Szerző Téma: Reálszisztéma Buda  (Megtekintve 85035 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Forint

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Reálszisztéma Buda
« Válasz #45 Dátum: 2006.09.27 20:04:37 »
Hello,

Sztem a Reál Buda (eddig) teljesen rendben van. Motordiag. lámpa felvillanása után elõzetes egyeztetéssel fél nap alatt megszerelték a kocsit gariban és még kívül-belül is kitakarították (kérés nélkül, grátisz :nagymosoly: ) nem nagyon tudom miért, de nagyon jól esett.
A hiba oka egyébként a VVTI jeladó kerék és szelep cseréje.. :szomoru:

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Reálszisztéma Buda
« Válasz #46 Dátum: 2006.09.27 22:12:33 »
Idézetet írta: "Forint"
Hello,

Sztem a Reál Buda (eddig) teljesen rendben van. Motordiag. lámpa felvillanása után elõzetes egyeztetéssel fél nap alatt megszerelték a kocsit gariban és még kívül-belül is kitakarították (kérés nélkül, grátisz :nagymosoly: ) nem nagyon tudom miért, de nagyon jól esett.
A hiba oka egyébként a VVTI jeladó kerék és szelep cseréje.. :szomoru:


A Real az egyik legdrágább hely a tapasztalatok alapján!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Reálszisztéma Buda
« Válasz #47 Dátum: 2006.10.02 12:56:17 »
Valószínûleg egy felpattanó kõ az autópályán rommátörte a jobb elsõ ködlámpámat. A szûkös idõbeosztásom miatt most itt javíttattam, pedig már a Superhez járok. + kértem a két elsõ ablaktörlõ gumijának cseréjét, mert már alig láttam ki a szélvédõn, annyira csíkoztak, az iszonyatos kaparó hangról nem is beszélve.
Végig kedvesek és szolgálatkészek voltak. 1 óra alatt készen is voltunk.  :pofa:
Amúgy tényleg elég drágák sajnos...  :szomoru:
Viszont tetszik ahogy átépítették a szalont!
oyota rulez

AttilaZK

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Vegyes érzelmek, de inkább negatív
« Válasz #48 Dátum: 2006.10.30 23:13:47 »
Egy vidéki utam során leesett az turbo nagynyomású csöve az intercoolernél. A korábbi szervizem (Sakura) 6 napra tudott idõpontot adni.
Felhívtam a Reálszisztéma Budát. Ott is le akartak rázni, hogy "biztos nem az a hibája". Erre hivatkoztam a toyota.hu -n található leírásukban szereplõ gyorsszerviz szolgáltatásukra. Erre mondták, hogy beugorhatok vele, de nem garantálják hogy azonnal meg tudják csinálni.
Bevittem. Munkafelvevõ rögtön azzal fogadott, hogy "biztos nem az a hibája". Kértem, hogy legalább nézze meg. Fintorogva kijött. Kinyittatta velem a motorteret . Keresi, de nem talál semmit. Mondom neki, hogy "ha jól tudom a bal elsõ kerék elõtt van az intercooler és onnan is hallom az erõsebb hangot". Õ: "Indítsa be". Megteszem, fülel... "hát jó, akkor beviszem" és nagy füsttel bezakatol a szervizhez.  :evil:
Kis idõ múlva jön ki vigyorogva, hogy tényleg csak annyi volt és 10 perc múlva kész. Legalább nem nekem kellett szétszednem a garanciális autómat...

Rendeltettem velük egy elektromos ablakemelõ kapcsolót (lezáróban eltörött egy 2mm-es pöcök). Azt mondták kb. 1 hét és megvan. 1 hét után én hívtam õket, azt mondták még legalább 1 hét. Elfelejtettem õket, de kb. 1 hónap után hívtak, hogy megjött 1 napja az alkatrész és egyeztessünk. 1 héttel késõbbre egyeztettük az idõpontot, de mire mentem, valahogy nem volt meg az alkatrész. Még 2 hét várakozás után fél óra alatt cserélték (nekem 5 percbe telt megnézni elõtte mi a hibája).

