Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2141794 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4875 Dátum: 2010.09.29 08:20:33 »
Aurisokhoz már 3+1, a faceliftes Aurisokhoz már 4+1 kulcs jár.. :D
Tudom csak viccelsz, de itt felmerul bennem a kerdes, hogy jol emlekszem-e, hogy nekem ossz-vissz ket kulcsot adtak. Ket ilyen taviranyitot (gombos inditas) es slussz  :hmmmm:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4876 Dátum: 2010.09.29 08:34:28 »
A második 64 ezerrel került a mostani tualjhoz négy éve, aki ismerős szerelővel szervizeltette. 10 ezrenként cserélt benne olajat. Azt mondta nem vette észre, hogy enné. Belül egy kárpittisztítás ráférne. Bal eleje még előző tulajnál sérült. A lámparögzítő fülön látszik a javítás. A jobb hátulja volt sérült és baloldalon a két ajtó volt festve. Állítólag ráborult a garázsban a fa. Mostanában cseréltek benne kuplungot és fékeket. Mindennek ellenére valamiért szimpatikus volt az autó, de nem értem miért...
Nekem ez a második tűnik jobbnak, kérdés, hogy a javított első lámpatartóból kiindulva mekkora volt a törés? Mivel tudjuk, hogy könnyen törik a lámpatartó műanyag pöcök, nem feltétlen volt xarrá törve a kocsi, lehet, elég egy kisebb koccanás is, hogy elmozduljon a lámpa... A "nem vette észre, hogy enné" azt is jelentheti, hogy nem is nézte. Hiszen, ha rendszeresen nézte, akkor tudja, hogy eszi-e, vagy sem, ha nem nézte, akkor mondhatja, hogy nem vette észre, hogy enné... :wacko: Árulkodó lehet, ha megnézi az ember a blokk hátsó traktusát a tűzfal oldalán. Az enyém ott ereszti egy kicsit az olajat, zseblámpa nélkül esélytelen észrevenni. Egyébként elég kulturáltnak tűnik képről.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4877 Dátum: 2010.09.29 11:50:32 »
köszönöm az elismerést :)igazából jó géppel nem nehéz jó képet készíteni..
este nézegettem még az autót,(holnapra lesz átírva,ezért még nem használom)picit elkeseredtem mert pár hibát még felfedeztem,pl:....
A lámpaállító motorra nem tudok mit mondani, esetleg Xanyit kéne megkérdezni.

A műszerfalat nem túl nehéz szétszedni, úgy kezdd, hogy a középsú két szellőzőt szedd ki, onnantól lehet lebontani, van még pár csavar a hamutálnál és a kettő között még valahol, de érezni fogod. Az óracsoportnál pedig 1 vagy 2 csavar van, azokat kiszeded és magad fele kijön az egész, 2 perc szétszedni. Nem tudom, pontosan milyen kell bele, mi úgy csináltuk, hogy kiszedtünk egyet és azzal a mintával mentünk el venni. Ha viszont veszel, vegyél vagy 20-at legalább és az összes izzót cseréld ki a műszerfalban, hogy ne kelljen mostanában újra kibontani. Világítani kell még az ablakemelőnél is, az elakadásjelzőnél pl.

