Ezt az autót továbbra sem értem...
Ezen nem csak egy két elem volt cserés: gépháztető, lámpák, első-hátsó lökhárító, hátsó lámpák.
Gyanús a kormány, nem stimmel a felszereltség (kipörgésgátló).
Ráadásul ha áprilisi forgalomba helyezés, akkor az legjobb esetben is márciusi gyártás, tehát a ráncfelvarrás még jobban kizárt.
Persze ha szimpatikus az eladó, akkor biztosan megveszi valaki. Mert az a fontos, nem a csipp-csupp újraépítés.
kozvetlennek tunt a srac, bar eleg kupec forma (tobb autoja van, ebbol ki akarja venni a penzet, meg gondolom az osszes tobbibol)
vezetett, pecsetelt szervizkonyv, harom gyari kulcs, ketto abszolut hasznalatlan
kasztni rendbevalonak tunik, (nekem laikusnak, csavarok festve, normalisan a felfogatasoknal) , elemek nem alltak csaren, bar a hatso lampa most is be volt kicsit parasodva! (a multkor rafoghattuk a mosasra)
kormany nem kopott, bar csak fel-le allithato, a rancfelvarottban ha jol tudom tengelyiranyban is
nem mukodott a bizti ovnek a csattja (ulescsere??)
bor valtogomb volt,
kiprogesgatlo az nem volt benne csak belekerult valahogy a hirdetesbe (gondolom melle ikszeltek
komplett kasztni cseres lenne ? de az csak kijonne az eredetvizsganal??
gondoltam reggel meg megkeresem telefonon a toyota m5 t (mostmar tsusho ha jol informalodtam) es megkerdezem toluk lehet e ilyen (marmint rancfelvarrot aprilisi-trefa:)