Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2132464 alkalommal)

0 Felhasználó és 23 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1830 Dátum: 2009.07.26 08:18:26 »
Olvastam pl. garanciális motorcseréről(130e km), mert ette az olajat, olvastam, hogy leválnak valami lamellák a szívócsonkban és zörögnek, meg még korábban volt ugye a csörgés.
Na most ha én veszek egy 2002 év végi 1.6-ost (valós)60e km-rel, akkor kell valami turpisságra számítanom?

Szia Heesh! Persze, hogy számíthatsz: motorcserére 130-nál, leváló lamellákra és csörgésre.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1831 Dátum: 2009.07.26 10:27:58 »
Az E12-t 2002-ben kezdték árusítani, így full első szériás, amit kinéztél...Ha szerencséd van, esetleg már kicseréltették ezeket a dolgokat. Ha nem (és előjönnek a hibák, amire nagy az esély), az piszok sokba fájhat.
         

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1832 Dátum: 2009.07.26 10:42:22 »
Gyöngyi, az a motor az E11-ben debütált, és az említett hibák amúgy is inkább 1.4-eseknél fordultak elő, annál is elég ritkán ahhoz, hogy típushibáról lehessen beszélni. Típushiba a gyújtótrafó a Mégane-nál, a légtömegmérő a PD-knél, a kormánymű a Grande Puntónál, stb.

Ha nem tévedek, a cimbora a vezess.hu fórumáról érkezett. Elolvasott minden népítéletet, és úgy gondolja, az ott megemlített hibák elő is fognak jönni. Ám gondolja. Vegyen 1.5-ös Imprezát, arról nem írnak semmi rosszat - igaz, a kutya nem vette.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.26 10:44:02 írta Satriani »

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1833 Dátum: 2009.07.26 10:46:59 »
Mea cupla, teljegesn jogos amit írsz, Wolfman és a kolleganőm is ebbe futott be a 2000. évjáratú - és igen, 1.4-es - E11-ével. 7 évig cseréltek gariban motort ehhez a típushoz, ezt mondták nekik Monoron.
         

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1834 Dátum: 2009.07.26 11:20:36 »
Mea cupla, teljegesn jogos amit írsz, Wolfman és a kolleganőm is ebbe futott be a 2000. évjáratú - és igen, 1.4-es - E11-ével. 7 évig cseréltek gariban motort ehhez a típushoz, ezt mondták nekik Monoron.


Én is úgy tudom, a korábbi szériások voltak problémásak, de olvasni 1-2-t az E12-nél is, de akkor ezek szerint minimális a kockázat.
Ha meg beszopom, majd Satriani kifizeti nekem a javítást :P

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1835 Dátum: 2009.07.26 12:42:52 »
Ne kezdd itt is.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1836 Dátum: 2009.07.26 13:25:41 »
Igaza van Satrianinak, én voltam figyelmetlen olvasáskor. Annak ellenére, hogy az E12-nél is voltak hibák az elején, az az 1.4-eseket érintette, 1.6-os ilyen jellegű hibáról nem nagyon hallani. De hát megfelelő és tényleg hozzáértő szerelővel (szerelőkkel) át kell nézetni a kiszemelt autót és akkor nem lehet nagy baj.
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1837 Dátum: 2009.07.26 14:26:50 »
Szívócsonk-nyavalyáról én még nem hallottam 1.6-osnál, de olajfogyi annál is jelentkezhet. Viszont ettől egyrészt nem áll meg az autó, másrészt tudtommal az E12-esek még benne vannak abban a sávban bőven, amelyen belül a Toyota méltányosságból motorblokkot cserél, ha a probléma jelentkezik. Ez az egyik. A másik, hogy az érintett példányok aránya valóban nagyon kicsi.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1838 Dátum: 2009.07.26 14:33:54 »
Szívócsonk-nyavalyáról én még nem hallottam 1.6-osnál, de olajfogyi annál is jelentkezhet. Viszont ettől egyrészt nem áll meg az autó, másrészt tudtommal az E12-esek még benne vannak abban a sávban bőven, amelyen belül a Toyota méltányosságból motorblokkot cserél, ha a probléma jelentkezik. Ez az egyik. A másik, hogy az érintett példányok aránya valóban nagyon kicsi.

