Hali!
Amit érdekesnek találtam, hogy Dromi keréken 200+ lovas MR2-je is csak 7 mp-et futott 0-100-ra... meg az is furcsa, hogy ő 3-asból 4-esbe vátás között látványosan lassulni kezdett. Ez már a 150 km/h körüli légellenállásnak köszönhető, vagy talán előbb szált-e le a gázról, mint a kuplungról, és a motorfék megfogta?
Üdv: Cryon!
Szia!
Szerintem a légellenállás miatt lehetett a lassulás 3 és 4 között, mivel én igyekeztem tiporni neki. :wink:
A gyorsulás meg ezek miatt alakulhatott így:
1. Elég sz*rok a váltásaim, ezen még lehetne javítani.
2. A hátsó gumikról addigra eltűnt az a mintázat is, ami volt rajta, néhányan vicceskedtek is, hogy milyen jó slickem van.
(185-ös téli gumi maradvány)
3. A 3-as váltásom nagyon 100 közeli, érzésre olyan 6900-7000 körül váltottam, ha a 0-100 a fő cél, biztosan megfutom kettesben és azzal is nyerek akár 1 mp-et is.
4. Gyenge a verda. :twisted:
Szóval legközelebb futok egy célirányos 0-100-at rendes gumival is, mert én is kíváncsi vagyok.
Lympnek meg hiszek ugyan, de a grafikon nekem még mindig egy kicsit gyanús, mert az első rajtnál szétfüstöltem a kerekeimet (szokatlan volt, ezért is pörögtem össze vissza bohóc módjára szándékom nélkül is néha :wink: ), és ez a beszakadás engem az 1-es fokozatnál nagyon arra emlékeztet.