Ha többet nem akarsz Toyotát, lelked rajta, de tévedsz.
Egyrészt, mert a benzines Toyoták pont, hogy a legmegbízhatóbbak motorikusan. Másrészt, NINCS az új Toyoták között motorhibás, mert ezeket az ún. korai VVT-i motorokat valóban cserélték olajfogyasztás miatt 180.000km/7év intervallumon belül még akkor is, ha nem volt már szervizkönyve az autónak.
Szerény véleményem az, hogy rossz helyre vitted. Egy volt fórumtársunk is ugyanígy végigjárta a motorcseréje útját, és garanciában, minden Őt terhelő költség nélkül új motort kapott, azóta is problémamentesen használja, több, mint 65.000km óta.
Pont ez a dolog volt az, amiben a Toyota Motors Hungary példamutatóan járt el, szemben más gyártók importőreivel, akik hasonló hibákat eddig még soha sem kezeltek garanciális motorcserével.
Az, hogy 15.000 helyett 22.000-nél cseréltek benne olajat 1-szer(!!!) NEM OKOZHATTA a motor rendellenes kopását. Ez nem ok rá.
Persze, nem szerencsés és lehet, hogy ez alatt konkrétan olaj helyett már csak csak olajsár csökkentette a súrlódást, illetve emellett még hajtotta is a tulaj az autót. Ez Téged nyilván nem vigasztal, hisz Nálad csapódik le a probléma, de ez még közel sem minősíti a Toyotát. Mindazonáltal sajnálatos, hogy egy ember ilyen szintű hanyagsága miatt jártál így.
Ennyit a Toyota megbízhatóságáról... - ezt azért érzed, hogy sántít?