A rendszám dolog majd kiderül. Ma azt mondták szegedi az autó, a szervízkönyvben pedig jórészt emilfrei-es pecsétek vannak (mert Pesten meg ingázásra használták). Meglátjuk..
Kmr!
Megnéztük
az említett autótNagyon vegyesek az érzelmek... Ha fontos az esztétika, akkor nyugodt szívvel mondom, hogy felejtsd el! Gyakorlatilag egy sérülésmentes gyári fényű elem van rajta, a tető! Lökhárítók karcosak, ajtók meghúzva, bal hátsó sárvédő-hátsó lökhárító találkozásánál rozsdafolt!
Mind a 4felni padkás, hátsó gumik lassan csereérettek, az elsők meg új gumik, futóműre következtetni nem tudtunk... Ők cserélték.
Bevallottan 4elem volt már fényezve. Egyébként rétegmérővel körbemértem, csak a jobb első sárvédőnél mutatott 300mikron feletti értéket, a többi 80-110 között volt, ennyi meg a gyári szórásba is belefér... Tehát nagyon igényesen lettek javítva az esetleges sérülések. Megmértem belöl a küszöböket is, teljesen rendben vannak.
Illesztések: motorháztető, és a csomagtartóajtó csálé...
Bal első fényszóróba egy nagy kavicsnyom... Gábor talált egy fél liter vizet a csomagtartóba a csúszásvédő burkolat alatt, megegyezett az értékesítővel abban, hogy páralecsapódás, és nemtudjuk honnan van.
Amúgy "pöccre" indult, szépen jár a 4A-FE
Ülések nincsenek vészesen kiülve, a beltere rendben van... Az "A" oszlopot védő műanyagburkolatok felül lógnak, talán riasztó ki-be szerelés lehetett a közelmúltban....
Emil Frey után a TMaxnál szervízelték Hódmezővásárhelyen.
A km óra állás a hirdetéssel ellentétben nem 153ezer km, hanem 158ezer.
2006 nyarán végezték rajta 139ezernél szervízt. Szerintem akár még valós is lehet
(illetve
arányait nézve az utóbbi 2év lehet gyanús.)
Van benne egy középkategóriás Blaupunkt fejegység, hangszórókat nem tudom. Nem is hallgattuk és nem is néztük meg.
Motortér rendben van, motor szépen jár, kipuff sem produkált rendellenes hangot.
Műbizonylatos sötétítőfólia van rajta, továbbá az ablakokba gravírozva a régi rendszám:
GNK-808Ez alapján Emil Frey-ék szerintem adnak infot!
Összegezve: Városi használatra nagyon tökéletes, én beletörődtem, hogy senki nem vigyáz az autómra, ennek meg már karosszériailag szinte mindegy.... Tehát városi sietésre, szűk manőverezésre nagyon jó.
Azt beszéltük, hogy ha mindent végigszámolunk, akkor 800as irányárral megjavításra sem lenne hülyeség megvenni, viszont van vele munka bőven! (telifény+4felni kapásból) Állapotlapján úgy ahogy vártam, semmi érdemleges információ nincs...
Ár/érték arányban érdemes megnézni szerintem....
Gábor csinált képeket, meg majd leírja a véleményét, ha gépközelbe lesz.....