Na ja, ezek nyilván irányárak. Az 1.890-es 1.8-ért elvihető kell, hogy legyen; stb. De azért ez tényleg azt is jelenti, hogy az autó később is jól eladható lesz. Évjáratukhoz képest azért elég kemény áruk van a Corolláknak; a régebbieknek is, úgy kb. E9-ig visszamenőleg.
Nagyon egymásra vannak torlódva az árak, 1,7-1,8-1,9milla a 2003-2004 felszereltségtől km-futástól-szerviz előélettől függően vagy mondjuk függetlenül. Ezért sajnos csak a "kiherélt" autót éri meg eladni, értem ezalatt: kopott vagy végefelé járó gumiszettek, téligumi szettet külön eladni, fékek is szinte csere előtti állapotban, alufelnit eladni, nagyobb szerviz előtt, stb....mert ezért semmi pluszpénzt nem akarnak adni (szerintem) a piacon, attól függetlenül hogy több százezer Ft értéktöbbletről van szó...inkább felépíti a vevő a vásárlás után az autót -vagy mégjobban lelakja
.
Szóval mindenki nyavajog a visszatekert órák, és a lelakott autók miatt, miközben egy Ft-al sem akar többet adni egy hiteles km-futású és jó kondiban lévő autóért, tisztelet a kivételnek.
Egyébként a corollák, mint a néhány hsz-el ezelőtti hsz-emben írtam, teljesen jó helyen vannak árban: franciák-olaszok felett, korábbi konstrukciós astraG-Focus1 felett, viszont mazda3/golf5 alatt.