A gáz azért olyan, mert elektromos és nem bowdenes, az 1,4-esek is már olyanok.
Ahogy néztem az 1,4-es volt 2009-ig aztán az újabbakban már az 1,33-as volt.
Ami még változott az hogy 5 seb-ről 6-os lett a váltó.
Valószinű nem sok mindenki váltott a régi Aurisról a facelift miatt
Az újakban is 1,33-as van (de lehet hogy már hamar kifut) ki kéne probálnom, de én csak a dieselt ismerem, így nem tudnám neki mihez hasonlítani
Igen, ez az elektromos gázpedál a halálom, ha jól tudom a versom is ilyet, de érdekes, itt nem annyira döglött, mint a legtöbb mai autóban, meg is lepődtem, mikor először beleültem, hogy szinte azonnal reagált, ereje nem sok van, de bőven lehet használni. A t-sport yarisom mellett viszont halott az egész... ott még jó kis bovdenes volt, mindig azonnal ugrott, ahogy kellett, nagyon hiányzik...
1.4-est még nem próbáltam, de mindannyian dicséritek, ahogy sokan mások is, el is hiszem, biztosan nagyon jó kis motor, én is ellennék vele szerintem.