Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 798467 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Shatterhand

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: Toyota Corolla 1.4 vvt I SOL
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14310 Dátum: 2018.01.04 08:56:58 »
A Corolla eladónak:

Ne kótyavetyéld el az autót, ha valóban megkímélt, 5w30-val használtad, nem eszi az olajat, és nem volt törve.
Az enyémet idén 13 évesen adtam el májusban 1150e Ft-ért.
Én is kaptam rokonságtól meg kollégáktól, hogy 850 meg 900, erre én mondtam, hogy .....
Kulcskérdés hogy szépen ki kell takarítani, családi háznál van a kocsi, ott kell lefotózni, lehetőleg napsütésben. Háztól kocsit így kell eladni, az enyémet is azért nem vitte el előlem senki mikor 7 évesen megvettem, mert kitartották az árát, és szarok voltak a fotók.....
Amúgy ha a vevő nem viszi el még 2 másik vásárló állt volna sorba érte.....
El kell hinni, a jó Corolla ritka, mint a fehér holló. A kereskedésekben pörgetett órájú szarokat lehet venni, nem is értem miért nem értik meg az emberek, hogy a jó Toyota-ért többet kell adni.....ha egy kocsi jó akkor azért többet lehet kérni.
Amúgy fölháborító, hogy a mocskos AAA autótól vagy 4 sms-t is kaptam, hogy vigyem be a Fóti telephelyre, majd jól beszámítják...höhöhö, arra sem méltattam, hogy felhívjam őket.
Gondolom sokan olvasták a Totalcar-on a póruljárt vásárlók esetét.....áron felül se adtam volna el a kocsimat nekik, nemhogy áron alul aljas kamu banda..

Azért itt is vannak kirívó esetek, vannak akik a 2004-es e12-t képesek 1400eFt-ért hirdetni....hiába szuper a kocsi, keveset fogyaszt, halk nem romlik el...azért ne túlozzunk.
Már nem mai szerszám, a váltó szinte mindben hagy némi kívánnivalót maga után, nem sokan tudják, hogy cserélni kell benne az olajat, tisztelet a kívételnek.
Szvsz 1,1 1,15-öt ha tényleg sérülésmentes és szép a kocsi simán ér.
Hirdesd, emeld ki ne add el kereskedőnek, jönni fog érte a vevő.
Az enyém se kellett először kiemelés nélkül senkinek se, kiemelve aztán hárman is jöttek volna érte....az egyik azt mondta, hogy egy hétig gondolkodott, hogy felhívjon-e ...ilyen az élet.
Köszönöm szépen a rèszletes tájèkoztatást lacke1.Igazad van tènykeg nagyon jò autò...Előtte volt egy Suzuki Lianám...Az is hasonlóan jò ès megbízható volt.Amikor beültem a Corollába szinte olyan volt , mintha ugyanazzal mennèk tovább.Igen márkaszervìzben volt szervizelése vègig 5 w 30 Toyota olajjal ès 100.000 nèl váltò olaj csere is volt.Szòval sakál jò autò tènyleg , de nagyon kène egy 5 ajtòs...Esetleg combi.Talán mèg a benzines Avensis is szòba jöhetne...De igen ki akar egy kisebbre cserèlni?

Tapatalkkal küldve az én X5 METAL eszközömről


Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6641
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14311 Dátum: 2018.01.05 22:09:34 »
A Corolla eladónak:

Ne kótyavetyéld el az autót, ha valóban megkímélt, 5w30-val használtad, nem eszi az olajat, és nem volt törve.
Az enyémet idén 13 évesen adtam el májusban 1150e Ft-ért.


Tied milyen volt? Faceliftes, 5ajtós, sedan, 1.4-1.6, sol-luna-terra, színe? Márkaszervizben vezetett volt a szervizkönyve végig?
Egyébként amikert leírtál, azokkal egyetértek. Én is gondolkodom, hogy eladom az enyémet tavasszal nyáron, és
én sem tudom hogy  mire számítsak, bár én is ezt az 1,15M-et tartom reálisnak az enyémre, esetleg 1.2M.

buehler

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14312 Dátum: 2018.01.10 16:28:06 »
Sziasztok!

Erősen szemezek egy E11-es Corollával (1.3-as, 1998, Luna felszereltség) és egy-két tippet szeretnék kérni, hogy a személyes átnézéskor mire figyeljek!
Azt hiszem egy totalcar-os cikkben olvastam, hogy érdemes a váltót jobban szemügyre venni, hogy mekkorát mozdul a váltókar.

Tudnátok még néhány hasznos infót mondani, akár esetleges rozsdásodási helyekről, futóműről, motorról? Első autó vásárlás előtt vagyok és -bár nem mondom, hogy teljesen zöldfülű vagyok, de- minden tipp-ötlet segít!
Illetve a Luna felszereltségbe vajon mi tartozik bele, mert sajnos sehol nem sikerült olyan adatot előtúrnom a neten, hogy az egyes felszereltségi szintek miből állnak...

Köszönöm!

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7603
  • A Troll
  • Autó: Lancia k 2.0
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14313 Dátum: 2018.01.10 16:49:17 »
Sziasztok!

Erősen szemezek egy E11-es Corollával (1.3-as, 1998, Luna felszereltség) és egy-két tippet szeretnék kérni, hogy a személyes átnézéskor mire figyeljek!
Azt hiszem egy totalcar-os cikkben olvastam, hogy érdemes a váltót jobban szemügyre venni, hogy mekkorát mozdul a váltókar.

Tudnátok még néhány hasznos infót mondani, akár esetleges rozsdásodási helyekről, futóműről, motorról? Első autó vásárlás előtt vagyok és -bár nem mondom, hogy teljesen zöldfülű vagyok, de- minden tipp-ötlet segít!
Illetve a Luna felszereltségbe vajon mi tartozik bele, mert sajnos sehol nem sikerült olyan adatot előtúrnom a neten, hogy az egyes felszereltségi szintek miből állnak...

Köszönöm!
FL előttinek nincs különösebb típushibája, a fékdugattyú hajlamos megszorulni. Erősebb korrózió a hátsó kerékjárati ívnél lehet, vagy hátrébb a lökös-kasztni találkozásánál.
Váltó problémáról még nem hallottam, finom, kétujjas váltója van.
Korából adódó egyéb gondok jöhetnek elő, egy vezérléscsere 50-105e munkadíjjal, lengéscsillapító darabja 15, egy kuplungozás 50-70e Ft (+munkahengerek 30e, ajánlom!). Szélvédő 20e. Motor tömítések is szétmehetnek benne 30-80e munkadíjjal+vezérléscsere. Termosztátból érdemes belőle a gyárit venni (ha jól emlékszem 15e Ft), az után gyártottakban nem volt méretpontos a tömítés. Generátor felújítás 40e.
Csomagtér beázhat a lámpabúra felöl, az első fényszórók körüli tömítés is szeret leválni, azt szilikon vagy gumiámmal vissza lehet ragasztani.
Felszereltségről nem tudok írni, nekem terra+ABS+klímás volt. Harmoniban még nem állítható a kormányoszlop.
Ha nem nőttél 2m magasra és nem használod sokat hosszútávon autópályán akár még jó is lehet.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

lacke1

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 188
  • Autó: Auris HSD TS 2015
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14314 Dátum: 2018.01.10 20:31:49 »
Bordó volt, azt hiszem linea terra, kormányvezérelt cd rádió, első elektromos ablak, ködfény..a többi átlagos. Nem nem járt márkaszerízben, de mivel az előző tulaj autószerelő volt, és mindent megadott neki, továbbá én is mindent megadtam neki, ezért ez nem volt fő szempont. Továbbá nem hazudtam el, hogy 1 hónapos volt nálam mikor  kirúgta egy őz a jobb első lámpát, és picit megérintette a jobb sárvédőelemet. Emiatt az javítva volt, de mivel elmondtam, és hogy megmaradt a gyári elem...ebből nem csinált gondot a vevő. Kicsit amatőrnek tűntek, nem volt nála rétegmérő.
Amennyire lehetett kisubickoltam....úgy hogy fikázni nem tudta....mivel minden működött rajta, talán ha erősködök esetleg 50-70eFt-val többért elment volna, de nem cicóztam, mivel ugye a hibrid akkor már megvolt... ennyi, meg láttam, hogy gondos tulajhoz kerül, szerettem volna, ha normális ember veszi meg.
Sajna az előző autómat, egy Samara-t egy barom vette meg, pedig az kivitt Svájcba...ha megtehettem volna, el sem adom, de én úgy látom egy embernek két autó felesleges luxus....
Auris HSD TS 2015.12

buehler

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14315 Dátum: 2018.01.12 09:49:02 »
FL előttinek nincs különösebb típushibája, a fékdugattyú hajlamos megszorulni. Erősebb korrózió a hátsó kerékjárati ívnél lehet, vagy hátrébb a lökös-kasztni találkozásánál.
Váltó problémáról még nem hallottam, finom, kétujjas váltója van.
Korából adódó egyéb gondok jöhetnek elő, egy vezérléscsere 50-105e munkadíjjal, lengéscsillapító darabja 15, egy kuplungozás 50-70e Ft (+munkahengerek 30e, ajánlom!). Szélvédő 20e. Motor tömítések is szétmehetnek benne 30-80e munkadíjjal+vezérléscsere. Termosztátból érdemes belőle a gyárit venni (ha jól emlékszem 15e Ft), az után gyártottakban nem volt méretpontos a tömítés. Generátor felújítás 40e.
Csomagtér beázhat a lámpabúra felöl, az első fényszórók körüli tömítés is szeret leválni, azt szilikon vagy gumiámmal vissza lehet ragasztani.
Felszereltségről nem tudok írni, nekem terra+ABS+klímás volt. Harmoniban még nem állítható a kormányoszlop.
Ha nem nőttél 2m magasra és nem használod sokat hosszútávon autópályán akár még jó is lehet.

Köszönöm a választ! :clap:
Majd helyszínen meglátom a felszereltséget, mert valahogy úgy tűnik, hogy terra és terra között is van különbség (legalábbis a használtautós hirdetések alapján) és gondolom, nincs ez másként a lunák között sem.

Az jelent valamit ennél a szériánál, hogy a lökhárító "díszléce" és oldalsó díszléc milyen színű, vagy ez teljesen változó? Például, a kiszemelt példánynál fehér színhez szürke tartozik és elég keveset látok ilyet, mert vagy feketét vagy saját színűt látok.