Ide is írok, bár nagy dolgok nem derültek ki a friss szerzeményemről, de pl. szomorúan vettem tudomásul, hogy a bal ablaktörlő lapát helyes beállításban (szélvédő aljához egészen közel pihen) kb. 4 cm holt teret (koszt) hagy az A oszlop mellett, ugyanúgy, mint a CARINA E-nél. Nekem ez kicsit sok, ezt prezízebben kellett volna kimérni...
És a Carina-ban pont jó helyen voltak az első ajtók könyöklői, meg a középső könyöktámasz, itt meg a középső is alacsony, meg az ajtón lévők is pont annyit dőlne lefelé, amennyit nem kellene...
És úgy tűnik, a kuplung/váltó páros sem változott semmit: tökéletes váltáshoz 100% kuplung tartozik, 98%-nál már nehézkessé válik a 3. fokozat...
Letöltöttem néhány SERVICE BULLETIN-t, meg pár javítási, szerelési utasítást, ha valakit érdekel, elküldöm priviben. (Van benne egy-két hasznos dolog, főleg a műszaki fejű embereknek fog tetszeni. (a
http://techdoc.toyota-europe.com oldalról vannak, benyomtam egy 1 napos, 20 EUR-os subscription-t, de kiderült, hogy egyenlőre csak az új modelek dokumentációi vannak feltöltve, és várni kell a régiekre.)
És amit nem tudok hová tenni, az a motor ereje: Nekem a 2 literes 3S-FE motorhoz képest gyengébbnek tűnik, pedig lóerőben és nyomatékban többet tud...
Viszont a fékek az elődhöz képest egy klasszissal komolyabbak!
És hát olyan csönd van az utastérben, és annyira kultúráltan fogja meg a futómű az úthibákat, (van belőle itt Szegeden elég!) mintha új autóban ülnék!