Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2132570 alkalommal)

0 Felhasználó és 18 vendég van a témában

agentwayne

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 99
    • http://cider.hu
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2820 Dátum: 2010.03.02 08:48:46 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.6_linea_terra_vvti-3602965

ezt találtam. Hihető km, 1.6 motor, bár csak Terra.

ez a kepek alapjan SOL egyertelmuen, nem terra.

egyebkent az en jarganyom is hamarosan elado sorba kerul.
2003 majusi darab. HB fekete 1.6 Terra (klimaval).
en voltam az egyetlen tulaj, ujonnan vettem.
lassan 200.000 lesz benne. mai napig csak hivatalos szervizt latott.
Kronologia:  1994 - Toyota Corolla Wagon 1.4 XLi   >   2003 - Toyota Corolla HB 1.6 VVT-i   >   2010 - '07 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2821 Dátum: 2010.03.02 08:51:44 »
...pont egy E12 állt mellettem, hát lényegesen nagyobb benne a hely hátul, mint az E11-ben, azt már ránézésre látni. Belsőre is jobban tetszik. Maradok ezeknél.
De jó, hogy valakinek csak a külső és belső számít és nem a rendelkezésre álló pénz. :D (Ha elég pénzem lett volna, én se E11-et veszek ;) )
         

diegho

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2822 Dátum: 2010.03.02 08:53:59 »
ez a kepek alapjan SOL egyertelmuen, nem terra.

egyebkent az en jarganyom is hamarosan elado sorba kerul.
2003 majusi darab. HB fekete 1.6 Terra (klimaval).
en voltam az egyetlen tulaj, ujonnan vettem.
lassan 200.000 lesz benne. mai napig csak hivatalos szervizt latott.

Milyen árra gondoltál és mikor lesz eladó? Szívesebben vennék klubtagtól autót.

diegho

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2823 Dátum: 2010.03.02 08:55:59 »
De jó, hogy valakinek csak a külső és belső számít és nem a rendelkezésre álló pénz. :D (Ha elég pénzem lett volna, én se E11-et veszek ;) )

Igazából eldöntöttem, hogy pár százezren nem fogok kiakadni, megveszem úgy, hogy 60-70%-ot lefizetem, többi hitelre, amit kb. 18 hónap alatt kifizetek, inkább bevállalom a hitelt egy 7-8 éves jó autóval, minthogy vegyek egy 10 éves elavultabbat.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2824 Dátum: 2010.03.02 08:56:40 »
Természetesen jogos és nagyon jó döntés az újabb autó, csak irigyekedem ám.  :whistling: :D
         

diegho

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2825 Dátum: 2010.03.02 08:59:03 »
Természetesen jogos és nagyon jó döntés az újabb autó, csak irigyekedem ám.  :whistling: :D

Nőből vagy, ez természetes  :innocent: :whistling:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2826 Dátum: 2010.03.02 09:00:12 »
Ugyan, csak védem a mundér becsületét.  :tt2:
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2827 Dátum: 2010.03.02 09:02:49 »
Nekem a CR-V-ben mindig olyan érzésem van, hoyg felborulunk, de csak nagyobb sebességnél. Ami tetszik benne, az a 2.0-as motor nyomatéka... Meg a váltója, meg a hatalmas csomi.
Hondás haveromékén van egy gallyrács is elől, az eléggé meghosszabbítja a pélót...  :D Azon feszülnek az FF100-as Hellák, ugyanis a gyári lámpája katasztrófálisan ratyi. Még xenonnal is.