Legutóbbi és valószínûleg utolsó húzásuk, hogy egy nap kiesett egy rugó a lábamra vezetés közben. Mivel a középsõ fedél a mûszerfal tetején nem nyílt, tudtam honnan jött. Bevittem hozzájuk (a la "gyors-szerviz"), hogy pattintsák vissza legyenek szívesek. Állításuk szerint "nem lehet azt csak úgy... komplett felsõ mûszerfal borítás kell". :hmm: Persze értetlenül néztem rájuk, de végül is megy még 3 hétig a kocsim azon rugó nélkül is, mire megjön az alkatrész.
Hívtak, hogy megjött és kb. fél órát fog igénybe venni a szerelés. 1 óra után kérdeztem a munkafelvevõt, hogy mennék dolgomra, mert fél órát ígértek és úgy szerveztem a többi idõpontomat. Megnézi... jön baljós arccal: "nem gondoltuk, hogy az egész mûszerfalat szét kell hozzá szednünk". :nana: Ekkor már gyanús volt (nem azt rendeltek?!) Szóval kaptam én is kártyát a Lexus-szalonban lévõ váróba ahol egy italt kapok érte, mert hogy még egy órát kértek a szerelésre. 1,5 óra után hívtak, hogy végre elkészültek (addig a kihelyezett PCn netezéssel nyugtatgattam magam, mellékesen jól el volt hanyagolva a gép). Munkafelvevõ a kérdésemre azt mondta, hogy "igen, most az egész mûszerfal felsõ rész új". Bizakodó örömöm, hogy a konstrukció módosított fedelet kapom (ami már tényleg nyitható) találkozhattam a korábban már egy kis belsõ karcot tartalmazó fedelemmel, mi több, továbbra sem funkcionált a rugó és két kézzel lehet csak nyitni. De mindennek a teteje az volt, amikor csavarhúzó nyomokat találtam a panelek réseinél.

Ezek után gondolhatjátok, hogy nem hozzájuk fogok járni.  :turelmetlen:
AttilaZK
Corolla Verso D-4D Sol '04

apaarpi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
    • http://www.horvathpince.hu
Reálszisztéma Buda
« Válasz #49 Dátum: 2007.01.20 22:49:04 »
Idézetet írta: "Andris"
Szüleim 6 éves Vectráját 990.000-ért számították volna be. Elmentek egy Opel kereskedõhöz, az 1,6 millát mondott elsõ ajánlatképpen. Jó, hogy idegen típus és aki Toyota kereskedõhöz megy használt autót nézni, az valószínû nem Opelt akar, de ekkora különbség.....
Amúgy az értékesítéssel elégedett vagyok, mindkét autót náluk vettem, az eladó korrekt és figyelmes volt minden egyes alkalommal.
Szervízrõl még nincs sok tapasztalatom, remélem csak kötelezõre megyek majd oda.... :lol:


Hasonló tapasztalatom van. 2004 nyarán rendeltem Avensist, itt az 1999-es 2 literes benzines CDX Vectráért nevetséges 1.5 millió ft-ot akartak adni, teljesen hülyének néztek.
A Veszprémi szalonban 2 misit ígértek, a székesfehérvári Strasszernél viszont 2.25-öt, természetesen ott vettem meg az autót(mindegyik szalonban átvizsgálás után mindták az árat). Néhány héten belül el is adták, 2.45-ért.
Egyébként a Fordnál még többet, 2.4 milliót ígértek érte, de inkább Avensist akartam, mint Mondeot.

Még annyi, hogy az új autó árából mindhárom kereskedésben kb. 5 %-ot engedtek, tehát abszolút a használt beszámítási ára döntött.
paarpi    Avensis II D4D Sol Elegant

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Reálszisztéma Buda
« Válasz #50 Dátum: 2007.03.07 01:18:43 »
Nekem sajnos negatívak a tapasztalataim. Illetve tapasztalatnak nemigazán nevezhetõ az a fél óra kb, amit náluk töltöttem, de elég volt ahhoz, hogy többé ne hozzájuk forduljak.

A történet úgy kezdõdött, hogy egy toyotaclubos fórumtárssal közösen szerettünk volna kipróbálni egy D-CAT Avensist, elsõsorban a motor megismerésének céljából. Mivel más márkakereskedésnek nem volt ilyen tesztautója, hozzájuk fordultunk. Meg is beszéltünk egy idõpontot, oda is mentünk. Mivel mindketten fiatalok vagyunk, nemigazán vettek komolyan, a szalonba belépve senki sem jött oda hozzánk. Miután odaléptünk egy értékesítõhöz, õ felküldött az emeletre, ahol egy feltûnõen flegma férfi fogadott bennünket. Kitöltöttük a tesztvezetéshez szükséges papírokat, közben fölényes vigyor volt emberünk szája szélén, érzékeltette, hogy minek raboljuk mi az idejét, amikor láthatóan nem vagyunk komoly vevõk (és ebben nagyot tévedett). Nagynehezen azért megkérdezte, hogy melyik autó iránt érdeklõdöm, közöltem, hogy a D-CAT Auris a kiszemelt modell, erre gúnyosan mosolyogva azonnal rávágta, hogy hát az a motor nem lesz ebben az autóban. Én teljesen ledöbbentem, erre hivatkozott az A5-ös honlap cikkjében szereplõ táblázatra, amelyben nem szerepelt a 2.2-es dízel (ezt egyébként másnap már helyesbítették), majd rendkívül irritáló hangnemben, tagoltan ismétlegette, hogy értsem meg nem_lesz_ilyen_autó. Utána kissé elkeseredetten megemlítettem, hogy a Sakurában járva a kollégája azt mondta, hogy lesz ilyen motor, kb 6,5 millió körüi indulóárral. Erre kifakadt, hogy "jaaaa, hát akkor ön mindent tud, minek jön ide, mérnem a Sakuránál érdeklõdik?" Szó szerint ezt mondta. Majd elkezdte a sakurás értékesítõt hülyézni, hogy milyen meggondolatlan kijelentéseket tesz már, és nagyon félrenyúlt, ez a motor ugyanis a jelenlegi információi (tehát az A5, mint Toyota Motor Hungary hivatalos belsõ hírportálja) szerint nem lesz, szóval ez tuti. Amikor megkérdeztem, hogy esetleg külön rendelésre nem hozatnának-e be (csak azért, mert korábban volt már olyan Corollánk (1,6-os G6-os), amit itthon nem forgalmaztak, mégis leszervezte a behozatalt egy értékesítõ, szóval ez csak hozzáállás kérdése), rámripakodott, hogy hogy gondolom én ezt, persze, majd biztos amire rámutatok azt behozzák, hozassam be szépen én magam. De szó szerint ilyen stílusban. A kellemes hangvételû beszélgetés után nem szólt egy szót sem, kínos csendben, fájdalmas arckifejezéssel baktattunk ki a tesztautóhoz, ott még kicsit okoskodott, a megszokott flegma stílusában elõadta hogyan bánjunk az autóval, stb. Az egész tesztút alatt (kb 20 perc) érdemben egyszer sem szólalt meg, csak ült mellettem mogorva arckifejezéssel. Illetve egyszer, amikor egy 60-as táblánál 80-nal mentem, arrogánsan megjegyzte, hogy van-e 3 jogosítványom, mert erre szoktak ám mérni, szóval nem kéne így menni (kb így hangzott). Az autó maga nagyon szuper volt, húzott, mint egy mozdony, de kissé beárnyékolta a vezetés élményét az autóban uralkodó kínos hangulat. Miután visszaérkeztünk a szalonhoz, se puszi se pá, annyit mondott, hogy "ennyi volt". Nem ajánlotta fel a további segítségét, nem adott prospektust, árlistát, de még egy nyamvadt névjegykártyát sem, nem is kérdezte a telefonszámom, amin esetleg visszahívhat ha tud valamit az Aurisról, kiszálltunk az autóból és csókolom. Szóval nemigazán nyerte el a tetszésemet ez a hely, bár ez valószínûleg nem a Reálsziszéma egészének, hanem csak ennek az egy jóembernek a sara.

Ekkor még inkább csalódott voltam, mint mérges, mert nem tudtam tényleg igazat mondott-e a fószer az Aurisszal kapcsolatban. Pár nappal késõbb a Sakurába betipegve elõzetes telefonos egyeztetés alapján a cégvezetõ személyesen fogadott bennünket, kávéval kínált, és kb 1 órán át foglalkozott velünk. Elénk rakta a 2,2 D-CAT Auris még akkor hivatalosan közzé nem tett árlistáját, az autók konkrét érkezési idõpontját szín és ajtók száma szerint, rendkívül segítõkész volt. Kedélyesen elbeszélgettünk, biztosított a hamarosan szalonba érkezõ autók azonnali tesztvezetési lehetõségérõl, rögtön konkrét árajánlatot, finanszírozási tervezetet, használt autóra beszámítási végösszeget kaptunk, valamint busás kedvezményt a leendõ autó vételárából. A telefonos kontaktust pedig azóta is folyamatosan tartjuk. Szóval ezúton is üzenem a kedves reálszisztémás értékesítõnek, hogy _van ilyen autó_, de sajnos rendkívül szolgálatkész és alázatos hozzáállásával elérte, hogy ezt ne náluk vásároljuk meg, sõt, a közeljövõben messzirõl elkerüljem az üzletüket is. Legközelebb majd komolyan vesz minden szalonba belépõ személyt, és nem aszerint válogatja meg a modorát, hogy kibõl mennyi pénzt illetve vásárlási szándékot néz ki  :nemnem:
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

leszilaci

  • Vendég
Reálszisztéma Buda
« Válasz #51 Dátum: 2007.03.07 08:18:19 »
szabad tudni,hogy hogyan hívták az értékesítõ úriembert?

