Várjál Ákos, nem jól értelmezted a leírást.
Körbenéztem a kocsit, törve nem volt, ezt alátámasztja a rétegvtg. mérő is.
A belseje ugyan nem volt patika, de a használatból eredő kopásokon kívül semmilyen sérülés nincs rajta. Mindössze annyi, hogy nem egy hozzánk hasonló autóbuzi volt a tulaja (most a 2. tulajtól való, új kocsiba beszámított), hanem egy olyan, aki használta a kocsit nap, mint nap, vitte vele a kölyköket, ilyesmi. És csak ez látszik az egész kocsin, de véletlenül sem mondanám rá, hogy le van lakva, mert nincs. Olyat láttam már, és az nem így nézett ki.
A gomi szerintem utólag került rá, nem gondolom, hogy azzal használták. A fék, meg kopó alkatrész, azzal megint nincs mit tenni. Még, ha csak 60.000-et fut egy garnitúra, ez akkor is max a 2. lehet.
A km igen, lutri, hiszen nincs végig pecsételve, de éppen az ilyen esetekben veszem elő a józan ítélő képességemet, ami nemigen szokott csalni, legalábbis autóügyben nem.
Komolyan mondom, hogy még akár saját autónak is elfogadnám, mert nincs vele nagy gáz, 4 új gumi, meg egy szett fék, a kötelező szervizekkel és gooo!
Ja, és amit anno vmikor B.S-sel beszéltünk, hogy az a fura, megmagyarázhatatlan érzés, amikor beülünk egy autóba, hogy "ez jó", ez itt megvolt, és én ebben a megérzésemben bízok, eddig nem csalódtam benne. És, ahogy a motorja tök hidegen beindult... hát, erre mondam, hogy "ennek így kell járnia..."