nekem mikor nyilt a lufim + sárvédö + légzsákvezérlö és két felnigörgözés megált 90 ezer ftbol
ha beviszem márkaszervizbe 300ezer
90 ezer ft nem éri el az önrészt sem, szoval bszhatom a cascot.............. még mindig ugy látom hogy totálkár és lopás esetén jön jöl, amugy pénzkidobás
Nem tudom pontosan hogy és miként csináltad, de én a kocsimba nem rakatnék bontott lufit a sarki sufniszervizben, de hát ezért is fizetek havi 4300at.
Másik, hogy eladáskor még egy egy törést kilehet dumálni, hogy a márkaszervizben rakattad össze bla bla... de pl a te esetedben egyből belekötnek a sérült sárvédőbe, ami
tulajdonképpen a kocsi orra, és kényes pont.
Ezzel csak azt akarom mondani, mindenki a maga útját járja, a casco egy kockázati biztosítás, számomra lélektanilag már megéri a havi 4000et, arról nem is beszélve,
hogy ha baj van, betolom az első szervizbe, mert nincs időm összelegózni a kocsit..