Az első szervizköltségeket már előrébb leírtam, én keresnék valami maszekot, mivel az valszeg olcsóbb mint a márkaszerviz és nagyon gyorsan megcsináltatnám az "első nagyszervizt". Összességében egy 100-asra számíthatsz (a vezérléscsere főleg így, hogy bizonytalan az autó előélete, kötelező!). Ha találsz szerelőt, aki ért is ehhez a motorhoz, az lenne a legjobb. Alkatrészt tudok olcsóbban szerezni, ha gondolod.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.29 11:55:43 írta kleingy »
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4878 Dátum: 2010.09.29 12:09:34 »
A műszerfalat nem túl nehéz szétszedni, úgy kezdd, hogy a középsú két szellőzőt szedd ki, onnantól lehet lebontani, van még pár csavar a hamutálnál és a kettő között még valahol, de érezni fogod. Az óracsoportnál pedig 1 vagy 2 csavar van, azokat kiszeded és magad fele kijön az egész, 2 perc szétszedni. Nem tudom, pontosan milyen kell bele, mi úgy csináltuk, hogy kiszedtünk egyet és azzal a mintával mentünk el venni. Ha viszont veszel, vegyél vagy 20-at legalább és az összes izzót cseréld ki a műszerfalban, hogy ne kelljen mostanában újra kibontani. Világítani kell még az ablakemelőnél is, az elakadásjelzőnél pl.
Te kis Drága! Amiről Te írsz, az a középkonzol, de műszerfalként említed az elején...  :tt2: :flowers:

Esetleg a kormány mögötti műszeregység kiszerelési módját is le tudod írni, ha szépen megkérlek?  :helpsmilie:  :flowers: ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4879 Dátum: 2010.09.29 12:21:26 »
Bocs, nekem műszerfal az egész. :D (de jogos)
Utólag szerkesztettem már, mindössze 2 csavar tartja az óracsoportot (neked: műszerfalat), azokat ki kell szedni, majd magad felé kiborítani.  ;)

Otthon megkeresem, valahol van egy olyan fotóm, ahol látszik, minek kellene világítania, hol van izzó.
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4880 Dátum: 2010.09.29 12:29:53 »
Bocs, nekem műszerfal az egész. :D (de jogos)
Utólag szerkesztettem már, mindössze 2 csavar tartja az óracsoportot (neked: műszerfalat), azokat ki kell szedni, majd magad felé kiborítani.  ;)

Otthon megkeresem, valahol van egy olyan fotóm, ahol látszik, minek kellene világítania, hol van izzó.
uh, az szupi lenne,nagyon várom  ;)
És az egy tök jó ötlet, hogy ha már egy et cserél az ember, mert kell, akkor cserélje a többit is, hogy ne kelljen (Murphy-tövénye szerint) 2 hét múlva újra szétszedni... :otlet:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4881 Dátum: 2010.09.29 12:33:33 »
Pénteken lesz 3. éve nálam a Corikám, akkor cseréltünk izzót a teljes műszerfalon, mindenben. Azóta az elakadásjelzőé adta meg magát (érthetetlen), valamint a hamutálé. A többi perfekt.  :)
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4882 Dátum: 2010.09.29 12:34:54 »
Pénteken lesz 3. éve nálam a Corikám, akkor cseréltünk izzót a teljes műszerfalon, mindenben. Azóta az elakadásjelzőé adta meg magát (érthetetlen), valamint a hamutálé. A többi perfekt.  :)
A tiedben is olyan buta árnyalatú halványzölden világít, vagy az enyémek fáradnak?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4883 Dátum: 2010.09.29 12:38:23 »
Buta halványzöld. Rühellem, de nem lehet cserélni sajnos más színre. Ha szétszeded a középkonzolt, kiszeded a három tekerőkét (bocs, ez kimaradt az előbb) meg a belső-külső levegő pöckét, megláthatod, hogy miért nem lehet más színre cserélni.

szerk: katt
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.29 12:40:12 írta kleingy »
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4884 Dátum: 2010.09.29 13:20:47 »
Buta halványzöld. Rühellem, de nem lehet cserélni sajnos más színre. Ha szétszeded a középkonzolt, kiszeded a három tekerőkét (bocs, ez kimaradt az előbb) meg a belső-külső levegő pöckét, megláthatod, hogy miért nem lehet más színre cserélni.
Azért, mert nem az izzó színes, az normás színű, hanem a vezető lapka, amit világítás nélkül kb fehérnek látunk normál fényben.  :yes: Gondolom, ugyanez a helyzet az órák mögött is...
Ezt onnan tudom, hogy magam szedtem szét a középkonzolt, mielőtt a fejegységemet belerakattam volna, mert féltettem, hogy eltörnek benne vmit kiszedésnél. Akkor azért úgy átnéztem az izzómegoldásokat is, bár Azt (minden egyes izzó helyére gondolok) konkrétan nem szedtem szét.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4885 Dátum: 2010.09.29 16:28:30 »
A hogyan cseréljünk műszerfal izzókat az E11-es coriban téma már erősen topic idegen!  :flowers:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4886 Dátum: 2010.09.29 16:30:37 »
Jogos! :flowers: Ezennel moderálom magam.  :1eye:
Kedves új autó tulaj társ, menjünk egy másik Corolla topicba! :)
         

