Nah újság: Hirtelen felindulásból holnap irány mezőkövesd, meglássuk milyen állapotban van, műszaki hamarosan lejár. Porba cseresznye
Műszaki, ha rendben van a kocsi, 25-30 ezer lesz, vezérműszíjat 20 ezer km múlva érdemes ledobni (isten tudja, mit raktak fel, ez úgy 30-40 ezer baráti áron). Csekkoljátok, hogy tényleg van-e benne ABS (próbakör), működik-e a klíma normálisan, stb. Szerelővel mész? A 2 darab gyári kulcstól nem kell eldobni az agyad, három kéne legyen (2 fekete, 1 szürke).
Hát nem szerelő, de dolgozott autókereskedésben, tudja nagyjából mi a dörgés. Igaz amcsiban kicsit más a szitu, ott teszik a mérföldeket a V8-asokba. Meglepődve nézegeti az itthoni kínálatot, náluk az Avensis Carina néven futott, stb stb.
Hát megnéztük: pár elem már újra van festve, két helyen látszik rajta (első szélvédő, illetve jobb hátsó ajtó) hogy látott már gittet is, szerkezetileg teljesen jó állapotban van, ABS ténylegesen van benne, klíma OK, motornak van egy kis csikorgó hangja, valszeg vezérműszíj, sportkipufogó van felszerelve, a gyári a csomagtartóban van, mellette ráillő üléshuzatokkal.
Eredmény: 700e-ért megcsinálják a kipufogó repedést, amit felfedeztünk, továbbá egy friss műszakit, illetve az esetlegesen felmerülő költségeket a műszakihoz, a héten elintézik az átírást, kötnek rá biztosítást (még felhívnak hogy melyik tetszik nekem), aztán jövő hétvégén átadják
A kereskedő: reggel felhívtam hogy mennénk megnézni, azt mondta hogy oké, addig akkor visszatartja az autót ha más is érdeklődne.
Rákérdeztem próbakörre, azt mondta anélkül nem is adja, én is vezettem meg a szerelőm is.
Megkérdeztük vezérműszíj mikor volt cserélve, azt mondta megkérdezi a tulajt, mert az is mezőkövesdi, visszafele úton már hívott is hogy vezérszíj 20e, olajcsere 5e km-el ezelőtt volt.