Kezdődik...
A többieknek mondom: azért vagyok ilyen kedves a kollégával, mert a vezess.hu fórumán pont ugyanezt csinálja hónapok (!!!) óta: elolvas 10 csillió népítéletet, megállapítja, hogy egy modellnek milyen típushibái vannak (persze amiről sok népítéletet talál, arról sok típushiba ki is derül, pl. tőle tudtam meg, hogy valami fűtés-izék potyognak ki a Corollák műszerfalából, és ez jellemző típushiba
), belinkel néhány hirdetést, megkéri a fórumtársakat, hogy aki a közelben lakik, ismeretsége van, szakember, ugyan nézze már meg, nyomozza le az autót. A legszebb kérdés: "szerintetek mennyit lehet ebből alkudni"? A cimbora kicsit túl óvatos, még egyetlen kocsit sem ment el megnézni, egy típust sem próbált ki, de akinek tapasztalata van, azt lesöpri, mert a népítéletben adott esetben mást olvasott... És persze fixa ideája, hogy a személyes próba alatt alig derül ki valami egy típusról - de vágja, hogy a Toyotáknál szívócsonk-meghibásodásra lehet számítani, amire persze rákérdez, hogy milyen eséllyel... Szóval még nem tudjátok, mi következik.
Heesh/Kisfiatal: képről még mindig senki nem tud többet mondani egy autóról, ugyanazt látjuk, amit te. Kezdj el nézelődni, 3D-s autókat szagolgatni, fogdosni, próbálni. Lehet, hogy nem is Corollát akarsz, lehet, hogy mégis a 6gen vagy a 7gen Civic szedán a te autód, de ahhoz, hogy ez kiderüljön, ki kéne próbálnod egyet-egyet. 8-10 hónap múlva is el lehet polemizálni az aktuális hirdetésekről, hogy ennek ferdén áll a lökhárítója, az nem szervizkönyves, amaz meg automata klímás, pedig csak terra, a következő meg szemét neppernél van, és különben is, gyanús az összes, de így a büdös életben nem lesz autód. Kelj fel a nyomorult monitor elől, és indulj el autót nézni, mint mindenki, aki használt autó vásárlására adja a fejét.
Én kiszálltam.