eddig 2 autót vettünk a budaörsi realszisztémától, és tesztvezetni is voltam. kétszer is :nagymosoly:
lehet,hogy csak én akadtam bele, egy korrekt, segítõkész értékesítõbe?  :kacsint:

empé

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Reálszisztéma Buda
« Válasz #52 Dátum: 2007.03.07 20:38:57 »
Szia G6!

Biztos hogy lesz 2.2.D-CAT az AURIS-ban! nálunk ki is próbálhatod(Veszprém, de szerintem máshol is), mert kb. április 10-én érkezik hozzánk

Üdv
P :kacsint:

hillar

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 738
    • http://www.realszisztema.hu
Reálszisztéma Buda
« Válasz #53 Dátum: 2007.04.02 23:01:49 »
Rebegek egy üdvözlégyet egy ismerõsnek ...  :10:

ÁÁ :-))
illerárpi
Corolla Sedan 2.0 D-4D
most Lexus - 23

AttilaZK

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Fény derült az igazságra!
« Válasz #54 Dátum: 2007.04.23 14:31:26 »
A Supernél kértem az ismételtem nem mûködõ mûszerfal-fedél javitását, amit korábban a Reálszisztéma Buda már javított (pontosabban ott azt mondták újra cserélték).
Most kiderült, hogy valójában mit csináltak és miért volt újra használhatatlan a fedél 1 hónap után (kb. 8 felynitás) és miért láttam ugyanazt a karcolást az "új" fedélen is, amit az eredetin: a fedelet a mechanikánál össze-vissza ragasztózták, hogy a rugó és a szerkezet a helyén legyen.
Ha mûködne egy szavam sem lehetne persze, de az már mindennek a teteje, hogy most nekem kell az õ, hivatalosan "szakszerûtlen javításuk" miatt garanciálisan nem cserélhetõ minõsítést kapnom a szervizre és járhatok utána, a TMH-nál, igazolgatva több helyrõl, hogy tényleg nem én szedtem szét a mûszerfalat.
Az is megér egy szót, hogy a rendszerükbe (informatika sem mehet náluk túl jól) csak egy korábbi kapcsoló cserérõl van nyom, de a mûszerfal javításról (állítólag) semmi. Pedig azóta 2x is voltam náluk (már tudom, csak káromra).

Ha engem kérdez valaki, akkor a Reálszisztéma csak nagy név, de amekkora a cégcsoport (aktatáskát vegyenek...) annyira csúszott ki a minõség az elvárható irányból.
Az ár/érték arány meg aztán erõsen alulmarad minden téren. Bár csak ne kellene visszamennem az õ hibájuk miatt és még nekem kérnem elnézést!!!
AttilaZK
Corolla Verso D-4D Sol '04

atish99

  • Klubtag
  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Reálszisztéma Buda
« Válasz #55 Dátum: 2007.09.21 08:38:16 »
Hát, igen. Nem mindegy gogy kitõl veszed  az autót.

    Mi már a 7. toyotánkat vesszük, és mindig 1 ugyanazon embertõl. Régen az M0-ban dolgozott most pedig a budai reálban. Mint ember, mint kereskedõ, Kíválónak mondanám.
    Õ miatta mikor átköltözött a Reál.. Budába, jöttünk utána, csakhogy tõle vehessük az autót.

 :10:  :toy: TIGRIS volna a beceneve, Karácsony Mihály a neve, tudom mindenkinek ajánlani. Messzemenõkig korrekt.

Kisati

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Reálszisztéma legjobb értékesítõje
« Válasz #56 Dátum: 2007.11.20 21:50:18 »
Sziasztok !

Én 2006-ban vettem új Yarisomat a Gergõnél a kis Tatárkánál, mert nehéz megérteni a nevét ( ritka név )  úgy mutatkozik be általában
mind a tatárok csak becézve !

