Szerző Téma: Mérések  (Megtekintve 23858 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Mérések
« Válasz #30 Dátum: 2005.07.18 19:28:26 »

Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Mérések
« Válasz #31 Dátum: 2005.07.18 19:29:33 »
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Laca

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 74
Mérések
« Válasz #32 Dátum: 2005.07.18 19:35:04 »
SzzS!
Te elmész ezen a diagrammon?
Mert én csak ha leteszem a földre!
2006 Corolla HB 1.4 D4D Luna

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Mérések
« Válasz #33 Dátum: 2005.07.18 19:35:23 »
Az utolsó kép laca Vs SzzS egyben
Itt látni, hogy SzzS kerékre TÖBB HP-t rak le. Hogy ebből mennyi a laca kerekei miatti töblet hajtáslánci veszteség és mennyi SzzS tuningja, ezt nem tudom.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Gab

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Mérések
« Válasz #34 Dátum: 2005.07.19 10:46:23 »
Szia Lymp,
Köszi!  :wink:  Jól látom egyébként, hogy pont a gyengébb futamomat értékelted?

cryon

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
    • http://www.toyotasportautoklub.hu
Mérések
« Válasz #35 Dátum: 2005.07.19 16:00:30 »
Hali!

Kiértékeltem a diagrammomat!
Ezek szerint keréken 101 LE-t tud a gyárilag 140 lovas Celim.
Érdekes, hogy Zdoman 1.6-os corollája 2 lóval többre jött ki (az ővé ugye egy 4A-GE 125 lóval?). Ennyire le lenne rúgva a Celim, vagy ennyivel több veszik el a hasjtáson. Egyébként jó lenne tudni, melyik kocsik milyen súlyértékekkel lettek számolva.
Lymph, ha nem gond ezt is leírnád a korrekt összehasonlítás végett?
0-100-ra nekem 10.5 mp kellett, ami kb egálban van a kihozott lóerővel.
Amit érdekesnek találtam, hogy Dromi keréken 200+ lovas MR2-je is csak 7 mp-et futott 0-100-ra... meg az is furcsa, hogy ő 3-asból 4-esbe vátás között látványosan lassulni kezdett. Ez már a 150 km/h körüli légellenállásnak köszönhető, vagy talán előbb szált-e le a gázról, mint a kuplungról, és a motorfék megfogta?

Üdv: Cryon!

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mérések
« Válasz #36 Dátum: 2005.07.19 20:39:36 »
Idézetet írta: "cryon"
Hali!

Kiértékeltem a diagrammomat!
Ezek szerint keréken 101 LE-t tud a gyárilag 140 lovas Celim.
Érdekes, hogy Zdoman 1.6-os corollája 2 lóval többre jött ki (az ővé ugye egy 4A-GE 125 lóval?). Ennyire le lenne rúgva a Celim, vagy ennyivel több veszik el a hasjtáson. Egyébként jó lenne tudni, melyik kocsik milyen súlyértékekkel lettek számolva.
Lymph, ha nem gond ezt is leírnád a korrekt összehasonlítás végett?
0-100-ra nekem 10.5 mp kellett, ami kb egálban van a kihozott lóerővel.
Amit érdekesnek találtam, hogy Dromi keréken 200+ lovas MR2-je is csak 7 mp-et futott 0-100-ra... meg az is furcsa, hogy ő 3-asból 4-esbe vátás között látványosan lassulni kezdett. Ez már a 150 km/h körüli légellenállásnak köszönhető, vagy talán előbb szált-e le a gázról, mint a kuplungról, és a motorfék megfogta?

Üdv: Cryon!


Nagyon sok múlik a gumikon. Az enyém elméletileg 116 lovas és ilyen a kütyüvel mérve 103 ló jött le az aszfaltra (de hamarosan a nyiregyházi különitmény összes talyigája pontosan meg lesz méregetve minden adata, legalább is igéretet kaptam erre). A gumim 185/65 R14 helyett 205/60 14 és lágy keverékű. amugy most a talin mikor a Carinákat méregettük akkor 1400 kiló körüli volt az autó sullya és 61mph-ra 9,97 volt a gyorsulásom a többi carina amit mértünk 10,5-12,7 közötti eredményeket produkált. Igaz az enyém a legidősebb a mért autók között de a legkevesebbet futott is :oops: amugy amit eddig ezzel a műszerrel mértünk legjobb gyorsulásom az 9,5 volt ugyanerre a tembóra :oops:, de akkor könnyebb volt, most viszont kapott új gyertyákat :D

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Mérések
« Válasz #37 Dátum: 2005.07.19 21:44:09 »
Idézetet írta: "Gab"
Szia Lymp,
Köszi!  :wink:  Jól látom egyébként, hogy pont a gyengébb futamomat értékelted?


