Az csak annyit csinál, hogy a levegőt egy az egyben a szélvédőre irányítja. Ugyanezt a manuállal is tudod tekerni.
Az igazán jó megoldás az, mint a tesóm Sharanjában van: komplett szélvédőfűtés fűtőszálakkal. Ennél nincs jobb megoldás.
Én életszerűen-napi használatban nem sok manuális kocsit használtam, csak egy POLO-t egy időben, abban manuális klíma volt. Azt tudom, hogy
az automatánál van egy gombnyomás, és pillanatok alatt nincs pára. A manuális klímáknál nem tudom, hogy van e olyan funkció, ami csak és kizárólag az
ablakra irányul, sehova máshova.
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
Ellenben most ne menjünk el olyan ovis irányba, hogy akinek manuális klímája van, az amellett érvel, hogy jobb a manuális, akinek automatája van, az meg hogy jobb az automata. Aztán mikor valaki átül egy automata klímás kocsiba, elkezd amellett érvelni, hogy jobb az automata.
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)
Szerintem nem kérdés, hogy jobb az automata klíma, minden autónál ez a csúcsa a választéknak, így ez nem vita tárgya. Azon lehet vitázni, hogy simán kielégítő egy manuális is. Pont úgy, ahogy simán kielégítő a legtöbb ember számára egy 1,4-1,6 100lovas kocsi...
![flowers :flowers:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif)
Nem tudtam, hogy a VW-ben is van fűtőszálas szélvédő, én ezt eddig csak Ford-okban láttam, ott elég elterjedt. Egyébként a legjobb, ami talán a legújabb passat-okba már bele is került, vagy csak fog, vagyis egy filmréteg adja le a hőt, amit nem lehet látni, ellentétben a fűtőszálas megoldással.