Mod: elcsusztam 1 oldallal. Mardel leendo kocsijara reagaltam.
Szerintem meg jo vetel. Serult elem szinte az osszes olyan kocsin van, ami ennyi idos, ennyibe kerul. A lenyeg, hogy huzatopadon ne jarjon a kocsi, ne legyenek hatalmas deformaciok, legzsakdurranas, stb.
Egy jo markaszerviz ebben tud neked segiteni, egybol megmondjak, ha volt komolyabb baja, mert annak nyoma van, ha a kocsi ala nez az ember. Illetve van nekik retegvastagsag-merojuk is, amivel megallapithato, hogy mely elemek lettek ujrafenyezve.
Az uj motor elony, plane, ha a Toyota vegezte a motorcseret hivatalosan. Ez esetben van 1 ev garancia is a motorra, amennyibe addig hozzajuk viszed olajcserere a kocsit.
Nem igazan kapsz olyan kocsit, amibe 1000 km-es motor van. Mar csak emiatt is biznisz megvenni a kocsit. Az meg, hogy nem sokat tud az elozo tulajrol, belefer, mas hasonlo koru kocsi eseteben sem jellemzo, hogy az elso tulajnal van meg a kocsi.
A mszerviz hianya nem gond, plane akkor ha uj a motor. Ha nem volt benne semmi cserelve, akkor sincsen baj, mert uj a motor, tiszta lappal indul minden. A valtoba nem letkerdes az olajcsere, ahogyan a pollenszuro csereje sem szamit tul sokat a kocsi allapotanak a szempontjabol. A futomu sem igenyel semmi extra karbantartast. Szoval nagyon nem lohetsz melle, hiszen a motorikus elhanyagoltsag sem szamit ez esetben, mert uj a motor a kocsiban. Ez nagyon fontos szempont nagyon nyomos erv.
Gondolj csak bele, Te fogod bejaratni a kocsit, nalad teljesen tiszta lappal indul a motor, az olajkerdes, minden szinte. Azert ezt atelni nem rossz dolog, hogy veszel egy hasznalt kocsit, az uj aranak a harmadaert, aztan gyakorlatilag teljesen ujszeru motorikusan. Mast meg nem lehet elcseszni, ha nem szervizelnek, igy 99%, hogy allapotu a kocsi...