsával. A fékbetétek szinte újak, a műszaki júniusban volt, 2014.06-ig érvényes.
Felszereltsége: Linea Terra (és tényleg az!)
A fényezése rendben van, de az apró kavicsfelverődések nincsenek kijavítva, illetve át kellene géppel és normális pasztával polírozni, de azért van fénye így is.
A motorjáról sajnos nem sokat tudunk azon kívül, hogy 1,4 vvt-i, ennek állapota kérdőjel.
Aki ilyen autót keres, annak ezt az autót tudom ajánlani, hogy nézze meg, próbálja ki, mert érzésem szerint ez a "pár nap alatt el fog kelni" autó lesz...