Megvan a vas!
Gratulálok hozzá! Azért a részletekre kiváncsi vagyok
Hát át lett vizsgáltatva, nincs vele gond. Első fék nem tökéletes, mert nagyobb az eltérés mint kellene(hivatalosan "korlátozottan alkalmas"), az egyik szilent elöl kicsit "kilágyult" már, de még nem gáz. Más nincs. Kéziféken majd állítani kell, mert nagyon fent fog. Eredetiségvizsgálat is lett csinálva. 1.5 milláért simán odaadta. Ritka korrekt volt amúgy a tulaj(vagy legalábbis annak mutatta magát). A tank is majdnem tele volt
Számlái csak a Toyotás szervizekről vannak, de arról se mind, inkább csak még az apja idejéből. Volt garanciális kuplungcsere, ezen kívül semmi, csak apró zörgések, nyiszogásokkal volt szervízben. A szk-ban még benne van a 30 ezres szervíz, de számlát nem találok róla. A tulaj elmondása szerint semmit nem sajnált az autótól, mindenből a gyárit vette. Olajacsere most volt állítólag. Meg pollenszűrőt vett bele. Van benne a gyárin kívül egy +indításgátló, ami sűrűn szopat(nem tudom elindítani), de sztem csak ki kell tapasztalni. De most volt hogy 4-5-ször is indítóztam, majd kigyulladt a motorellenőrző lámpa.. A könyv meg csak annyit ír, hogy szervízbe kell vinni..
Most azon agyalok, hogy csak el kéne vinni egy kötelezőre. Most 82e van benne, és az utolsó bejegyzés 27e-nél van. Hogy csináljam? Várjam ki a 90 ezrest? Vagy vigyem el most egy "összevontra" ? Gondolom, az jó drága lenne. Én is csak azért akarom, hogy nyoma legyen, hogy ha el akarom majd adni, akkor tudjak prezentálni vezetett szk-et.
Az autó kényelmes, jó az ülése, nekem semmi bajom a kormánnyal sem. A váltója is tök jó, csak fura, hogy elég hangos klattyanások vannak kapcsoláskor(a váltókar adja, tehát nem a váltóból jön). De teljesen jól kapcsolható. A nyári gumi Continentál, még elég jó. A téli meg szinte új
Gyors kérdés: a km számlálón hogy kell napira váltani? És a fogyimérő csak átlagfogyit tud mutatni? Ezt hogy számolja? Minden 100km után kiír egy adatot? Én 6.5-el vettem át, majd lement 6.3-ra.