Az E11-es (...) elől ugyan akkora.
Hát nem... Elöl el lehet férni normálisan az E11-ben is; de kisebb, mint az E12. Keskenyebb, alacsonyabb; és a jóval közelebb lévő szélvédő miatt a térérzet is szűkösebb (ez utóbbi persze nyilván csak szubjektív hátrány).
Nekem nem tűnt fel, hogy keskenyebb lenne, pedig mindegyikkel sokat megyek. A lábtér is ugyan olyannak tűnik pontosan.
Alacsonyabb, de ez előny, az idősebb korosztálynak viszont hátrány. Anyám utál beszállni, én viszont szeretem a laposságot...
A szélvédő sincs közelebb, ha hátrébb tolod az ülést...
Döntsük el: vagy a szélvédő van közel és hátul elférni vagy a szélvédő nincs közel, de akkor hátul szűk. Azért annyira nem kicsi, hogy a szélvédő is közel legyen, meg el se lehessen férni hátul...
Az alap E11-es vidámabb és barátságosabb belülről, mint az alap E12-es és a kárpit is szebb benne... A kuplungtartálya is külön van, nincs kombinálva a fékfolyadék tartályával...
Aztán az E11-es kormánya közvetlenebb, igaz, nem olyan könnyű tekerni és nem olyan pontos.
Az E11-ben jobb szag van. Ez címeres baromságnak tűnhet, de tényleg így van. Sztem a kárpitragasztó vagy a műanyagok szaga más lehet...
Az E12 biztonságosabb és masszívabb. Jobb a féke, de ratyibbul megy érezhetően ugyan azzal a motorral. A gyári hifije jobban szól. Na befejezem...