Túl dicsőséges lenne egy 2.0-s motortól az a mintegy 340 Nm-es nyomaték. Engedtesség meg nekem, hogy kicsit helyesbítsek: 2204 ccm-es az a motor. (Más dolog, hogy nem mondják egy rossz felépítésű darabnak...) De a Toyota 2.2-es 2AD motorja is tudja ugyanezt a nyomatékot.
Én a 2.0-ás 150 LE-s benzinesről beszélek, nem az olajkályháról. Az engem nem izgat fel...
A benzines nyomatéka őszinte. Nem ez a hatásvadász diesel-es nyomaték, hogy bekapcsol a turbo, azt tol 2.000-res tartományban.
Ez a benzines olyan, hogy felgangolunk 90-nél 3.-ba és akkor is annyira kipörög az első kerék, hogy bekapcsol a 4-kerék-hajtás.  :D

barna.czukor

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2828 Dátum: 2010.03.02 09:03:51 »
(sok E11ben semerre sem lehet állítani a kormányt. Csak forognak :D)
Az enyém csak Terra felszereltségű, de állítható magasságú a kormány.
Az enyém is, de nem állítható. Mondjuk jó helyen van sztem, nem is állítanám el.

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2829 Dátum: 2010.03.02 09:09:10 »
Elgondolkodtam jobb választás-e az 1.4 D4D motor, mint az 1.6 VVTi...  :hmmmm: Kb. 2000 km óta a téli hidegben, sok helyi rövid úttal, aut. klima párátlanítást is többször használva, felment az átlag 8,4 L/ 100 km átlagra... aztán 2-3 hosszabb út következett, és ma reggel már 6.2 L/100 km a BC szerinti átlag (tavaly már lecsekkoltam egy 2500 km-es nyaralás alkalmával, hogy tizedre pontosan mér!!).  :eek: Tehát azt gondolom, hogy nem biztos, hogy megéri többet kiadni egy dízelért használtan, drágábban szervizeltetni stb. Azt meg nem tudom elhinni, hogy vki ujjonan vesz egy dízelt brutálisan sok pénzért, hogy aztán kevesebbet menjen vele mint egy benzinessel évente...  [rohog] Négy éves dízelekben 60-80 ekm????  :lol: Vicc... Minden ismerősöm dízelében, már 1.5 évesen több van mint 50 ekm...  :yes:

agentwayne

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 99
    • http://cider.hu
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2830 Dátum: 2010.03.02 09:09:30 »
ez a kepek alapjan SOL egyertelmuen, nem terra.

egyebkent az en jarganyom is hamarosan elado sorba kerul.
2003 majusi darab. HB fekete 1.6 Terra (klimaval).
en voltam az egyetlen tulaj, ujonnan vettem.
lassan 200.000 lesz benne. mai napig csak hivatalos szervizt latott.

Milyen árra gondoltál és mikor lesz eladó? Szívesebben vennék klubtagtól autót.


irtam privatban!
Kronologia:  1994 - Toyota Corolla Wagon 1.4 XLi   >   2003 - Toyota Corolla HB 1.6 VVT-i   >   2010 - '07 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D

barna.czukor

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2831 Dátum: 2010.03.02 09:12:36 »
Elgondolkodtam jobb választás-e az 1.4 D4D motor, mint az 1.6 VVTi...  :hmmmm: Kb. 2000 km óta a téli hidegben, sok helyi rövid úttal, aut. klima párátlanítást is többször használva, felment az átlag 8,4 L/ 100 km átlagra... aztán 2-3 hosszabb út következett, és ma reggel már 6.2 L/100 km a BC szerinti átlag (tavaly már lecsekkoltam egy 2500 km-es nyaralás alkalmával, hogy tizedre pontosan mér!!).  :eek: Tehát azt gondolom, hogy nem biztos, hogy megéri többet kiadni egy dízelért használtan, drágábban szervizeltetni stb. Azt meg nem tudom elhinni, hogy vki ujjonan vesz egy dízelt brutálisan sok pénzért, hogy aztán kevesebbet menjen vele mint egy benzinessel évente...  [rohog] Négy éves dízelekben 60-80 ekm????  :lol: Vicc... Minden ismerősöm dízelében, már 1.5 évesen több van mint 50 ekm...  :yes:
Ízlés kérdése szerintem. Én sose vennék diesel-t, az a motor az M62-es mozdonyba való... :D

Van, aki meg a diesel-t szereti, mert alacsonyan húz a motorja és keveset fogyaszt.

Amúgy nem minden diesel-es megy sokat, sokan csak a fíling miatt veszik meg családi autónak...
Egyébként nem olyan rossz a fogyid. Az E12esünk 15 körül fogyaszt mostanában, mert csak fél-egy km-es utakra használjuk...

