Ha rokonságban volt, akkor szervizkönyvről is tud adni infót?
A műszerfal nálam is fekete, amúgy meg full igénytelen az eladó, hogy mobillal csinál képet egy eladásra szánt termékről. Ez egyszerűen nem fér a fejembe, hogy miért nem lehet megérteni, hogy eladó használt autóról csak jó minőségű képet kell felrakni...
![censored :censored:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/censored.gif)
Megnézni megint csak meg kell. Kép alapján soha nem vásárolunk...
Ez más téma, de érdekelne, hogy van-e értelme 1,3-as motorhoz 6-os váltót csatolni, mert az én 1,4 vvti-m 5. sebessége is nagyon rövid. Gondolom, ott a 6. is gyorsító fokozat (mivel kicsi, szívó, nyomatékszegény a motor), tehát kb az az áttétele, mint az enyémben az 5.-nek. Arra akarok kilyukadni, hogy folyamatosan magasabb fordulaton jár a motor, azaz hangoskodik, ami egy idő után már nem baba. Plussz, idővel csak kijönne a nagyobb fordulatból adódó fokozottabb kopás. De lehet, hogy tévedek.
Nálunk a cégnél van egy OFF Nissan Tiida 1,8 ON, 6 sebességes. A 4. és 5. extra rövid, 100-nál 5.-ben 3200-3300-at forog, 70-nél 4.-ben, meg 3000 körül. Az utolsó fokozat csak egy nagyon kicsit hosszabb, mint a Corimban (nekem 100km/h-nál 3000ford/perc 5.-ben). A hét elején voltunk Budapestiában és majd hülyét kaptam, hogy mindig váltogatni kellett, hogy ne bőgjön a motor. Saját célra nem kellene ilyen autó. Még a Coriban sem.