Miért a késöbbi 1,6-osak is hasonló tudásuak nem? ![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
Bár tudod engem nem tud felizgatni egy benzines se
Max ex sportkocsiban, BMW-ben
LE-re hasonlóak az újak, de a teljesítményleadásuk az elektronikus gázpedál, az EGR szelep, az ilyen-olyan környezetvédelmi "butaságok" - folytások miatt a régiek nyomába sem érnek. Azok amolyan tökös autók voltak, gázadásnál nem gondolkodott az elektronika, hanem ugrott az autó. A 90-es évek elején már gyártott a Toyota változó szelepvezérléses motort, csak azt T-vis - nek hívták, nem vvt-i -nek. Működésben annyi volt a difi, hogy 2 állású volt a vezérlés. Bizonyos fordulaton váltott, és akkor csillaghullás volt. A vvt-i, meg egy tartományon belül folyamatosan változik a terheléstől és az egyéb körülményektől függően.
Egy jóféle 4A-GE motor, pl. egy Blacktop típus valami 124LE-t tudott a '80-as évek végén. Emlékezz vissza, milyen motoroktól volt megszokott ez a (SZÍVÓ!)teljesítmény...