Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Reálszisztéma Buda  (Megtekintve 30875 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2097
  • Autó: Toyota Corolla (2001) 1.4 VVT-i
Re:Reálszisztéma Buda
« Válasz #75 Dátum: 2011.11.24 09:00:03 »
Friss tapasztalat.

Utolértek hátulról, gondoltam, hogy miután a Toyota Super (akikkel egyéb téren meg vagyok elégedve) karosszériamunka és igényesség terén nem áll a helyzet magaslatán hozzájuk viszem be az autót.

A papírmunka lerendezését követően telefonon időpontot egyeztettek velem, hogy mikorra kell vinnem a kocsit. Hétfőn bevittem, csütörtökön szóltak, hogy készen van. Pénteken mentem érte, de nem hoztam el, nekem nem egyezett a véleményem a karosszériáséval...

A dologhoz hozzátartozik, hogy elég rohadék sérülése volt a kocsinak, effektíve törve nem volt, viszont az ötödik ajtó körül lehetett látni, hogy a kasztni elnyílt, mint a tubarózsa, elment az ajtóhézag, és úgy nézett ki, mintha a kocsi az ötödik ajtó alatt meghízott volna.... Egyébként szinte semmi nem látszott.

Szóval megnéztük, a munkafelvevővel - Pap Zoltán - megegyeztünk, hogy otthagyom. El is vihettem volna, és később visszaviszem, de féltem, hogy esetleg valami baj éri. Tegnapelőtt szóltak, tegnap mentem érte. Teljesen rendben volt az autó, úgy néz ki, hogy sikerült megszüntetni a hézagnál jelentkező eltérést.

Alapvetően lehetne ez negatív tapasztalat is, hiszen kétszer kellett odamennem, nem sikerült előszörre tökéletesen megcsinálni, a tapasztalt hozzáállás, rugalmasság és gyorsaság okán azonban mégis kellemes tapasztalattal távoznom. Nem hajszoltak bele (vagy a biztosítót nem hajszolták bele) fölöslegesen alkatrész cserébe, vágásba-hegesztésbe-avultatásba, Zoltán pedig elnézést kért a kellemetlenségért (nem mintha rajta múlt volna).

Úgy tűnik, kaptam ajándékba egy belső takarítást is, bár ezt nem hangsúlyozták ki külön...  :flowers:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Reálszisztéma Buda
« Válasz #76 Dátum: 2011.11.24 09:17:36 »
Utolért egy oszlop? :)  :flowers:

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2097
  • Autó: Toyota Corolla (2001) 1.4 VVT-i
Re:Reálszisztéma Buda
« Válasz #77 Dátum: 2011.11.24 11:45:05 »
nem. egy kilencvenes évek eleji rönó klió...  :ph34r:

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4007
Re:Reálszisztéma Buda
« Válasz #78 Dátum: 2014.10.20 15:25:56 »
Egy rendszámtábla tartó keret találkozott a hátsó lökhárítómmal, egy kb. 4 centis lakksérülést okozva. 
Mivel az ellenfél Allianz KGFB -jére ment a dolog ezért márkaszervizbe vittem.
A kárfelvétel azonnal, helyben megtörtént, a biztosítóval a papírmunkát 3 nap alatt lezongorázták.
A műanyag alkatrész miatt értékcsökkenést nem kaptam, csereautót viszont biztosítottak volna, de érdekmúlás miatt nem vettem igénybe.
A lökös fényezését szépen, pontosan a megbeszélt idő alatt megcsinálták, figyelmességként az autót belülről is kitakarították.
Az illesztési hézagok picit jobbak lettek mint az autó új korában voltak.


wcorollad4d

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: 2007 Corolla 1.4 D4D Luna hatchback
Re:Reálszisztéma Buda
« Válasz #79 Dátum: 2015.03.19 11:19:16 »
Sziasztok,

Csak azért regisztráltam, hogy ezt megoszthassam veletek  ::)
Nekem nagyon negatívak a tapasztalataim a szervizel. Pedig az autómat náluk vettem használtan és ott baromi rendesek voltak.

1. Zúgott a kerékcsapágy. Én mondtam nekik, hogy biztosan az, de ők nem tudták először megállapítani, mert mind a két első keréknél hallottak valamit, ezért a váltó csapágyra is gyanakodtak. elküldtek, hogy járjak már még vele 1 hónapot hogy rosszabb legyen, mert ha rossz alkatrészt cserélnek ki azt rájuk verik. Elmentem 1 hét múlva már 80 felett elviselhetetlen volt a zaj ezért vissza mentem de még mindig azon szarakodtak, hogy az lehetetlen, hogy mind a 2 kerékcsapágy rossz. Mondtam nekik, hogy mi ebben a lehetetlen ha egy hibás szériából van mind a kettő? Megjegyzem az autó extracare garanciás és azon is harcolni kellett, hogy a kerékcsapágy szerintük nem tartozik bele, majd nekem kellett megmutatnom a toyota weboldalán az első oldalt, ahol felsorolja a főbb alkatrészeket. Az autóban 100.000 km volt ekkor. Miután megmondtam, hogy addig nem viszem el az autót, amig meg nem szűnik a zúgás, kicserélték a 2 csapágyat és a hiba megszűnt. Elnézést nem kértek.

2. A kuplung pedál irreálisan kemény volt és benyomáskor nyekkent egyet. Mondtam nekik, hogy ha megkenem a főhengert, akkor elmúlik pár napra. Ők is megkenték, el is múlt, majd állították, hogy nem a főhenger a rossz, hanem a pedál tartó mechanika műanyag perselyei, amik nem tartoznak az extracare alá, és 10 ezerbe kerül, de annyi vele a munka, hogy 80 ezerért meg is csinálják. Átmentem a Budakeszi Mayerhez, ahol egyből rávágták, hogy típushiba, szó nélkül kicserélték és azóta olyan mintha új lenne az autó.

A kerékcsapágynál már bementem a szervizbe a vezetővel és ő is össze vissza hadovált. Ráadásul a csapágyat egy fülhöz tartott csavarhúzóval ellenőrizte, ami nem tekinthető egy igazán modern diagnosztikai eljárásnak a mai világban egy csapágy ellenőrzésére.

Mérnökként, aki az autóiparban dolgozik és látja, hogy az autógyárak milyen minőséget várnak el a beszállítóiktól nehezemre esik elfogadni, hogy Én mint vevő magasról levagyok szarva a Toyota mint beszállító által. Éljen a TPS!!!!

A Mayer eddig korrektnek tűnik. Pl: műszaki vizsga 23 ezer míg a Budánál 36!!!!!!!!

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
  • Autó: Carina E 1.6 xli (4AFE) - 116 hp
Re:Reálszisztéma Buda
« Válasz #80 Dátum: 2015.03.19 20:31:08 »
Köszi a tapasztalatot, ebből is látszik mennyire nem mindegy (sajnos) hol szervizeltetjük autóinkat. A TPS igen jó rendszer, de szerintem kell hozzá a japán mentalitás is. Nemhiába otthon a legsikeresebb. Ne vedd magadra! Nem a Toyota beszállító által vagy leszrva, hanem a Reálszisztémások által.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -