Nem azt mondtam, hogy 160 ezernél szétesik, hanem hogy csökken az élettartam. Az alkatrészek ugyanis méretezve vannak, és ha nagyobb igénybevételt kapnak akkor előbb végük lesz. Ez tuningtól független, fizika. Lehet, hogy chip nélkül elmegy a motor 400 ezret chippel meg 350 ezret. Soha nem fogod megtudni, hogy a chip miatt volt-e vagy nem.
Egyébként a teljesen felesleges olyan autót tuningolni, amiből eleve van erősebb (ugyanis akkor az erősebbet kell venni). Az 1.4 a Corollából a leggyengébb motor, ha ilyen terveid vannak akkor vegyél 1.6-ost, vagy TS-t, esetleg motorátépítéssel csinálj belőle frankó 1.8-ast. Lehet bohóckodni a chiptuninggal, én nem hiszek benne.
Illetve érdekelne, hogy a chip után hogyan alakul az alapjárat, nyomattékgörbe (mert hiába több a csúcs, ha alul nem lehet vele rendesen autózni), fogyasztás stb.
A 120 lovat érzésre mondod vagy mértétek? Illetve csak chip van benne, vagy más is, pl kipufogó? Azért kérdezem, mert vannak itt néhányan akik Yaris TS-t tuningolgatnak, ami 1,5 és alapból 100 lóerő fölött van, és azért a 120 ló ott is nagy szó, pedig elég sok pénzt beleborítottak már, nemcsak chipbe.