Fékbetétek 120ezernél szerintem már eléggé csereérettek, én rápillantanék a tárcsákra is, nem vállasak-e még.
Szerintem nézesd meg azért, ha van rá lehetőséged egy szerelővel is, nem árt a szakavatott szem.
A karosszéria ízlés kérdése, szerintem pl. elég különleges, nem sok Corollában látni ilyet.
Egy festékrétegmérős körbenézés sem árthat, ha van rá lehetőséged, szerintem érdemes megnézni.
Sok sikert a bizniszhez, remélem összejön!
Utánajárva kicsit a dolgoknak, és Toyota-mánis, autószerelő haverral is beszélve, a 120ezres gyári (!!) fékbetét több mint érdekes. Az eddigi legdurvább féktárcsa csere egy ilyen Corollán, amiről tudunk, 80ezernél volt, de az az autó szinte csak pályán ment addig.
Ha a betét nem volt még cserélve, a tárcsa sem, ez szinte biztos.
A betét vagy teljesen bele van már szorulva, azért nem cserélték ki, vagy már semmi sincs rajta és úgy fékezgettek vele.
Továbbra is tartom, hogy inkább nézz olyan kocsit, ami szervízkönyves, utána lehet járni és az sem baj, ha márkaszervíz árulja, ahova egész addig hordta a tulaj.
Még egy tipp:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.6_sport-5218987Nem tudom zavar-e ha csak 3 ajtós, mindenesetre a kicsit erősebb motor remélem nem akadály.