A másik topikba már beírtam -oda nem jött válasz-, hátha itt valaki tud megoldást.
"A következõ jelenségre lettem figyelmes az elmúlt hetekben: a kocsi motorja (Ave II, D4D 2.0, 2004-es, 65e km) felõl, amikor padlóig nyomom a gázpedált, 1600 és 2000 fordulat között egy finom kereplõ hang hallatszik (fõleg enyhe emelkedõn hallani, amikor csak lassan emelkedik a fordulat). Kicsit olyanra emlékeztet, amikor egy ventillátor lapátjaihoz mondjuk papírlapot érintünk.
A kereplés a fordulatszám emelkedésével növekszik, de 2000 felett megszûnik. Ha szól a rádió, vagy a szellõztetõ ventillátor hangosan megy, szinte észre sem venni. "
Azóta újabb rendellenességet tapasztaltam :sir:
Hidegben, ha a kormányt a végállásig tekerem, elkezd visító hangot adni. Ez nem nagyon zavart, a Carinám is csinálja. Azonban ahogy a hideg autóval (kb. 1km az elindulás után), egy körforgalomban kanyarodtam :vezetes: , elkezdett sírni a szervó, mintha már teljesen be lenne fordítva a kerék, és kemény is lett a kormány, pedig nem is volt teljesen befordítva a kerék. Csak néztem, hogy milyen nagy lett a fordulási kör.
A baj az, hogy eddig csak 2x jött elö ez a jelenség, szervízben tuti nem fogom tudni produkálni, pedig finoman szólva is balesetveszélyes!
Lehet, hogy a franciaországi tevezés közben elkapott valamit a kocsi
Pedig megfogadtam, hogy ebbe a topicba nem fogok írni (hibák?), de sajnos ezen változtatnom kell.