A vezérlés láncos, így azt nem kell cserélni az E12-ben, marad a szokásos olaj, levek, egyék kopó alkatrészek cseréje szükség szerint. Kb. egy 100-as, ha sok mindent kell cserélni.
Ha jól értelmezem a láncos vezérlést, akkor semmiféle vezérműszíj, feszítőgörgő nincs.
Szal csak szűrők, olaj 15000-enként. Ez kb mennyiből jön ki?
Valaki akinek van ien Corija az írhatna egy fékbetét csere árat, ja és hogy ez kb mennyi időnként esedékes.
Városi használatban az első fékbetét kb 30 000 km, hátsó meg 45 000 km. Persze ez sok mindentől függ. Azthiszem 20 - 25 000 Ft körül lehet egy pár cseréje.
Egy 15 000km-es szerviz meg úgy 40 000 ft.
Azt azér tedd hozzá, hogy ezek igen pesszimistán számolt márkaszervizes árak.
15000-es szerviz csak olajcsere, ez, ha viszi az ember az olajat, kb 0,7-0,8 órát számolnak + szűrő ez az olajon fölül max 10000e de inkább 8 körül, a 30000-es a nagyobb szerviz, itt kicsit több lehet a munkadíj 60-90e-ként illik váltóolajat cserélni ( hivatalosan 60e) meg hűtőfolyadék, meg fékfolyadék ellenörzés - ez viheti el az árakat.
A fék erősen lábfüggő, de 30-60e közt számolni kell egy első betét, kb 1,5x ennyi km után hátsó betét cserével, jó utángyártott betétgarnitura 10e körül megúszhatú - gagyi van 6-ért is!
-Corollára a legdurvább számlám 47e volt + hozott olaj ( tehát össz kb 60e ) ez a 60e-s nagyszervíz volt, motor+váltóolaj, hűtő+fékfolyadék, légszűrő és első fékbetétek+tárcsaszabályzás.