Nem sürgős nekik igazából kíváncsiságból lett meghirdetve csak, de ahhoz képest sok érdeklődő volt rá hogy magas az ár amiben benne van az alku tartaléka is, bár hallottam sok olyan is volt akit zavartak a kavicsfelverődések és a 2 apró meghúzás nyoma amik egy 10 éves autónál előfordulnak de ők szalon autót vártak, meg aki este jött sötétbe és lámpafénynél azt mondta körbe volt törve mert eltér a színe pedig ott előtte körbemérték neki. De azt mondta ismerősöm direkt azért nem fényezteti le mert így akkor látszik a valós állapot nem egy kikozmetikázott autót néz meg ami akár ránézésre lehet szalon állapotú de ha megnézik festékmérővel akkor meg kiderül hogy fújva volt és akkor mindenki törést víziónál egyből. Normális autót ma eladni nehéz csak a xarra van igény ami körbe van polírozva meg fényen van, kétszer TK-s is volt, 450e km-ről visszatekerve 180e-re azt egyből fizetik és viszik és örülnek mint majom a farkának hogy kifogtak egy megkímélt keveset futott sérülésmentes autót mert nem egy ilyent adtak el már így haveri körökben.
Akik kifogásolták, azok valszeg a magas vételár miatt tették, tök jogosan.
Ha egy típust, pláne 10 évesen viszonylag magas áron hirdetnek, akkor elvárható, hogy az közel szalon állapotú legyen, akár a kisebb fényezési hibák sem tolerálhatók, hiszen, akkor miért nem hirdeti olcsóbban?
Önmagában a kevés km nem ok a magas árra, azt összességében is alá kell tudni támasztani. Nem kétséges, hogy műszakilag egyben van, de optikailag is úgy kell kinézzen, és nem az újrafényezést követően.
A rétegvastagság mérés megtévesztő is lehet, mert a lemez felületeken a Toyoták esetében 80-120 mikron között kell látni a gyári fényezést, azonban, a műanyagelemeken egyszerűen nem lehet vatsagságot mérni még gyári állapotában sem, legalábbis, nem 80-120 közötti értéket fog mutatni. Talán ez téveszthette meg a vevőjelöltet...
Objektíven nézve, ez egy klímás, de alapfelszereltségű autó, ami valóban keveset futott és valószínűsíthetően kifogástalan műszaki állapotban van. Optikailag vannak szépséghibái, ami a korából adódhat, komoly törése nem volt. Ha 1,1M-re hirdeti, és 1-1,05-ért elviszi valaki, annak is örülhet az eladó és tulajdonképpen a vevő is. De 1,2M+ túl magas ár érte, szerintem.
Nem írja, hogy két garnitúra kerék van-e hozzá, és ha igen, milyenek (állapot, típus, kor). Kifogástalan +1 szett kerék gumival dobhat az áron kb 100.000-et. Nem többet.
Nekem, személy szerint, a kavicsnyomok nem jelentenének gondot, mert gyári javítóstifttel kipöttyözgetném, de parkolási nyomok, húzások már alkutéma lenne.