Várj, mi itt nem a hibátlan autót keressük, hanem a korrektet! Ez nagy különbség. Persze, egy 100-150.000km-t futott autó nyilván nem lesz már hibátlan, azonban az előírt rendszeres karbantartásokkal szinte újszerű állapotban tartható nagyon sokáig, aminek akár még a 200.000km sem számít soknak. Csak ehhez kell, hogy az autó gazdái igényesek legyenek rá. Nem arról van szó, hogy minden pénzüket rá kell, hogy költsék, de azért a kötelező dolgokat meg kell hozzá venni, rá kell szánni a pénzt. Ha egy autónak igényes tulaja volt, akkor akár még szervizkönyv nélkül is vállalható, legalábbis számomra a vezetett szervizkönyv egy nagyon nagy piros pont egy használt autó vásárlásnál, de e nélkül is nagyrészt meg lehet mondani egy autóról, hogy volt-e gazdája, vagy sem.
Nem azért, hogy hazabeszéljek, de az enyémre is csodálkoztak már rá, mikor kérdésükre válaszoltam, hogy ez bizony már betöltötte a 10. évét.
Normális gazdái voltak szerencsére, amibe még az is belefér, hogy itt-ott fényezve volt, kisebb prezúrok már vannak rajta, de összességében szinte hibátlan, teljesen megbízhatóan működik, bármilyen távolságra bármikor elmernék vele indulni.