hispan66! Volt szó itt a múltkor, hogy miért hirdetik egyesek igénytelen fényképekkel (túl sötét-túl világos, elmosódott, stb) az autójukat eladásra, na Te vagy a lejobb példa rá, hogy nem kell fotóművésznek lenni ahhoz, hogy normális képeket készítsen az ember, elég egy kis fokú igényesség a dologhoz.
Rátérve az autóra én nem látok rajta különösebb említésre méltó hibát, pofás kis kocsi, de tényleg. Korrekt a belseje is, a km állás még valós is lehet akár a kormány-váltó kopottságából ítélve. Szóval még1szer, gratula hozzá!
köszönöm az elismerést :)igazából jó géppel nem nehéz jó képet készíteni..
este nézegettem még az autót,(holnapra lesz átírva,ezért még nem használom)picit elkeseredtem mert pár hibát még felfedeztem,pl:
-a jobb oldali motoros lámpaállítás nem működik
-műszerfal háttér világításnak csak a fele üzemel,ugyan így a fűtéskonzol megvilágítása is foghíjas
-az ablakemelők,központi zár kezelőgombjai vajon világítanak?
ha valakinek van tapasztalata,hogy milyen izzó kell,és hogy lehet hozzáférni,szívesen veszem.
Jobban megnézve a garancia füzetet(ez azonos a szerviz könyvel?)feltűnt,hogy az utolsó 3 bejegyzés azonos színű tintával íródott,sőt a 90e és a 135e szerviz azonos dátummal készült,de a közte lévő 120e meg egy évvel korábban,ja és 90e-nél 133e a km,a 105e meg 104e..tudom zavaros egy kicsit én sem értem.
A másik dilemmám,maszek szerelővel csináltassam a nagy szervizet,vagy Márkaszervizben?
Ugyanis már látom,hogy nem sokat törődtek az autóval
-vezérléscsere,szelephézag ellenőrzés kell?
-futómű fék,abs,ellenőrzés,hátsó lökhárító a jobb oldalon a sárvédőívnél kipattant a helyéről,nem észrevehető,csak ha megmozgatom,nem olyan stabil,mint a másik oldal.
vajon mennyiben fog ez fájni?Mert milliomos nem vagyok(sajnos)
Szinte fáj,ha arra gondolok milyen dolgokon ment át szegény Corim