És nem kell állandóan benzinkutat járni. ![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Én direkt szeretek benzinkútra járni.
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
Mondjuk én mindent szeretek, ami autóval kapcsolatos, szóval valószínűleg ezért szeretem ezt is.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Egy szempontot nem vettünk figyelembe, vegyük pl az én esetem: alapvetően k*rvára nincs szükségem autóra. Najó, lehet kocsival könnyebb hazacipelni a rekesz sört mint BMV-vel, meg két ember plusz kutya plusz csomagok háztól-házig kontra MÁV sem igazán érdemel megbeszélést, de 28 évet megoldottuk valahogy gyalog is.
Ergó: ha tényleg csak hobbyból vesz autót (bár én az autókat is utálom és vezetni sem szeretek), onnantól tényleg felesleges matekozni hogy melyik éri meg jobban (inkább kevésbé rosszabbul).
Lehet neki tetszik a dízel karakterisztikája, hogy nem kell szétforgatni ahhoz hogy menjen, még én is elgondolkodom néha a nemmondjukkianevét 2.4jtd-n, mert azért 2 órát végigülni 4000-es fordulaton úgy, hogy emelkedőn hiába taposod a padlólemezt lassul a kocsi és városban is csak 3-masban tudsz felmászni egy hídra kissé unalmas, ha meg már úgyis kiadok 800 százezret feleslegesen, nem mindegy az a +250 ezer a kettős tömegű lendkerekért és/vagy turbóért?
Kicsit túlzol, nekem az Aveban nem kell kinyomnom a padlólemezt, hogy felmenjek egy dombra négyesben, és pályán, emelkedőn sem lassul a kocsi.
![nono :nono:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/nono.gif)
Sőt, a Corollával sem voltak ilyen gondjaim.
![whistling :whistling:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/whistling.gif)
Az utolsó mondatod meg azért hangzik furcsán, mert nem is tudom ki t.köl itt hónapok óta a Kappa-projektjén.
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Ha annyira mindegy lenne, szerintem már Te is döntöttél volna.
![flowers :flowers:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif)