sziasztok,
már egy hete nem jártam erre, kérdeztétek a csalódásokat, (E12 toyotát szeretnénk, öt év körül) mesélek:
első: pesttől nyugatra, kereskedő, igazából el sem indultunk, mert minden újabb telefonnál kiderült valami, ahogy körvonalazódott a márkaszervíznél majd találkozunk konkrét időpontja... végül bevallotta, hogy sérülésmentesen törött:)
aztán elindultunk - majdnem - keletre, komoly levelezés, autót márkaszervíz árulja, akkor csatlakoztam a fórumhoz, ti tanácsoltátok a nyomozást, az autóbanmásfél éve volt negyvennel több, mint amivel hirdették... nem indultunk el... vajon mit hazudnának még...
aztán újabb próbálkozás, márkaszervíz, nézzük meg, csudaszép, igaz, fiatalabb, mint terveztük, de első tulaj, olyan, mint az új...... legfeljebb hitel, ha olyan... és ott állt a márkaszervízben, háromévesen, hétéves gumikon, 300-400-as az egyik oldala (az nem gond, mesélik), az egy tulaj az kettő, az elsőnél flotta volt...hát, ennyiért nem...
aztán pest megint, kereskedő, telephelyes nepper, csillogó autó, a rétegmérő végig 120 alatt muzsikál, sehol egy sérülés, hatévesen vajon hogy lehet... egy karcolás sincs... motor mögött felszakadva a borítás - szöveg: kiették az atkák.... jó, játsszunk tovább... szervízkönyv egy darabig márkaszervíz, majd az utolsó három év egy másik cég... és az arra a három évre jutó 20 000 km 8az összesen 120000-ból) szépen elosztva három felé... nyomozás... és egy telefon, amiben elszólja magát valaki: ja, oda visszük a nagyon törött kocsikat... az első tulaj flottacég volt...
aztán jött az ötödik, amiről írtam nektek, ott más színű volt a kormány közepe, elől hátul más rendszámtábla keret, de törésmentes...
itt tartunk, de nem adjuk fel... talán egyszer tényleg lesz egy E12-es corollánk:)
köszi az eddigi segítségeteket, rengeteget tanulunk...