Nem, én se mondtam, hogy kizáró ok!
Csak egy megfelelően vezetett szervizkönyv utalhat arra, hogy tényleg érdemben foglalkoztak az autóval, illetve a km valódiságáról! Egyébként máshonnan honnan tudod meg, hogy valós-e a km? Esetleg gumikból, ilyen-olyan helyeken való kopást nézve (pedálok, váltó). Persze hamisítható a szervizkönyv, de itt lép életbe az, hogy fel kell őket hívni és leinfozni adott rendszámú autót, hogy tényleg járt-e ott és milyen műveletet csináltak rajta.
De ha a tulaj - mint az én autó előző tulaja - nem márkaszervizbe vitte a kocsit minden xarért (mert minek és tök igaza van), ellenben elrakott minden számlát az utolsó olajcseréig meg akksiig, akkor megint minden okés.
Ha pedig tudod, melyik Hondánál volt a verda, akkor hívd fel őket, hogy valós-e és mi volt a baja, mi nem.
Mert vagy rákattansz vagy elrettensz (attól függően, mit mondanak). Egyébként tényleg érdemes még megnézni ezeken kívül is jópár autót, mert egy idő után rááll a szemed, hogy adott típusnál mire kell figyelni.