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2832 Dátum: 2010.03.02 09:15:44 »
Az E11-ben jobb szag van. Ez címeres baromságnak tűnhet, de tényleg így van. Sztem a kárpitragasztó vagy a műanyagok szaga más lehet...
Lehet hogy e12 és e12 között is van 'szageltérés', értem ezalatt mondjuk hogy egy facelift utáni török sedannak lehet más a szaga mint egy facelift előtti japán hatchbacknek vagy bármi :hmmmm:
Hát naná. Nyilván más kajamaradékot felejt a műszerfal mögött a japán melós, mint a török  :yes:
Tudom, hogy Te mindenáron azt vallod, hogy függetlenül attól hogy a világ melyik részén gyártanak le egy Toyotat, nincs közöttük semmi különbség,még a levegő összetétele is azonos a gumiabroncsukban. Nyilván hogy ez a hivatalos álláspont is, hisz az üzleti/értékesítési sikerüknek is ez az alapfeltétele. Én nem ehhez a 100X lefuttatott vitára akartam visszacsatolni. Mindössze az egyes felszereltségi szintek, az egyes karosszéria formák, és a fecelift előtt/utáni gyártás esetleg hozhat illatanyag eltérést. Nézve az amcsi fékprobémákat, a fékben is teljesen más megoldást gyártott a trv (?) vagy milyen nevű amcsi beszállító, és másat a japán Denso. Valamelyikbe ez, valamelyikbe az került. Én nem a minőségbeli különbségek létezésére, vagy nem létezésére, vagy a török/angol Toyoták milyenségére - minőségére céloztam :surrender:
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.02 09:17:38 írta Ákos2004 »

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2833 Dátum: 2010.03.02 11:06:06 »

[/quote]
Idézet
Ízlés kérdése szerintem. Én sose vennék diesel-t, az a motor az M62-es mozdonyba való... :D

Van, aki meg a diesel-t szereti, mert alacsonyan húz a motorja és keveset fogyaszt.

Amúgy nem minden diesel-es megy sokat, sokan csak a fíling miatt veszik meg családi autónak...
Egyébként nem olyan rossz a fogyid. Az E12esünk 15 körül fogyaszt mostanában, mert csak fél-egy km-es utakra használjuk.

Az általad elmondottakkal 1et értek, én inkább az anyagi megközelítést feszegettem, hogy megéri-e drágább dízellel autózni.  :yes:
A szívócsonkos zörgés felvetésedre írott válaszomra viszont nem reagáltál, pedig érdekelne nagyon...  :helpsmilie:

Peti

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #2834 Dátum: 2010.03.02 14:15:32 »
Én végül az 1,4-es mellett döntöttem, 3 okból. Egyrészt a városi használatban úgy gondoltam hogy kb 5-6decivel kevesebb a fogyija (ez évi 15ezer km-re 25ezer Ft csak), olcsóbb a biztosítása, na meg ami nagyon fontos: sokkal nagyobb a választék 1,4-esből.

Kb. én is ezért vettem anno az 1.4-et, de ha most "kéne" vennem, tuti 1.6-ost vennék, az meg nem biztos, hogy olyan nagyon nagy baj, ha nincs akkora kínálat, mint 1.4-ből. (a majdani -újra-eladásnál pl. biztos nem)


Idézet
Egyébként simán lehetséges, hogy a 97lovas és a 110lovas vvt-i motor ugyan abba a kötelező biztosítás sávba fog esni 1-2év múlva, vagyis ha majd át lesz alakítva a dolog... :hmmmm:

Tudtommal ez már jövőre így lesz :hmmmm: tehát egy kategóriába esnek, a fogyasztás különbség minimális, pláne hogy javarészt nem városba kell nekik.

Amúgy a szürke nem nyert, legalábbis abból kiindulva, hogy pont egy másikat néztek mikor felhívtam őket, (ezért beszélni se tudtunk) persze lehet csak nem akarják az elsőt megvenni.