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4887 Dátum: 2010.09.29 16:37:00 »
Jogos! :flowers: Ezennel moderálom magam.  :1eye:
Kedves új autó tulaj társ, menjünk egy másik Corolla topicba! :)
Minden téma érdekel többnyire, de a műszerfal izzókkal a világból ki lehet kergetni...  :D  (persze amíg az enyémbe mind világít!  :lol:)

j.b

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4888 Dátum: 2010.09.29 18:11:36 »
köszönöm az elismerést :)igazából jó géppel nem nehéz jó képet készíteni..
este nézegettem még az autót,(holnapra lesz átírva,ezért még nem használom)picit elkeseredtem mert pár hibát még felfedeztem,pl:....
A lámpaállító motorra nem tudok mit mondani, esetleg Xanyit kéne megkérdezni.

A műszerfalat nem túl nehéz szétszedni, úgy kezdd, hogy a középsú két szellőzőt szedd ki, onnantól lehet lebontani, van még pár csavar a hamutálnál és a kettő között még valahol, de érezni fogod. Az óracsoportnál pedig 1 vagy 2 csavar van, azokat kiszeded és magad fele kijön az egész, 2 perc szétszedni. Nem tudom, pontosan milyen kell bele, mi úgy csináltuk, hogy kiszedtünk egyet és azzal a mintával mentünk el venni. Ha viszont veszel, vegyél vagy 20-at legalább és az összes izzót cseréld ki a műszerfalban, hogy ne kelljen mostanában újra kibontani. Világítani kell még az ablakemelőnél is, az elakadásjelzőnél pl.

Az első szervizköltségeket már előrébb leírtam, én keresnék valami maszekot, mivel az valszeg olcsóbb mint a márkaszerviz és nagyon gyorsan megcsináltatnám az "első nagyszervizt". Összességében egy 100-asra számíthatsz (a vezérléscsere főleg így, hogy bizonytalan az autó előélete, kötelező!). Ha találsz szerelőt, aki ért is ehhez a motorhoz, az lenne a legjobb. Alkatrészt tudok olcsóbban szerezni, ha gondolod.
na elmentem egy autó állapot felmérésre,tehát futómű,fék,motor diagnosztika.
picit meghökkentem:
-motor hibátlan
-kuplung cserés,főtengely szimering ereszti az olajat,kormánymű zörög,első futómű szilentek csere,kormányösszekötő csere,hátsó szilentek csere,hátsó kerékcsapágyak morognak és lógnak,csere vagy ha kúpos akkor beállítás.
-hátsó fékek fognak,fékcsövek repedezettek,csere
-ezekhez hozzáadódna a vezérlés,szűrők,gyertyák,fékfolyadék,hajtóműolaj,motorolaj csere cirka 200e,de ez csak több lehet,ugyanis nem lát bele a fékdobba pl.

Corolla E-11 Liftback Linea Terra 1.6 1999

j.b

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4889 Dátum: 2010.09.29 18:13:38 »
Jogos! :flowers: Ezennel moderálom magam.  :1eye:
Kedves új autó tulaj társ, menjünk egy másik Corolla topicba! :)

jogos valóban,elnézést.
Corolla E-11 Liftback Linea Terra 1.6 1999