Én hallottam szívocsonk-nyavajáról, igaz Avensis esetében, és az még 2002 előtti volt, de horribilis összeget írt a koma javításnak(100e ft..)
Az olajfogyi meg hát, nem tudom mekkora km-nél jelentkezik, de ha megveszem 60-80e km-rel, sokára lesz nálam abban 130e :)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1839 Dátum: 2009.07.26 14:36:44 »
másrészt tudtommal az E12-esek még benne vannak abban a sávban bőven, amelyen belül a Toyota méltányosságból motorblokkot cserél, ha a probléma jelentkezik.
Sajnos kollegina E11-e már kiesett belőle. Nála motorcsere, jobb esetben "csak" szelepszárszimmering-csere lenne a megoldás.
         

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1840 Dátum: 2009.07.26 15:01:24 »
De gondolom, ez a garanciális motorcsere csak akkor van, ha végig márkaszervízben volt szervizelve, még az olajcsere is.

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1841 Dátum: 2009.07.26 15:07:27 »
Én hallottam szívocsonk-nyavajáról, igaz Avensis esetében, és az még 2002 előtti volt, de horribilis összeget írt a koma javításnak(100e ft..)

Hallottál te a túrót... Végigolvastad a népítéleteket, abban van egy ilyen, egy 160 ezer fölötti futással megvásárolt kocsiban. De beszélhetünk típushibáról, ha gondolod.

TSityu

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1842 Dátum: 2009.07.26 15:37:50 »
Nem nagyon szeretek beleszólni a nagyok dolgába,  ::) de még új autónál is nehéz olyat találni aminek nincs valami nyűge, hát még használtat. Az E-12-nél max 1-2 dologra kell odafigyelni,  :yes: egyéb márkáknál azért hosszabb a lista.  :cry: A népítéletről meg annyit, hogy a P50 Trabant több pontot kapott mint az E12, pedig nem ugyanaz a műfaj. A Trabiknak tényleg nem volt típushibájuk, mert abba minden elromlott. (Mielőtt bárki meg akarna győzni az ellenkezőjéről 5 évig jártam Trabant-al, és annyit szereltem, hogy most is lerajzolom bármelyik alkatrészét beméretezve.)  :tt2:
Szóval szerintem nem kell annyira parázni, ebbe is belenyúlhatsz, másba is, másba talán még jobban.  :)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1843 Dátum: 2009.07.26 15:39:23 »
De gondolom, ez a garanciális motorcsere csak akkor van, ha végig márkaszervízben volt szervizelve, még az olajcsere is.
Nem, ez méltányossági csere volt az autók talán 7 éves koráig úgy rémlik. És nem volt hozzá szükséges állandó márkaszervizes múlt.
         

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #1844 Dátum: 2009.07.26 16:36:23 »
Én hallottam szívocsonk-nyavajáról, igaz Avensis esetében, és az még 2002 előtti volt, de horribilis összeget írt a koma javításnak(100e ft..)

Hallottál te a túrót... Végigolvastad a népítéleteket, abban van egy ilyen, egy 160 ezer fölötti futással megvásárolt kocsiban. De beszélhetünk típushibáról, ha gondolod.

Corollánál asszem 3-at olvastam, Avensisnél meg 1 ilyet. Most számolgathatunk statisztikát ha gondolod :) De asszem itt is olvastam róla.
Apró nyűgök ezek, ettől az autó nem áll meg, csak bosszantó lehet. Attól,hogy a tied hibátlan, attól még előjöhet. Nyilván, ha Renaultod lenne, és mázlidra hibátlan lenne, fennen hülyéznéd azokat, akik szidják a rönókat meg a pözsókat :)
Nem akarom a vitát elkezdeni, csak megkérdeztem itt(mástól is), hogy mennyire jellemző, és mibe fájhat.