Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3709849 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #45 Dátum: 2005.12.27 17:50:31 »
Idézetet írta: "mindenható"
kb. 4 cm holt teret (koszt) hagy az A oszlop mellett, ugyanúgy, mint a CARINA E-nél.

.......
 És amit nem tudok hová tenni, az a motor ereje: Nekem a 2 literes 3S-FE motorhoz képest gyengébbnek tűnik, pedig lóerőben és nyomatékban többet tud...

Az ablaktörlőt arrébb lehet rakni egy foggal és akkor talán kevesebb lesz. De vigyázni kell, mert könnyen túlmehet és akkor meg a fémet fogja törölni :) Szóval ez a gond csökkenthető.

1.8 vvti lóerő/nyomaték: 129/170.  
3S-FE lóerő/nyomaték: 97-98ban 126 lóerő, előtte viszont 133.  Nyomatékadatot pontosat nem találtam  :?  de nem lehet túl nagy difi ott sem.

Azért érezheted gyengébbnek a kocsit, mert csendesebb, nem? Emellett nagyobbak a kerekei (14 helyett 15 colosak), más lehet az áttétel, stb...   Teljesítményben partiban van pedig a Carinával, szóval a gyengeség csak érzet  :kacsint:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

mindenható

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
    • MagnetPlanet Webshop
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #46 Dátum: 2005.12.27 19:14:47 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "mindenható"
kb. 4 cm holt teret (koszt) hagy az A oszlop mellett, ugyanúgy, mint a CARINA E-nél.

Az ablaktörlőt arrébb lehet rakni egy foggal és akkor talán kevesebb lesz. De vigyázni kell, mert könnyen túlmehet és akkor meg a fémet fogja törölni :) Szóval ez a gond csökkenthető.


 Már eljátszotam a CARINA-nál, de már akkor tudtam, hogy sok lesz egy fog, amikor levettem a lapátot: 40-50 között van a fogszám, amiből kb. 8 fok jön ki, ebből pedig az lesz, hogy kb. kétszer akkora lesz a túltörlés, mint ami kívánatos. (A Carina-n a lapáton "görbítettem" 2-3 fokot, de ezt most kihagynám...
 A motor által mozgatott karok egyikén kellene úgy változtatni, hogy pár mm-rel meg kellene növelni a forgáspontok távolságát, de ez elméleti dolog, "az nyújjon hozzá, akinek két annya vót!"

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #47 Dátum: 2005.12.27 21:08:15 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "mindenható"
És amit nem tudok hová tenni, az a motor ereje: Nekem a 2 literes 3S-FE motorhoz képest gyengébbnek tűnik, pedig lóerőben és nyomatékban többet tud...

1.8 vvti lóerő/nyomaték: 129/170.  
3S-FE lóerő/nyomaték: 97-98ban 126 lóerő, előtte viszont 133.  Nyomatékadatot pontosat nem találtam  :?  de nem lehet túl nagy difi ott sem.

183 Nm.
music     

mindenható

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
    • MagnetPlanet Webshop
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #48 Dátum: 2005.12.27 23:59:22 »
Még békebeli japcsi motor volt a 3S-FE, biztosan azt a pár pacit éreztem, meg a CARINA-ban talán jobban érezni a sebességet/gyorsulást...
Végül is, ezek nem mérvadó dolgok, pusztán csak említésre méltóak...  :kacsint:

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #49 Dátum: 2005.12.28 12:17:45 »
Idézetet írta: "mindenható"
Még békebeli japcsi motor volt a 3S-FE, biztosan azt a pár pacit éreztem, meg a CARINA-ban talán jobban érezni a sebességet/gyorsulást...
Végül is, ezek nem mérvadó dolgok, pusztán csak említésre méltóak...  :kacsint:


A carina egy picit könnyebb is volt!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

mindenható

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
    • MagnetPlanet Webshop
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #50 Dátum: 2005.12.28 14:04:37 »
Ha ezeket az apróságokat mind összeadjuk, megvan a megoldás., így nyugodtan alszom...    :alszok:

mindenható

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
    • MagnetPlanet Webshop
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #51 Dátum: 2005.12.28 14:36:59 »
Viszont tegnap kiderült, hogy a huppogás, ami csak bizonyos sebességtartományokban hallatszik, bizony bal első kerékcsapágy. Hát ha nem volna rá gari, ez most megfeküdné a gyomromat...
 És van még egy bajság is, amihez hozzászólhatna egy-két AVE tulaj:
 A kuplung olyan, mintha még 100%-ra kitaposva sem emelne ki 100%-osan. Álló helyzetben, járó motornál nem lehet 3-ba tenni, csak ha előtte behúzom valamelyik fokozatba, és amikor nem megy be, látszik a fordulatszámmérőn, hogy csökken az alapjárat, ahogy nyomnám bele, mintha nem volna teljes a kiemelés. És ez menet közben is így van, csak úgy látom, akkor a futómű felőli forgatás kicsit javít a helyzeten. Mondták a szervízben, hogy szokott lenni bowden meg kulissza akadás, de ez már nem lehet az.
 Keresgéltem angol, német fórumokban, de inkább csak azt tárgyalgatták, hogy lehet-e állítani a hidraulikus kuplungon, ilyen hiba leírásra még nem akadtam.
 És most tűnt fel, hogy a kuplung pedál kinyomásakor a pedál alja, és a cipő talpa, ahogyan elérik a szőnyeget, jó nagy darab lyukat dörzsöltek bele. Ezzel biztosan küzdött az előző tulaj is.

mindenható

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
    • MagnetPlanet Webshop
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #52 Dátum: 2005.12.29 19:26:42 »
Ugyan nem éppen hiba, ami okozza a jelenséget, de ideírom:
Tudjátok, miért volt hideg idáig a hátsó traktusban, annak ellenére, hogy a levegő irányítás megfelelően működött?
Ha hátulról betolok egy szőnyeget, az szépen rácsusszan a meleg levegő kilépő nyílásra, és elfedi! Pedig ez még az eredeti gyári TOYOTA szőnyeg! Ki kellett volna belőle hagyni egy kis négyzet alakú darabot, ott, ahol rácsúszna a lyukra!

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #53 Dátum: 2005.12.29 22:26:03 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "mindenható"
És amit nem tudok hová tenni, az a motor ereje: Nekem a 2 literes 3S-FE motorhoz képest gyengébbnek tűnik, pedig lóerőben és nyomatékban többet tud...

1.8 vvti lóerő/nyomaték: 129/170.  
3S-FE lóerő/nyomaték: 97-98ban 126 lóerő, előtte viszont 133.  Nyomatékadatot pontosat nem találtam  :?  de nem lehet túl nagy difi ott sem.

183 Nm.


Tudtommal 178 Nm, vagyis amikor nekünk még megvolt, ennyit tudott.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #54 Dátum: 2005.12.30 00:54:10 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "music"
]183 Nm.
Tudtommal 178 Nm, vagyis amikor nekünk még megvolt, ennyit tudott.  :kacsint:

Lehet, hogy ez is olyan, mint a hány lóerős az 1.6-os Carina című témakör... :kacsint:
music     

mindenható

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
    • MagnetPlanet Webshop
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #55 Dátum: 2005.12.30 12:31:20 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "music"
]183 Nm.
Tudtommal 178 Nm, vagyis amikor nekünk még megvolt, ennyit tudott.  :kacsint:

Lehet, hogy ez is olyan, mint a hány lóerős az 1.6-os Carina című témakör... :kacsint:


Tényleg, az mennyi?   :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:

ariane5

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #56 Dátum: 2005.12.30 12:33:48 »
Sziasztok!

A következő probléma jelentkezett nálam. A kocsi fékezéskor rázkódik, úgy 60-70 kilométer/óránál már elég erős a vibráció. Augusztusban apám egyik haverja felszabályozta a féktárcsákat, a vibráció akkor megszűnt. Eléggé ütöttek a tárcsák, bár hogy mekkorát, azt nem tom, mert nem láttam. Most megint előjött ez a hiba, hogy mitől, azt meg nem tudnám mondani...
Kérdés: ez valami típushiba lenne? Ha igen, létezik-e valami olyan tárcsa, amire javasolt kicserélni?

Van még egy gondom, az kicsit más jellegű. Autó amúgy normálisan viselkedik, de 130 felett kigyullad a check engine lámpa. Ha leveszem a gázról a lábam, elalszik. Csináltam egy kütyüt, ami kiolvassa a hibakódot, az szerint lambda szonda (ha valakinek kell a kódtábla, szívesen megosztom vele. Továbbá szervízkönyv 4A-F típusú motorhoz, ami közel azonos a 4A-FE típussal. Igaz, angol nyelvű, de olvasható). Szóval kicseréltem a szondát és csodák csodája: nem tűnt el a hiba....
Kérdés: találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel, ha igen, mi volt a megoldás. Csak végső esetben szeretném ezzel a hibával rabolni a szervíz drága idejét.. :)
Köszi:
Laci
oyota forever..:)

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #57 Dátum: 2005.12.30 15:39:11 »
Idézetet írta: "ariane5"
Sziasztok!

A következő probléma jelentkezett nálam. A kocsi fékezéskor rázkódik, úgy 60-70 kilométer/óránál már elég erős a vibráció. Augusztusban apám egyik haverja felszabályozta a féktárcsákat, a vibráció akkor megszűnt. Eléggé ütöttek a tárcsák, bár hogy mekkorát, azt nem tom, mert nem láttam. Most megint előjött ez a hiba, hogy mitől, azt meg nem tudnám mondani...
Kérdés: ez valami típushiba lenne? Ha igen, létezik-e valami olyan tárcsa, amire javasolt kicserélni?

Van még egy gondom, az kicsit más jellegű. Autó amúgy normálisan viselkedik, de 130 felett kigyullad a check engine lámpa. Ha leveszem a gázról a lábam, elalszik. Csináltam egy kütyüt, ami kiolvassa a hibakódot, az szerint lambda szonda (ha valakinek kell a kódtábla, szívesen megosztom vele. Továbbá szervízkönyv 4A-F típusú motorhoz, ami közel azonos a 4A-FE típussal. Igaz, angol nyelvű, de olvasható). Szóval kicseréltem a szondát és csodák csodája: nem tűnt el a hiba....
Kérdés: találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel, ha igen, mi volt a megoldás. Csak végső esetben szeretném ezzel a hibával rabolni a szervíz drága idejét.. :)
Köszi:
Laci


Féktárcsa deformálódhat, ha meleg féktárcsábal beállsz a mosóba, és leslagolják hideg vízzel; vagy belemész egy nagy tócsába, amikor meleg a féktárcsa!

Nézz meg egy kicsit, lehet, hogy ebben már 2 lambdaszonda van, a VVTi motorosokban már biztosan!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

ariane5

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #58 Dátum: 2005.12.30 16:07:02 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "ariane5"
Sziasztok!

A következő probléma jelentkezett nálam. A kocsi fékezéskor rázkódik, úgy 60-70 kilométer/óránál már elég erős a vibráció. Augusztusban apám egyik haverja felszabályozta a féktárcsákat, a vibráció akkor megszűnt. Eléggé ütöttek a tárcsák, bár hogy mekkorát, azt nem tom, mert nem láttam. Most megint előjött ez a hiba, hogy mitől, azt meg nem tudnám mondani...
Kérdés: ez valami típushiba lenne? Ha igen, létezik-e valami olyan tárcsa, amire javasolt kicserélni?

Van még egy gondom, az kicsit más jellegű. Autó amúgy normálisan viselkedik, de 130 felett kigyullad a check engine lámpa. Ha leveszem a gázról a lábam, elalszik. Csináltam egy kütyüt, ami kiolvassa a hibakódot, az szerint lambda szonda (ha valakinek kell a kódtábla, szívesen megosztom vele. Továbbá szervízkönyv 4A-F típusú motorhoz, ami közel azonos a 4A-FE típussal. Igaz, angol nyelvű, de olvasható). Szóval kicseréltem a szondát és csodák csodája: nem tűnt el a hiba....
Kérdés: találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel, ha igen, mi volt a megoldás. Csak végső esetben szeretném ezzel a hibával rabolni a szervíz drága idejét.. :)
Köszi:
Laci


Féktárcsa deformálódhat, ha meleg féktárcsábal beállsz a mosóba, és leslagolják hideg vízzel; vagy belemész egy nagy tócsába, amikor meleg a féktárcsa!

Nézz meg egy kicsit, lehet, hogy ebben már 2 lambdaszonda van, a VVTi motorosokban már biztosan!


Koszi a gyors infot!
Egy lambdaszondat talaltam benne, az a motor mogott van, es 4 vezetekes, valoszinuleg azert mert elofutott lehet (?)
Hol lehetseges a masik?
oyota forever..:)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #59 Dátum: 2005.12.30 16:18:08 »
Idézetet írta: "mindenható"
Idézetet írta: "music"
Lehet, hogy ez is olyan, mint a hány lóerős az 1.6-os Carina című témakör... :kacsint:
Tényleg, az mennyi?   :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:

98 és 116 között, amennyit akarsz (egyébként kétféle van, egy szegénykeverékes, meg egy "normális", és mindkettő adata változott az évek alatt, ebből van a kalamajka.) :ordog:  :ordog:
music