Nem, ez a 14,05-ös fotamod, csak a diagramtovább megy egy kicsit.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Mérések
« Válasz #38 Dátum: 2005.07.19 21:54:00 »
Idézetet írta: "cryon"
Hali!

Kiértékeltem a diagrammomat!
Ezek szerint keréken 101 LE-t tud a gyárilag 140 lovas Celim.
Érdekes, hogy Zdoman 1.6-os corollája 2 lóval többre jött ki (az ővé ugye egy 4A-GE 125 lóval?). Ennyire le lenne rúgva a Celim, vagy ennyivel több veszik el a hasjtáson. Egyébként jó lenne tudni, melyik kocsik milyen súlyértékekkel lettek számolva.
Lymph, ha nem gond ezt is leírnád a korrekt összehasonlítás végett?
0-100-ra nekem 10.5 mp kellett, ami kb egálban van a kihozott lóerővel.
Amit érdekesnek találtam, hogy Dromi keréken 200+ lovas MR2-je is csak 7 mp-et futott 0-100-ra... meg az is furcsa, hogy ő 3-asból 4-esbe vátás között látványosan lassulni kezdett. Ez már a 150 km/h körüli légellenállásnak köszönhető, vagy talán előbb szált-e le a gázról, mint a kuplungról, és a motorfék megfogta?

Üdv: Cryon!


cyron:2850 lbs
zdoman:2650 lbs
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Mérések
« Válasz #39 Dátum: 2005.07.19 22:00:38 »
A gumikon tényleg sok múlik, de a keréken leadott teljesítmén természetesen csak akkor ha a kerék túl nagy méterű.

Tehát elindulni jó tapadással lehet, gyorsan menni pedig vékonnyal. Az igazi drag gumi a sebesség növekedésével csökkenti a futófelületét.

Mégegyszer hangsúlyozom. A keréken leadott teljesítmény NEM függ a vezetéstechnikától és tök mindegy, hogy a jó rajt miatt sikerült e a futam (jó időt menni) vagy nem.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Mérések
« Válasz #40 Dátum: 2005.07.20 07:28:46 »
Idézetet írta: "cryon"

0-100-ra nekem 10.5 mp kellett, ami kb egálban van a kihozott lóerővel.

Nekem meg a 10.6 körül jött ki egy személlyel az 1.6-os 106LE-s 1,2 tonnás autómmal. Mégse olyan rossz érték ez? ;)

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mérések
« Válasz #41 Dátum: 2005.07.20 07:43:50 »
Idézetet írta: "squiddy"
Idézetet írta: "cryon"

0-100-ra nekem 10.5 mp kellett, ami kb egálban van a kihozott lóerővel.

Nekem meg a 10.6 körül jött ki egy személlyel az 1.6-os 106LE-s 1,2 tonnás autómmal. Mégse olyan rossz érték ez? ;)

De ebbe beleszámoltad a benzin a te és az egyéb cuccok súllyát is? Mert nekem alapba 1109 kiló üres tankkal (onnan tudom a súlyt, hogy nem olyan régen voltam fékerő mérésen és futómű ellenörzésen és a kiértékelő lapon ennyi szerepelt mint az autó sullya és akkor 4-5 liter benzin volt a tankba) a kocsi és akkor az egyéb cuccok a kocsiba... (én 125kg + Keri kolléga 80kg + 2/3 tank benzin+ a teli csomagtartó és olyan 1400 kiló környéke volt az enyém. :)

Gondolj bele mikor kiszáltam a ezüstszürke paripádból 4tizeddel egyből jobb eredményt futottál :)

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Mérések
« Válasz #42 Dátum: 2005.07.20 08:00:12 »
Idézetet írta: "taby"

De ebbe beleszámoltad a benzin a te és az egyéb cuccok súllyát is?

Nem, most csak az autó üres súlyával számoltam.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mérések
« Válasz #43 Dátum: 2005.07.20 08:27:15 »
Idézetet írta: "squiddy"
Idézetet írta: "taby"

De ebbe beleszámoltad a benzin a te és az egyéb cuccok súllyát is?

Nem, most csak az autó üres súlyával számoltam.

akkor számold újra, mert lehet hogy akár 10 alá is le tudnál menni elvégre 125 kiló 4 tizedet jelentett, ha van még 150 kiló amit kirakhatsz a kocsiból valószínűnek tartom hogy a 10mp re is lemehet a gyorsulási időd :D :oops:

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Mérések
« Válasz #44 Dátum: 2005.07.20 08:51:13 »
Idézetet írta: "taby"
ha van még 150 kiló amit kirakhatsz a kocsiból valószínűnek tartom hogy a 10mp re is lemehet a gyorsulási időd :D :oops:

Squiddy: tehát ha jól akarsz gyorsulni, távirányítóval kell irányítanod a kocsit (ne legyen plusz súly) illetve ki kell venni az üléseket és a pötkereket is :D
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D