Szóval hosszú keresgélés után gondoltam, ebbe a szalonba még bemegyek és kérek egy utolsó ajánlatot ! Este volt már zártak

de az értékesítõ még 1 órát ott maradt velem...... :10:

Gergõ kedves, udvarias , szakmailag ott van a toppon..... az értékesítõ a legjobb árat adta !

Már a negyedik autót veszem nála ! Korrekt kiszolgálás, segítet mindenben és tanácsot is adott a legjobb döntés meghozatalában !

NEM akart lehúzni az én érdekeimet vette figyelembe , hiszen nem egy kiló kenyeret vesz az ember !

Mindig õszinte volt , talán ez a legfontosabb ....... bármi kérdésem volt  készségesen azonnal válaszolt és segített !

Sajnos elment a Reáltól egyéb okok miatt ezért érdemes telefonon keresni !

Ajánlani tudom mindenkinek , bort és virágot is kaptunk...... a legszinvonalasabb kiszolgálásban volt részünk .....

Tatárka Gergõ 06204510405 :10:
TTI

Andris

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 207
Reálszisztéma Buda
« Válasz #57 Dátum: 2007.12.07 17:31:59 »
Igen, én is mindkét autót tõle vettem anno. Szüleim az Emil Frey-nél akadtak rá nyáron, nála rendelték az Avensist. Aztán onnan is eltûnt, nem tudom merre lehet, de ha új autó vásárlása következik, biztos õt hívom majd elsõnek!
oyota rulez

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Reálszisztéma Buda
« Válasz #58 Dátum: 2008.02.07 21:27:00 »
Gazdagítanám a budai Reált egy nagy piros ponttal.

Elõre leegyeztetve kedd reggel vittem hozzájuk a Corit, mert egy idióta megtört elölrõl.
A kárügyintézõ nagyon korrekt volt, nem cicózott, gyorsan intézett mindent végig. Elvileg péntek
du/este lett volna kész a kocsim, ehhez képest ma (csüt) reggel 8-kor hívott, hogy kész az ótó,
mehetek érte, amikor jólesik. A kocsi kívül-belül kitakarítva - szintén kérés nélkül - mindenki nagyon korrekt volt.

 :10:
         

Frida

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 60
Reálszisztéma Buda
« Válasz #59 Dátum: 2008.03.19 15:43:49 »
Én is a Reálszisztémánál vettem a Yarisomat. A vásárlás elõtt bekértem több Toyota márkakereskedéstõl az ajánlatokat és õk adták messze a legjobbat. Az egyik szalonból felhívtak és közölték, hogy amennyiben meg van a legjobb ajánlatom, keressem fel õket azonnal és beszéljük át.  :pofa:  A legviccesebb az volt az egészben, hogy egy Diesel Terrát akartak annyiért adni, amennyiért egy Diesel Sol Plus-t a Reálban.  :rohog: Szóval vettem a kabátom és megköszöntem.  :pofa:
A Reálnál Muhari Zoltán értékesítõhöz volt szerencsém, aki rendkívül udvarias, kedves, türelmes (hozzám különösen nagy türelem kell  :pofa: ) szakmailag teljesen felkészült volt és mellesleg nagyon jó fej.  :pofa:
Folyamatosan tájékoztatott telefonon a dolgok menetérõl (autó érkezése, forgalomba helyezés, átvétel,stb) ahogy azt elõzetesen ígérte. Jó érzés volt tudni, mikor merre van az autóm.  :pofa: Mindez számomra azt jelentette, hogy nem csak egy "vevõ a sok közül" voltam számára, hanem egy érzõ emberi lény aki nagyon várja már az autóját.  :pofa:
Ami még nagyon fontos dolog volt, hogy mindig pontosan betratotta a határidõket.
Az átadásnál egy csokor virágot kaptam.  :pofa:
Két hónappal az autó átadása után visszamentünk hozzá a szalonba egy papírért és kedvesen fogadott minket. Sokat beszélgettünk az autóról.  :pofa:
Egy szó mint száz nagyon elégedett voltam, de úgy érzem ez Zoli és nem kifejezetten a Reál érdeme.
Egy biztos õt a jövõben is keresni fogom.  :pofa:
A szervízrõl viszont  nem sok jót hallottam eddig sajnos. A legnagyobb negatívuma, hogy õk a legdrágábbak. Szóval gondban leszek majd, hogy hova vigyem.  :szomoru:

Mindenesetre érdemes Zolinál érdeklõdni, aki a Reálnál akar vásárolni.  :pofa: