A tetöablak persze utolagos, látszik a belsö világitásnál is. Ezt nagyon megnézném, (persze nézni lehet sokáig abbol még nem derül ki sok) a legjobb ha viszel egy üveg vizet és leöntöd, hátha mégis csak ereszt be valahol vizet. Ebböl észreveszi az elado hogy nem most jöttél a falvédöröl. Az árat megcélozna´m kerek 5000,- € -ra, mivel egy 90 LE-s dieselt klima nélkül eladni itt nem könnyü. Nehogy bevedd a szöveget ez azért jo mert keveset fogyaszt, egy Golf is keveset fogyaszt több LE-vel. Örüljön hogy megszabadul manapság a klima nélküli autojátol. A sötétkék szinen minden karcolás meglátszik, autot mindenhol megnézni. Mikor volt féktárcsa és betétcsere? Gumikat mindenképpen megnézni (DOT), nyugodtan rákérdezni hogy ad -e téligumit hozzá. Még a Euro besorolásra is figyelni kell, 2002!-es, nehogy még sárga plakettás Euro3-as legyen. Az, hogy TÜV és AU uj lesz, ne hasson meg, az részedröl különben is elvárás. (Tüvbericht fontos átolvasni! még a régit is) A lényeg hogy ne vegye észre az elado hogy tetszik az auto, ugy kell csinálni mint amikor egy Händler beszámitaná a te használt autodat, ez sincs, az sincs benne, mindig azt kérdezni ami nincs az autoban, na ja, hümmögni, közben nyugodtan megnézhetsz másik autot is a többi közül ami ott áll.
Persze a probavezetés is fontos, zörgések, fékek, etc. figyelni.
Lehet hogy többet kellene a Dmax-on a "Checker"-t nézned?